Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin ettei minulla ole enää niin huono itsetunto että suostuisin pikapanopatjaksi

Vierailija
09.12.2021 |

Ennen se jo saattoi riittää että sain tuntea kelpaavani pantavaksi, enää ei. Ennemmin olen kokonaan ilman kuin suostun toimintaan jossa minun tyydytykseni ei ole tasan yhtä tärkeä tavoite kuin miehen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika katkeralta. Rupsahditko niin pahasti ettei melaa enää heru entiseen malliin?

Vierailija
2/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika katkeralta. Rupsahditko niin pahasti ettei melaa enää heru entiseen malliin?

Yhdentekevää, enkä tarvitse melaa mihinkään. Lapsiluku on täynnä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa seksiä sulla on kyllä ollut.

Vierailija
4/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, en itsekään enää huonoa seksiä jaksa, mieluummin ilman kunnes löytyy joku jonka kanssa homma pelaa.

M35

Vierailija
5/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tyydytys on ollut myös lyhytaikaisille kumppaneille tärkeää

Vierailija
6/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien vain hitaita persepanoja lattialla??

Vierailija
7/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva kelpuuttaa milffiä edes pikapanoksi jos mukula tuijottaa pinnasängystä.

Vierailija
9/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten ollut kohta 20v naimisissa ja aion pysyä jatkossakin mikäli se minusta riippuu. Enkä ole koskaan harrastanut irtoseksiä.

Ap

Vierailija
10/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös.

Vierailija
11/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten ollut kohta 20v naimisissa ja aion pysyä jatkossakin mikäli se minusta riippuu. Enkä ole koskaan harrastanut irtoseksiä.

Ap

20v naimisissa, etkä saa vieläkään miestä antamaan hyvää seksiä? Mikä meni pieleen? Olisiko jo ekalla kerran jälkeen kannattanut ohjeistaa ja vaatia. Missä sinun itsetuntosi on ja itsesi kunnioitus. Nytkö vasta heräsit kun pskat on housuissa.

Itse jouduin ja halusin toteuttaa vaimon vaatimukset ja toiveet jo seurusteluaikana ja toteuttanut siitä lähtien jo 45 vuotta. Jos en olisi, emme olisi koskaan naimisiin menneetkään. Voi olla, että vaimon exät oli exiä juuri siitä syystä. En ole kysynyt. Ainut mitä tiedän on se, ettei ennen minua ollut saanut orgasmia.

Vierailija
12/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä kamalia kertomuksia, ja sitten valitettavasti näitä umpisurkeita miehiä kommentoimassa todella rumasti. Helvetin hyvää Joulua niille, toivottavasti saatte myrrkyä joululahjaksi.

Vierailija
13/13 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, niin - hyvä päätös. Mutta vaadi nyt ihmeessä seksiä, siis sellaista josta pidät!