Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet uskovaisesta naisesta, joka ei olekaan uskollinen aviomiehelleen?

Vierailija
09.12.2021 |

Kyse on helluntailaisnaisesta.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät uskovaiset miehetkään ole empiirisen tutkimukseni mukaan uskollisia vaimolleen. Voisi melkein sanoa, että he harrastavat vapaita suhteita vielä enemmän kuin normaaliälyiset ihmiset.

Vierailija
22/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ”uskovaiset”ole aina pyhiä ja virheettömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset eivät ole sen parempia ihmisiä kuin muutkaan.  Tämän näkee erityisesti "persukristityistä", jotka paasaavat perinteisistä arvoista mutta joiden tekemisistä lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.  Heille kristillisyys tarkoittaa ainoastaan vanhoihin arvoihin ja vanhaan maailmaan takertumista.  Sanalla sanoen taantumuksellisuutta.

Itse tunsin nuoren helluntailaisen naisen, joka halusi säästää itsensä avioliittoon tulevalle aviomiehelleen.  Tämä tarkoitti sitä, että hän ei antanut minulle p i l l u a.  Sen sijaan hän antoi mielellään p e r s e t t ä ä n.  Tunsin rinnassani patarumpujen paukkeen pannessani nuorta neitsyttä herkkupeppuun suoraan suoleen.  Tyttö oli kiimainen ja nautti kovasti.  Tapasimme useita kertoja.  Muistelen häntä ilolla.  Hän oli todella kiimainen pikkunarttu, joka sai sormipelillä useita peräkkäisiä orgasmeja.  Olen vieläkin kateellinen hänen aviomiehelleen.  Tämä esimerkkinä uskovaisten moraalista.  Hän pysyi kirjaimellisesti neitsyenä mutta todellisuudessa ei pysynyt.  

Arvostan uskotonta vaimoa yhtä vähän kuin uskotonta miestä.

Vierailija
24/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monogamian ihanne ei toteudu jos pitää harrastaa syrjähyppyjä.

Vierailija
25/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskiksen pillun nuolenta ei ole syntiä, vaikka ei ole oma puoliso. Ainoastaan yhdyntä on.

Vierailija
26/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisuus on yleensä feikkiä muutenkin.

Vierailija
27/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole uskovainen,vaikka uskon korkeimman johdatukseen.Minä olen saanut yksin omilla sormilla monta orgasmia peräkkäin.Se tuntuu ihanalta.🤩Siinä ”sätkii” itsekseen vähän aikaa ja on ihanan huumaava olotila.On tavallaan koko sen orgasmin ajan läsnä mutta kuitenkin vähän poissa.😇

Vierailija
28/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan saada joskus orgasmin ajatuksen voimalla.Kun olen kävelemässä ulkona.Silloin aina ajattelen.Että toivottavasti kukaan ei satu samaan aikaan tulemaan minua vastaan.Koska muuten voisivat ihmetellä minun ”kiemurtelua” ja vähän outoa kasvojen nykimistä.😁

Vierailija
29/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut ne on uskovaisellakin.

Vierailija
30/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmeellistä,jos ei yhtään tee mieli rakastaa.

Vierailija
31/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heilaa helluntaina ...

Vierailija
32/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

…Niin sitten ei koko kesänä😘

Vierailija
33/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Orgasmin kukka”viihtyy hyvin Oulun maaperällä.

Vierailija
34/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset eivät ole sen parempia ihmisiä kuin muutkaan.  Tämän näkee erityisesti "persukristityistä", jotka paasaavat perinteisistä arvoista mutta joiden tekemisistä lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.  Heille kristillisyys tarkoittaa ainoastaan vanhoihin arvoihin ja vanhaan maailmaan takertumista.  Sanalla sanoen taantumuksellisuutta.

Itse tunsin nuoren helluntailaisen naisen, joka halusi säästää itsensä avioliittoon tulevalle aviomiehelleen.  Tämä tarkoitti sitä, että hän ei antanut minulle p i l l u a.  Sen sijaan hän antoi mielellään p e r s e t t ä ä n.  Tunsin rinnassani patarumpujen paukkeen pannessani nuorta neitsyttä herkkupeppuun suoraan suoleen.  Tyttö oli kiimainen ja nautti kovasti.  Tapasimme useita kertoja.  Muistelen häntä ilolla.  Hän oli todella kiimainen pikkunarttu, joka sai sormipelillä useita peräkkäisiä orgasmeja.  Olen vieläkin kateellinen hänen aviomiehelleen.  Tämä esimerkkinä uskovaisten moraalista.  Hän pysyi kirjaimellisesti neitsyenä mutta todellisuudessa ei pysynyt.  

Arvostan uskotonta vaimoa yhtä vähän kuin uskotonta miestä.

Musliminaisilla on sama. Mäkin vedin Ruotsissa asuessani yhtä muslimilikkaa suoleen monta kertaa. Se ite ehdotti.

Vierailija
35/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gloryline?

Vierailija
36/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kerran tapauksen missä ”hunnutettu”muslimi tai arabi nainen yritti viekotella yhden miehen taxissa. Aikamoista kaksoismoraalia!Silloin ei voida puhua enää ”Pyhä”ja ”Siveellinen.”Kun hunnun ja pinnan alla on jotakin muuta.

Vierailija
37/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aito uskovainen, mutta aito h u o r a on kyllä.

Vierailija
38/38 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heilaa helluntaina niin ei p i l l u a pääsiäisnä.