Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menimme kertomaan vanhemmilleni, että olen raskaana. Mies sanoi, että "niin minä olen se siementäjä!"

Vierailija
09.12.2021 |

Voi kuinka noloa....nyt hän aikoo teetättää sellaisen T-paidan, missä lukee takana SIEMENTÄJÄ 2021

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ”teettää”, ei teetättää.

Minä teen. Tai teetän toisella.

Kertauksen vuoksi, kun ette osaa:

Sinä teet.

Minä teetän.

Asiakkaani teetättää.

Asiakkaan pomo teetätyttää.

Vierailija
22/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti AP:n vanhemmat ovat tietoisia tyttären löyhästä moraalista ja anteliaisuudesta, niin että selvyyden vuoksi on mainittava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa nyt oikaista hänelle mahdollisimman nopeasti, että hän ei ole sinulle vain väline. Saattaa tulla muuten väärinymmärrys ja saa vielä Ei-merkinnän moinen sonni.

Ei vaan, onnea teille raskaudesta! Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja jutelkaa, jos asia sinua harmittaa tai loukkaa. Myös etäisyyttä tunteeseen on hyvä ottaa, koska raskaus tuo vanhoja tunteita. Ehkä miehesi halusi olla vaan hauska... Harjoittelee isi-huumoria ;)

Vierailija
24/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan vaan pantiin hitokseen.

Vierailija
25/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa sekin nyt kai olla iloinen ja ylpeä isyydestään. Vai onko siitä jotain epäilyksiä kuka isä oikeasti on kun noin nolottaa?

Ihan oikeasti ilmaus on todella nolo.  Todella ikävää, jos ihminen katsoo olevansa vain tekninen siementäjä, ei isä (joka sanana siltää tunteita).

Noin ei olisi koskaan voinut käydä kohdallani, mutta jos olisi, olisin ollut erittäin pettynyt ja loukkaantunut. Vanhempani samoin.  Kun lapsi on tulossa, jokainen isovanhemmaksi tuleva haluaa nähdä, että lapsen tulevat vanhemmat todellakin iloitsevat tulemisestaan vanhemmaksi sanan kaikissa merkityksissä.  Kyse on sentään heidän tyttärestään ja heidän lapsenlapsestaan joille soisi kypsän aikuisen miehen ja isän.

Vierailija
26/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari asialla.

Vierailija
27/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään peukkuja että siementäjän ja vauvan kasvojen väri mätsää.

Vierailija
28/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa sekin nyt kai olla iloinen ja ylpeä isyydestään. Vai onko siitä jotain epäilyksiä kuka isä oikeasti on kun noin nolottaa?

Ihan oikeasti ilmaus on todella nolo.  Todella ikävää, jos ihminen katsoo olevansa vain tekninen siementäjä, ei isä (joka sanana siltää tunteita).

Noin ei olisi koskaan voinut käydä kohdallani, mutta jos olisi, olisin ollut erittäin pettynyt ja loukkaantunut. Vanhempani samoin.  Kun lapsi on tulossa, jokainen isovanhemmaksi tuleva haluaa nähdä, että lapsen tulevat vanhemmat todellakin iloitsevat tulemisestaan vanhemmaksi sanan kaikissa merkityksissä.  Kyse on sentään heidän tyttärestään ja heidän lapsenlapsestaan joille soisi kypsän aikuisen miehen ja isän.

Ääähhh....

Vierailija
29/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta menee rouvan vanhemmille kylään. Tuleva äiti ilmoittaa vanhemmilleen: MINÄ olen raskaana! Mies hiljaa koska häntä ei ole huomioitu, vanhemmat halailevat tytärtään. "Niin, minä olen se siementäjä". Tunnelma viilenee?

-Oikeesti: Kyllä se isäkin huomiota ja haleja haluaa, helvetti soikoon! Siksi ilmoitti omintakeisella lauseella, halusi osan ilosta koska hän on se toinen puolikas systeemiä.

Vierailija
30/30 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on mutta käytöstavat hukassa