Miten voi köyhä mies saada naista? Olen ollut jo 5 vuotta ilman, ja masentaa kovasti...
35v mies olen. Komea ja mukava. Pitkä ja hyvä kroppa.
Mutta naista ei vain saa kun olen köyhä. MIten voi saada ikinä? PKS : /
Kommentit (42)
Kysy jokaiselta vastaantulevalta aikuiselta naiselta että heruisiko säppiä?
Kyllä joku vielä sanoo kyllä.
Jos kyse olisi rahasta, ei elämäntapatyöttömillänarkkareilla olisi seuraa. Mutta jotenkin näillä tuntuu flaksi käyvän.
Et ole mukava, mikäli et pysty kohtaamaan naisia ihmisenä, vaan näet heidät vain rakona.
Sä nyt mikään komea ole mutta ihan normaalin ikäisesi miehen näköinen. Oppimisvaikeudet/yksinkertaisuus ei näy naamasta sun kohdalla.
Oletko tehnyt asialle jotain, muuta kuin odotellut äitin luona että joku tulis ovelle tarjoamaan?
Tarkotatko ettet viidessä vuodessa oo onnistunu säästämään edes yhteen varviin? Vai miten se varallisuus muuten vaikuttais.
Monilla köyhillä on nainen. Ehkä sinun pitää vain yrittää kovemmin, lähetät vaikka tutuille enemmän treffikutsuja.
Täällä just joku pullero itki miehen perään. Ei muuta kuin viestiä peliin ja treffejä buukkaamaan.
Pillun saamiseen riittää, että on komea tai rikas. Joku ei nyt täsmää jutussasi
Ei se rahasta ole kiinni Suomessa. Itsellä oli paras saanti ja menekki aikana jona olin täys tyhjätasku.
Omaksu Ricky Martinin asenne ja liikkeet.
Touch down on warma.
Kerro kuitenkin mihin kapakkaan aiot mennä iskemään naisia,
ihan vaan sen vuoksi etten tule turhaan paikalle jos sinä olet siellä.
Ruikuttaminen ja itsesääli eivät valitettavasti oikein toimi naisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei se rahasta ole kiinni Suomessa. Itsellä oli paras saanti ja menekki aikana jona olin täys tyhjätasku.
Niin se oli tällä Allullakin. Silti hän paasaa siitä, kuinka naisia saa vain jos on rahaa. Missä logiikka?
Vierailija kirjoitti:
Sali. Ylipaino pois.
Penkkaan 150kg ja vedän 35 leukaa.
185cm ja 96kg, kaikki lihasta. Ei ole dietattavaa
ap
Säästä vähän rahaa ja mene thai hierontaan. Ota tunti, 150 ekee ja saat suihinoton ja pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sali. Ylipaino pois.
Penkkaan 150kg ja vedän 35 leukaa.
185cm ja 96kg, kaikki lihasta. Ei ole dietattavaa
ap
Nyt taidat vedättää. 96 kiloinen vetää 35 leuanvetoa? Penkki tuloksen uskon, jälkimmäistä en.
Voi juku. Onko noin. En usko.