Miten lopettaa iltasyöpöttely???
Iltaisin ennen nukkumaanmenoa tulee aina syötyä muutama leipä vaikkei ole edes nälkä. Miten lopetan tuon? Tapa ei juurikaan lihota, vaan pysyn samanpainoisena. Haluaisin kuitenkin laihduttaa muutaman kilon, ja tuo iltamässäilyn lopettaminen varmasti auttaisi. Syön aamupalaa ja päivän mittaan muutenkin säännöllisesti, sekä hiilaria, protsua että rasvaa. Silti iltaisin tulee mieliteko syödä.
Kommentit (35)
Syö iltaisin porkkanaa, pitää hyvin nälän tunteen kurissa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:00"]
Vähennä hiilareita ja lisää rasvaa.
[/quote]
Syön yllinkyllin rasvaa. Hiilaria tulee ehkä liikaa, mutta eivät koostu valkoisesta vehnäjauhosta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:00"]
[/quote]
Syön yllinkyllin rasvaa. Hiilaria tulee ehkä liikaa, mutta eivät koostu valkoisesta vehnäjauhosta.
[/quote]
Tämä siis ap.
[/quote]
Mulla ei tehoa jossen syö montaa, ja sitten se lopputulos on jo varmaan sama kuin söisi leipää. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:03"]
Älä osta leipää.
[/quote]
En ostakaan. Mies ostaa. Helppoa olisikin, jos ei leipää olisi ollenkaan mutta miehen takia on. Ap
Ensin iso lasillinen vettä, sitten todella pieni annos puuroa sokerittoman mehukeiton tai marjojen kans.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:07"]
[/quote]
Ei ole sama. Porkkanassa on tosi vähän energiaa verrattuna kunnon voikkareihin.
Mulla ei tehoa jossen syö montaa, ja sitten se lopputulos on jo varmaan sama kuin söisi leipää. Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ohhoh, lainaus meni päin pyllyä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:09"]
Ensin iso lasillinen vettä, sitten todella pieni annos puuroa sokerittoman mehukeiton tai marjojen kans.
[/quote]
Syön aamuisin puuroa enkä sitä iltaisin halua syödä. Vettä juon paljon mutta ei se vie mielitekoja. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:11"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli onko parempi syödä 5 porkkanaa kuin 3 ruisleipää? Onko ero niin suuri, että sillä laihtuisi? Oikeastaan minun ei tarvitsisi syödä iltaisin mitään kun ei ole nälkä ja haluan laihtua. Mieliteko on vaan niin suuri etten pysty vastustamaan. Keho varmaan väkisin haluaa pitää tästä painosta kiinni. Ap
Ala nauttimaan siitä tunteesta, kun SINÄ hallitset syömistä ja saat mennä sänkyyn pienen nälän kanssa. Siihen kyllä oppii. Sitten aamulla aamiainen maistuu paremmin. :) Ja juo reilusti vettä.
Älä vaan syö, mistä tulee myöhemmin morkkis. Niin yksinkertaista. :D Kyllä jonkinlaista itsekuria täytyy alkaa harjoittelemaan. Mä voisin myös syödä aamusta iltaan kaikkea paskaa, mutta en kuitenkaan tee niin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:30"]
Ala nauttimaan siitä tunteesta, kun SINÄ hallitset syömistä ja saat mennä sänkyyn pienen nälän kanssa. Siihen kyllä oppii. Sitten aamulla aamiainen maistuu paremmin. :) Ja juo reilusti vettä.
[/quote]
En nauti tuosta yhtä paljon kuin jos saan syödä herkullista voileipää ja mennä täyden mahan kanssa nukkumaan. Aamuisin on sitten kauhea morkkis kun tuli taas turhaan syötyä illalla. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:33"]
Älä vaan syö, mistä tulee myöhemmin morkkis. Niin yksinkertaista. :D Kyllä jonkinlaista itsekuria täytyy alkaa harjoittelemaan. Mä voisin myös syödä aamusta iltaan kaikkea paskaa, mutta en kuitenkaan tee niin.
[/quote]
Mulla ei ole aamulla eikä päivällä juurikaan mielitekoja ja syön terveellisesti ja sopivan määrän. Iltaisin vaan tulee tuo halu mässätä jota on tosi vaikea vastustaa. Jotain korvaavaa toimintaa tai ajattelutapaa pitäisi keksiä. Ap
Juo lasi vettä tai kamomillateetä, ja itse teen vielä illalla muutaman kyykyn ja vatsalihasliikkeitä, urheilun yhteydessä ei tule mielitekoja.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:19"]
[/quote]
Syön aamuisin puuroa enkä sitä iltaisin halua syödä. Vettä juon paljon mutta ei se vie mielitekoja. Ap
[/quote]
Oolrait. Mulla on toiminut tuo hyvin. Pääasia, että syöt puuroa. Vatsa toimii hyvin. T: -27kg
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 12:41"]
Juo lasi vettä tai kamomillateetä, ja itse teen vielä illalla muutaman kyykyn ja vatsalihasliikkeitä, urheilun yhteydessä ei tule mielitekoja.
[/quote]
Vesi ei auta kuin sen pienen hetken. Urheilla en jaksa enää illalla kun tulee päivän mittaan sen verran liikuttua ja puuhailtua. Ap
[/quote]
Veteen keitetystä kaurapuurossa on noin 50 kilokaloria per sata grammaa. Aika paljon pitää ja saa puuroa syödä että siitä lihoisi. Yhdessä paahtoleipäpalassa on 70 kilokaloria per viipale ja sen lisäksi pitää laskea päällisten kalorit.