Eilisen S&Bj:n satoa ;)
Päivää viettäneet! oliko hyvä pihvi? Olitko tyytyväinen saamaasi tai antamaasi suihinottoon? Tämä nyt kaikella rakkaudella päivän piristykseksi, ei riidan aiheeksi :)
Kommentit (8)
Mun mies ei saanut pihviä, kun ei halunnut. Sanoin jo, että jos mä paistan sen pihvin, se on kuin kengänpohja. Suikkarin sai tänäaamuna.
Joo, mutta ei nyt vain jaksa jauhaa enää tätä samaa...
Joo, suikkarin sain. Mun vaimo onneksi oli messissä ja sanoi että täytyyhän sitä virallista suihinottopäivää kunnioittaa.
Ei tehnyt vaimo kumpaakaan :(
Akka vaihtoon? Helvetti näiden suomalaisten kanssa.
Luulin jäävän viettämättä kun oltiin niin tiiviisti viikonloppu muiden seurassa ja taaperokin päätti, ettei nuku kyläpaikassa kuin vieressä. Pihvi ei ollut kummoinen, mutta kyllä se mies vaan aamuyöstä silitteli hereille. Nappasi tukasta kiinni ja veti alas hoitamaan homman. Mä jo psyykkasin itseäni nielemishommiin ettei muksu herää, jos nousen siistiytymään, mutta mies lopettikin kesken ja edelleen tukistaen oikein tähtäsi huolella pitkin kasvoja. Pyllylle läpsäisyn saattelemana ei muuta kun hipsimään naamapesulle mökin läpi, jossa muutkin onneksi nukkui jo tai ainakin oli niin pimeää, ettei kukaan nähnyt. Oli ihan virkistävää, mietittiin jo tänään, pitäisköhän ottaa ihan kuukausittain vietettäväksi :D N27
Olin laittamassa ruokaa kun vaimo tuli kotiin...kysyi mikä päivä tänään on...no eihän minulla ollut hajuakaan. Vastaukseksi hän polvistui eteeni ja veti minulta farkut ja kalsarit kinttuihin ja kertoi missä mennään! Suikkari oli taivaallinen! Rupka kyllä paloi pohjaan mutta mitäs siitä. Tasapuolisuuden nimissä nostin vaimon keittiön pöydälle ja nuolin pillun oikein antaumuksella...ja vielä illemmalla naitiinkin....mikä päivä! Tämä tradioksi ainakin meillä!!
Nyt en ymmärtänyt. s&Bj mitä se on????????????????????.