Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikuntavammaisen seksi

pikkasen huolestunut
09.12.2021 |

Sairastan tautia joka vie lopulta liikuntakyvyn,jos kuolema ei tue ennen.Olen nyt 69 vuotias.Minua kiinnostaa kysymys voiko liikuntakyvytön potilas saada seksiä sairaan-tai lähihoitajalta.Vaikka masturbaation mudossa ,tai jossain muodossa.Siinä vaiheessa kun makaan liikuntakyvytttömänä sängyssä,niin naisen kosketus antaisi vielä lohtua ja syyn elää.Oisi joku juttu jota voisi odottaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin yhden videon,

Missä molemmat oli pyörätuolissa,

Asuivat yhdessä ja oli henkilö kohtainen avustaja auttoi paria seksistä antamalla dildo miehen käteen, auttoi henkilöitä että pystyi antamaan suuseksiä, auttoi laittamaan peniksen naisen sisään tai mitä vaan apua.

Heillä oli useampi avustaja Mutta vain kahden aikana harrastivat aeksiä.

Eli jos löytyy sellainen avustaja joka suostuu avustamaan

. Onnistuu varmasti.

Vierailija
2/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sitten ei oe kaikki toivo mennyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla sairanhoitajan tai lähihoitajan suorittamaa seksiä? Miksei alan ammattilaiselta?

Vierailija
4/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattein,että se kävisi päinsä muun hoidon ohessa,jos vaikka potilas makaa jossain laitoksesa.Ammattilinenkin on yksi vaihtoehto.Voisihan häneenkin saada konaktin ja lämpimän suhteen,

Vierailija
5/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla henkilökohtaista avustajaa?

Jos on voit varovasti kysyä onnistuuko sellainen touhu

Vierailija
6/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ei.

Jossain oli uutinen että vanhusten/vammaisten hoitolaitokseen oli hankittu leluja. Mutta jos ei pysty käyttämään niitä itse niin ei ole paljon toivoa. Jos sinulla on joku läheinen joka voi välillä tulla auttamaan tai rahaa hommata joku spessutyyppi siihen niin sitten tietysti.

Mutta normi sairaanhoitaja ei rupeä mitään suoraa tyydytystä antamaan. Hyvin menee jo jos ovat silain vapaamielisiä että itsetyydytystä voi vapaasti harrastaa.

Vierailija
7/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas vähän tälllaista aavistelin,no ei voisitte mittään.Se itsetyydytys on poissuljettu vaihtoehto ,jo pelkästään sen takia että siinä loppuvaiheessa kun on se sänkyvaihe ja liikuntakyky poissa,niin ei käsissäkäään ole mitään voimaa ei nillä voi paljonkaan tejdä.Ja ajatus itsetyydyryksestä ei ole kovinkaan houkutteleva,sillä ei ole kysymys pelkästään seksistä,vaan myös siitä,että olisi vielä jollekkin merkittävä,eikä mikään jätesäkki joka odottaa kuljetusta kaatopaikalle.

Vierailija
8/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkäs naisille? No vähemään tärkeää tietysti...

Vierailija
9/20 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävä huoli sulla. Olen vammaispuolen lähihoitaja ja Suomessa tilanne on se, ettei laillistettu sosiaali - ja terveysalan ammattilainen, lähihoitaja, perushoitaja tai sairaanhoitaja avusta seksissä. Ei kuulu toimenkuvaan.

Kannattaa kuitenkin on yhteydessä Kynnys ry:n heillä on tietoa avusteisesta seksistä Suomessa.

Tiedän monien liikuntarajoitteisten käyttäneen myös prostituoitujen palveluja.

Omalla työurallani olen monesti törmännyt siihen, että vammaiset henkilöt haaveilevat muutosta Hollantiin. Siellä yhteiskunta maksaa vammaiselle henkilölle käyntejä prostituoidun luona ja lisäksi vammaisen henkilön on mahdollista saada kannabisvalmisteita. Esim cp-vammaisten spastisuutta hoidetaan siellä kannabiksella.

Monelle suomalaiselle vammaiselle Hollanti haaveiden maa asua.

Haluan uskoa, että Suomi seuraa muita edelläkävijä maita ja avusteinen seksi tulee olemaan arkipäivää tulevaisuuden Suomessa.

Kaikkea hyvää sulle.

Vierailija
10/20 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään naisella samanlaista ongelmaa?

Vierailija
11/20 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan sympatiasta vaik ei se taida paljonkan auttaa.Niin kyllä naiset kans tarvii seksiä ja hellyyttä.Se on ainaski minulla semmonen juttu että siinä seksihommassa on tärkeetä että kumppani saa orgasmin ja itte kans.Se tekee selasen rauhallisen olon,kun siinä vielä vähän huilataan ja pidetään toisesta kii ja jutellaan niitä nääitä.En sitten tiiä jos se vaan ois sellanen tekninen suoritus ,niin kyllä siitä jäis paljon pois,vaikka parempi sekin kun ei mitäään.Vähän vaikee on muuttaa sinne Hollantiin.Eikä se Suomen eduskunta taida sellasia lakeja hyväksyä että uhteiskunta sen hommman maksais,tai mistä sitäkään tietää.Halllitus kai ne lait valmistelee.Tiiä minkä ministerin alaa tällanen laiki ois.Mut kun se soteuudistus kesti jotttain20 vuotta,ni jos joku tekis lakiehdotuksen liikuntarajoitteisen seksistä ja se käsittely kestäis tas 20 vuottta ,nii ei meikäläinen taija niihin kekkereihin keritä.

Vierailija
12/20 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun pesää kirjoitti:

Voiko vammainen saada 15 senttisellä pesää?

Sinä se olet päästäsi vammainen, ja se on pahinta laatua se.

Vierailija
13/20 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Olen ainakin törmännyt moneen naiseen jotka vain makaavat paikoillaan seksissä, ei ole mitään syytä miksi sukupuolet ei voisi olla toisinpäin.

Vierailija
14/20 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää 12 senttinen.

Vierailija
15/20 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenkäs naisille? No vähemään tärkeää tietysti...

Jos on pienet kiinteät tisulit ja saa orgasmin yhdynnässä, niin tottakai käy.

Vierailija
16/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun pesää kirjoitti:

Voiko vammainen saada 15 senttisellä pesää?

Sinä se olet päästäsi vammainen, ja se on pahinta laatua se.

Jipi jipi jipi, mun pää on pipi.

Vierailija
17/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä onko 17 tai 20 senttiä en oo mitannu ikänä.Sitä en tiijä mitä se sairaus aiheuttaa ,voipi olla että sekin mitta vähenee.Tais mennä huumorin puolelle koko asia.No ei mittään pitää sitten repiä huumoria tästäkin asiasta.Ei sillekkään sitte mittään voi.Kiitos kaikille mielipiteistä.Luuulen nyt tietäväni misä mennään.

Vierailija
18/20 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos on kalju pää.Eikä kaytetä pyörätuolii.Jos vaik nainen sillai ratsastas.Pitäs vaa ensin köytäää nainen.Että sillai.

Vierailija
19/20 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/20 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa se seksi kyllä loppuu jokaiselta ja seksin puutteeseen ei tiettävästi kuole. Tässä taloustilanteessa tuntuu kyllä aikamoiselta ylilyönniltä, että seksi maksettaisiin verorahoilla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä