Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muistamme vain menneet

Vierailija
15.03.2015 |

Olen hiukka tuiskeessa nyt, anteeksi. oletteko tulleet koskaan ajatelleeksi, miksi muistamme vain meneet asiat emmekä tulevia asioita. Ehei...älkääs nyt eipäs laiteta nyt asiaa humalan piikkiin. Asialla on nimittäin todellinenkin puolensa...nimittäin kvanttifysiikka..eli asiat ovat reversiibeleitä eli ne voivat tapahtua kummin päin tahansa. Se että muistamme vain menneet asiat on selityksensä, mutta mikä se on, niin kerro se minulle.Tarjoan sinulle kunnon ruoka-annoksen (et jää nälkäiseksi) ravintolassa, jos vain saan yhteyden sinuun. Asun itse Tampereella, tarkemmin ns. Tohlopin alueella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, toivottavasti muistan huomen aamulla töihin lähtee. Vai voisinko sanoa etten muistanu tulla, mut sittenhän se ois jo mennyttä aikaa, eli ennen töihin lähtöö pitäs ilmottaa etten muista tulla.

Vierailija
2/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä mutta minä ainakin muistan myös tulevat asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin asun Tampereella. Tohloppi on onneksi kaukana.

Vierailija
4/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta menetti kollektiivisen tulevaisuuteen näkijänsä, kun Rauni-Leena Luukanen-Kilde haettiin 8. helmikuuta kotiinsa... jonnekin. Ja hyvä niin.

Kaipaamaan jäivät... Juhan af Grann aka Heikki Juhani (no ei ole kovin vanhemmat lastaan rakastaneet, kun tuonlaisella nimellä pilttiään rankaisivat)

Vierailija
5/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Historiantutkijan kantilta tuo näyttää taas yhden teorian mukaan hyvin erilaiselta. Peilaamme menneisyyteen kun ajattelemma tulevaa ja mitä toiveita ja odotuksia on sen suhteen. Niitä ei vain koskaan saa kiinni, se on jotain saavuttamatonta.

Vierailija
6/6 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi opiskella kvanttifysiikkaa vielä pikkuisen, jotta ymmärtäisit, miksi ajan suunta on pääsääntöisesti se mikä se nyt on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi