Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kokematon 29-vuotias nainen

Vierailija
08.12.2021 |

Itkettää ajatella, että en ehkä enää ehdi löytämään sopivaa miestä. On se vaan vaikea löytää ketään:(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

poop

Vierailija
2/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kyllä sinkkunakin on mukavaa. Sellaista ihannemiestä jonka haluaisin, ei ole olemassa. Mieluummin yksin, kuin tyytyä huonoon.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko harjoitella yhdessä kilttiksen kanssa?

Vierailija
4/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kokematon - olen käynyt koulut, menestynyt harrastuksessa ja hyvin pyyhkii nyt työelämässä. Sen sijaan neitsyt olin 29 vuotiaana niin kuin sinäkin. 

Sattumoisin minä löysin kumppanin juuri sen ikäisenä. Ikä toimi minulla hyvänä motivaattorina, että jaksoi käyttää deittiappeja (vältin itse Tinderiä, siitä niin huonot kokemukset) ja käydä treffeillä vaikka toivottomalta tuntui. 

Tsemppiä!

Vierailija
5/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kokematon - olen käynyt koulut, menestynyt harrastuksessa ja hyvin pyyhkii nyt työelämässä. Sen sijaan neitsyt olin 29 vuotiaana niin kuin sinäkin. 

Sattumoisin minä löysin kumppanin juuri sen ikäisenä. Ikä toimi minulla hyvänä motivaattorina, että jaksoi käyttää deittiappeja (vältin itse Tinderiä, siitä niin huonot kokemukset) ja käydä treffeillä vaikka toivottomalta tuntui. 

Tsemppiä!

Kuulostaa naurettavalta, että 29v on neitsyt

Vierailija
6/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Eikä kuulosta, vaan romanttiselta. Halusin antaa neitsyyteni tulevalle aviomiehelleni. Suotakoon se minulle. 

Vierailija
7/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä sinkkunakin on mukavaa. Sellaista ihannemiestä jonka haluaisin, ei ole olemassa. Mieluummin yksin, kuin tyytyä huonoon.

N28

Oletko kokematon?

Vierailija
8/8 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Kuulostaa naurettavalta, että 14v ei ole neitsyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä