Monta kertaa käytte keskimäärin pisulla päivässä?
Ite käyn 6-8 kertaa. En tiedä onko se vähän vai paljon.
Kommentit (15)
Käyn noin paljon. Pelkään, että onkohan minulla diabetes, kun jonkin paljon.
No tosi monta kertaa päivässä, VArmaan tulee tuo kahdeksan täyteen. Yöllä ei tartte käydä.
Eikä ole eturauhas laajentunut, olen tuon epämiluisan tullimies-tutkimuksen kokenut.
En pisulla, vaan pissalla 5 krt/vrk
Luulin että minulla oli Diapetes, kun kävin lähemmäs 15 kertaa pissalla, mutta syy oli että olin ostanut hiilihapotuslaitteen ja join aina sen litran tunnissa hiilihapotettu vettä, limua tai mehua. Vähensin sen litraan 2 tunnissa niin käyn sitten alle 10:n kertaa
Vierailija kirjoitti:
No tosi monta kertaa päivässä, VArmaan tulee tuo kahdeksan täyteen. Yöllä ei tartte käydä.
Eikä ole eturauhas laajentunut, olen tuon epämiluisan tullimies-tutkimuksen kokenut.
Ai niin, olen viskeraalilihava ja verenpaine ja munuaisarvot hipoo normaalin ylärajaa. Liittyy ehkä siihen. Pitäisi, pitäisi laihduttaa.
Lisäksi juon usein pannullisen iltateetä(joskus iltakaljan) ja pari mukia aamukahvia. Sekin vaikuttaa.
10-30 kertaa. Tänään olen jo käynyt ainakin 10 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn noin paljon. Pelkään, että onkohan minulla diabetes, kun jonkin paljon.
Korjaan: *juonkin paljon
N. 15 - 20 kertaa riippuen päivästä.
Riippuu täysin siitä, mitä ja kuinka paljon juon. Kun kahvia menee useampi iso mukillinen päivässä, joutuu vessassakin ravaamaan jatkuvasti, ainakin 10 kertaa/vrk.
Ainakin 10 kertaa vuorokaudessa, yölläkin herään joskus pissahätään. Mulle on lääkäri tosin todennutkin, että mulla on tavallista pienempi virtsarakko.
Montako! Montako! Montako! -ko, -ko, -ko.
Emma K. kirjoitti:
Montako! Montako! Montako! -ko, -ko, -ko.
Suomen kieli on niin vaikeeta saada täysin oikein, joten
älä ole Emma tollanen ydinreaktorigenerattorilauhduttajaturbiiniratasvaihde
Onko tuo lääkärin vastaus muka tota että 3-5 kertaa. Kuulostaa
siltä että jos 3 kertaa käy niin ei juo mitään.
Normaalisti virtsaamiskertoja on 3-5 vuorokaudessa. Jos on kahdeksan tai yli niin kyseessä tiheävirtsaisuus. Eli määräsi katsotaan vielä normaaleiksi.
T. Lääkäri