Mitä mieltä olet uskovaisesta naisesta, joka ei olekaan uskollinen aviomiehelleen?
Kommentit (38)
Ei kaikki ”uskovaiset”ole aina pyhiä ja virheettömiä.
Uskovaiset eivät ole sen parempia ihmisiä kuin muutkaan. Tämän näkee erityisesti "persukristityistä", jotka paasaavat perinteisistä arvoista mutta joiden tekemisistä lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan. Heille kristillisyys tarkoittaa ainoastaan vanhoihin arvoihin ja vanhaan maailmaan takertumista. Sanalla sanoen taantumuksellisuutta.
Itse tunsin nuoren helluntailaisen naisen, joka halusi säästää itsensä avioliittoon tulevalle aviomiehelleen. Tämä tarkoitti sitä, että hän ei antanut minulle p i l l u a. Sen sijaan hän antoi mielellään p e r s e t t ä ä n. Tunsin rinnassani patarumpujen paukkeen pannessani nuorta neitsyttä herkkupeppuun suoraan suoleen. Tyttö oli kiimainen ja nautti kovasti. Tapasimme useita kertoja. Muistelen häntä ilolla. Hän oli todella kiimainen pikkunarttu, joka sai sormipelillä useita peräkkäisiä orgasmeja. Olen vieläkin kateellinen hänen aviomiehelleen. Tämä esimerkkinä uskovaisten moraalista. Hän pysyi kirjaimellisesti neitsyenä mutta todellisuudessa ei pysynyt.
Arvostan uskotonta vaimoa yhtä vähän kuin uskotonta miestä.
Monogamian ihanne ei toteudu jos pitää harrastaa syrjähyppyjä.
Uskiksen pillun nuolenta ei ole syntiä, vaikka ei ole oma puoliso. Ainoastaan yhdyntä on.
Uskovaisuus on yleensä feikkiä muutenkin.
Minä en ole uskovainen,vaikka uskon korkeimman johdatukseen.Minä olen saanut yksin omilla sormilla monta orgasmia peräkkäin.Se tuntuu ihanalta.🤩Siinä ”sätkii” itsekseen vähän aikaa ja on ihanan huumaava olotila.On tavallaan koko sen orgasmin ajan läsnä mutta kuitenkin vähän poissa.😇
Minä saatan saada joskus orgasmin ajatuksen voimalla.Kun olen kävelemässä ulkona.Silloin aina ajattelen.Että toivottavasti kukaan ei satu samaan aikaan tulemaan minua vastaan.Koska muuten voisivat ihmetellä minun ”kiemurtelua” ja vähän outoa kasvojen nykimistä.😁
Vähän ihmeellistä,jos ei yhtään tee mieli rakastaa.
”Orgasmin kukka”viihtyy hyvin Oulun maaperällä.
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset eivät ole sen parempia ihmisiä kuin muutkaan. Tämän näkee erityisesti "persukristityistä", jotka paasaavat perinteisistä arvoista mutta joiden tekemisistä lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan. Heille kristillisyys tarkoittaa ainoastaan vanhoihin arvoihin ja vanhaan maailmaan takertumista. Sanalla sanoen taantumuksellisuutta.
Itse tunsin nuoren helluntailaisen naisen, joka halusi säästää itsensä avioliittoon tulevalle aviomiehelleen. Tämä tarkoitti sitä, että hän ei antanut minulle p i l l u a. Sen sijaan hän antoi mielellään p e r s e t t ä ä n. Tunsin rinnassani patarumpujen paukkeen pannessani nuorta neitsyttä herkkupeppuun suoraan suoleen. Tyttö oli kiimainen ja nautti kovasti. Tapasimme useita kertoja. Muistelen häntä ilolla. Hän oli todella kiimainen pikkunarttu, joka sai sormipelillä useita peräkkäisiä orgasmeja. Olen vieläkin kateellinen hänen aviomiehelleen. Tämä esimerkkinä uskovaisten moraalista. Hän pysyi kirjaimellisesti neitsyenä mutta todellisuudessa ei pysynyt.
Arvostan uskotonta vaimoa yhtä vähän kuin uskotonta miestä.
Musliminaisilla on sama. Mäkin vedin Ruotsissa asuessani yhtä muslimilikkaa suoleen monta kertaa. Se ite ehdotti.
Kuulin kerran tapauksen missä ”hunnutettu”muslimi tai arabi nainen yritti viekotella yhden miehen taxissa. Aikamoista kaksoismoraalia!Silloin ei voida puhua enää ”Pyhä”ja ”Siveellinen.”Kun hunnun ja pinnan alla on jotakin muuta.
Ei ole aito uskovainen, mutta aito h u o r a on kyllä.
Jos ei heilaa helluntaina niin ei p i l l u a pääsiäisnä.
Eivät uskovaiset miehetkään ole empiirisen tutkimukseni mukaan uskollisia vaimolleen. Voisi melkein sanoa, että he harrastavat vapaita suhteita vielä enemmän kuin normaaliälyiset ihmiset.