mies tahtoo erota
Mies ilmoitti yllättäen 25v yhteiselon jälkeen, että tahtoo olla onnellinen ja etsiä itseään.
Ei saa suhteesta minun kanssa tarpeeksi sitä ihailua mitä kaipaa.
Hän on mielestäni taantunut viime aikoina teinimeininki tasolle. Huudattaa isolla musaa, ihannoi teinijuttuja ja kokee olevansa perheen keskellä ahdistunut
Kommentit (32)
Tee samalla tavalla. Jospa heräisi.
Jättäisin lapset isälleen ja alkaisin elää itse nuoruutta.
Ja pakko vielä sanoa. Mä ymmärrän kyllä tavallaan miestäsi, koska itsellä ollut samat fiilikset. Mä tosin lähdin etsimään itseäni opikselun kautta, en eron.
Eli mitä mun pitäis tehdä " samalla tavalla"?
Ei mielestäni yhtään mitään. Kerro, että saa vapaasti lähteä, mutta koskaan et takaisin ota. Hänen pitää siis tietää, että takaisin ei ole tulemista ja todella nyt harkita, mitä haluaa. Toisaalta voit ehdottaa jotain muuta ratkaisua itsensä löytämiseksi. Ei se ero aina ole tae onnesta. Onni voi löytyä jostain pienemmästä arkipäivän elosta, mitä tehdään erilailla kuin ennen. Kysy, onko hänellä totetutumattomia haaveita? Jos sellainen löytyy, niin kiettikää, voisiko sen toteuttaa. Tuollainenkin asia voi auttaa elämänssä eteenpäin jättämättä kotia ja perhettä.
Luulen myös, että hän on myös masentunut.
Hän on hyvin herkkä kaikelle palautteelle ja nyt keskustellen olen yrittänyt asiallisesti kysellä noista hänen toiveistaan haaveistaan yms. Hänelle ero tuntuu olevan pakkomielle joka auttaa hänen kaikkiin ongelmiinsa. Hän on saanut niin päähänsä.
Toinen nainen? Eropakkomielle viittaa valitettavasti tuohon suuntaan. Jos hän oikeasti olisi vain kriisissä, olisi todennäköisesti kuitenkin avoin keskutelulle ja avulle, jota yrität tarjota.
Anna mennä. Ei se rakasta sua enää.
Kyllä hän onkin.avoin. Mutta luonteeltaan välillä sellainen, et kun jotain päättää niin sitten se tehdään niin. Olemme keskustelleet vajaan viikon ajan yhdessä enemmän kuin viimeisen puolen vuoden aikana yhteensä.
Ero olisi erityisen rankka erityislapsellemme joka on niin isän poika, pahassa murrosiässä pelkään hänen menevän palasiksi. - ap
Poika isälle asumaan, susta etävanhempi. Isä voi vielä kuitenkin miettiä haluaako näin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:45"]
Kyllä hän onkin.avoin. Mutta luonteeltaan välillä sellainen, et kun jotain päättää niin sitten se tehdään niin. Olemme keskustelleet vajaan viikon ajan yhdessä enemmän kuin viimeisen puolen vuoden aikana yhteensä. Ero olisi erityisen rankka erityislapsellemme joka on niin isän poika, pahassa murrosiässä pelkään hänen menevän palasiksi. - ap
[/quote]
Sanot että saa vähintään erityislapsen mukaan eli yksin ei pysty lähtemään.
Eli on täysin vakuuttunut siitä, että tulee onnelliseksi kun eroaa. Älä siis pidättele enää vaan päästät menemään. Et tee mitään miehellä, joka on noin varma päätöksestään. Toivottavasti haluaa silti olla yhteydessä lapseensa. Kaikkea hyvää sinulle Ap.
No jos on "teinimeininkiä" niin on löytänyt uuden nuoren naisen. Tosiaan lapset miehelle ainakin vuoroviikoin tai sitten isä on erityislapselle lähi ja sinä joka 2. viikonloppu etä.
Miksi miehesi saisi vain jättää lapset ja alkaa elämään uutta nuoruutta?
No jos on "teinimeininkiä" niin on löytänyt uuden nuoren naisen. Tosiaan lapset miehelle ainakin vuoroviikoin tai sitten isä on erityislapselle lähi ja sinä joka 2. viikonloppu etä.
Miksi miehesi saisi vain jättää lapset ja alkaa elämään uutta nuoruutta?
Itsekin epäilen toista naista. Hänellä on ennenkin ollut ihastuksia jotka ovat nuoria naisia. Minusta hän on toisinaan hyvin kypsymätön vastuunkin pakoilija. Kaikki pitäis olla sun hauskaa ja viihteellistä.
Ei lapsia isän matkaan. Tuttu ja turvallinen äiti parempi kuin onnea etsivä isä. Epäreilua on joo, mutta kyllä lapsiakin pitää ajatella. Varsinkin erityislasta.
Haikailee kadonnutta nuoruuttaan. Sun on varmaan pakko päästää irti.