Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hauskoja hetkiä poikaystävän kaa

Vierailija
15.03.2015 |

Kertokaa mitä hauskaa tai söpöä ootte tehny
poikaystävän kanssa ittelle kävi näin: oltiin sillä yötä ja sitte aamulla olin siinä puolipukeissa sit poikkis vieressä alasti XD poikkiksen äiti tulee: ette kai vaan ole seksannu? (seurustelua vast viikko me: no ei :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkei niin kamalan söpöä, mutta hauskas ainakin. Leivoin juustokakkua isänpäiväksi, ja poikaystäväni oli meillä ja halusi auttaa. Pyysin vatkaamaan kerman, ja hän ryhtyi iloisena puuhaan. Jostain käsittämättömästä syystä hän nosti kipon ylös, ja samaan aikaan minä vedin kaappia auki (sis vetolaatikkoa missä haaruka jne on) ja hän horjahti, kippo kaatui kaaressa hänen päälleen ja puoliksi vatkattu kerma siinä samalla. :D
Lähti vielä herrasmiehenä pikaisen pesun jälkeen hakemaan uudet kermat, ja kyllä nauratti. :D

Vierailija
2/4 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh joo minkä ikäisiä olette? No täasä hauska ja söpö tarina. Sit kun aloitatte seksin, käyttäkää ihan kunnollista ehkäisyä, ei pelkkää kumia. Nuori nainen tulee hyvin helposti raskaaksi. Just parhaillani odottelen omaa poikaystävää, että se tulee auttamaan mua kotona kun on raskauden keskeytys ja mä ripuloin ja oksennan vuorotellen tai samaan aikaan. Noh, omapa oli vikani. Ainakaan ei tule yllätyksiä miehelle yhteenmuutossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkää lystiä niin kauan kun se vielä on mahdollista. Kohta se loppuu ijäksi.

Vierailija
4/4 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vuodatus ja mahdollinen ketjun pilaus. on vaan paska olo. Jatkakaa söpöilyä. -2