Miksi pojat olivat ihastuneita minuun yläasteella, mutta aikuisena ei kukaan ole yrittänyt lähestyä?
Johtuuko siitä, että nuoret uskaltavat paremmin vai mistä? Noi yläasteen jannut olivat törppöjä aika monen luokkalaiseni mielestä enkä itekään ollut yhtään kiinnostunut, mutta silti nykyään ei kukaan ei osoita kiinnostusta. Ujo ja hiljainen oon ollut aina, mutta jostain syystä vedin silti puoleeni poikia koulussa, vaikka en edes meikannut.
Kommentit (38)
Meillä ainakin eniten huomiota sai ne tavallisemman näköisimmät. Rumimmilla oli ensimmäisenä poikaystävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tätinaisen paino lähennellä kolminumeroisia kiloja
Tuo oli törkeyden huippu, ei todellakaan! Taidat puhua itsestäsi.
Joku vielä kehtasi alapeukun laittaa! Onko muka oikein haukkua toista?
Inhorealisti. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä miesten kiinnostumattomuus sitten johtuisi?
En tiedä. Olen aina ollut syrjään vetäytyvä.
Jos koulussa kiinnittävät enimmäkseen ulkonäköön huomiota, kun vasta teini-iässä eikä mitään oteta vakavasti. Aikuisena kovemmat kriteerit, kun etsivät jo elämänkumppania itselleen ja tärkeää, että juttu luistaa.
Muistan vielä kun siskolleni kerroin, että en aioa puhua mitään sille, jonka kuulin kertovan, että on rakastunut minuun. Sisko sanoi, että se voi ajatella, että hiljaisuus on myöntymisen merkki, mutta ei ollut kiinnostunut sen koommin, kun en mitään hänelle vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Inhorealisti. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Olen aina ollut syrjään vetäytyvä.
Jos koulussa kiinnittävät enimmäkseen ulkonäköön huomiota, kun vasta teini-iässä eikä mitään oteta vakavasti. Aikuisena kovemmat kriteerit, kun etsivät jo elämänkumppania itselleen ja tärkeää, että juttu luistaa.
Tästä ei muuten ole kauan aikaa, kun kesällä menin kauppaan miespuolisen kaverini kanssa takki vyötäisillä ja ihmettelin, kun joku miesasiakas katsoi kohti ja hymyili. Ei ollut mikään pahan näköinen ja mietin vain miksiköhän katsoi.
Mua ei oo koskaan lähestytty livenä. En tiedä miksi...Olen vaalea ja normaalipainoinen,perusnätti. Miehet ei koskaan tahdo lähestyä tai tavata uudestaan. Tinderissä saan viestejä vain erittäin rumilta tai toiselta ääripäältä eli pelimiehiltä. Todella rasittavaa.
N25
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo koskaan lähestytty livenä. En tiedä miksi...Olen vaalea ja normaalipainoinen,perusnätti. Miehet ei koskaan tahdo lähestyä tai tavata uudestaan. Tinderissä saan viestejä vain erittäin rumilta tai toiselta ääripäältä eli pelimiehiltä. Todella rasittavaa.
N25
Nykyään itelläkin niin. Ikinä ei kukaan hyvännäköinen.
Minulle kävi toisinpäin. Vaikka olin melko suosittu ja menevä tapaus, kukaan ei ollut kouluaikoina kiinnostunut minusta. Taisin olla yli 20-vuotias, ennen kuin mua pyydettiin ensimmäisen kerran treffeille. Sen jälkeen ihailijoita on riittänytkin. En ole ulkonäöllisesti juuri muuttunut, mitä nyt tietysti vanhentunut, ja olen ihan yhtä itsevarma kuin nuorempanakin.
Mutta tämä taitaakin olla se tyypillisempi kuvio.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi toisinpäin. Vaikka olin melko suosittu ja menevä tapaus, kukaan ei ollut kouluaikoina kiinnostunut minusta. Taisin olla yli 20-vuotias, ennen kuin mua pyydettiin ensimmäisen kerran treffeille. Sen jälkeen ihailijoita on riittänytkin. En ole ulkonäöllisesti juuri muuttunut, mitä nyt tietysti vanhentunut, ja olen ihan yhtä itsevarma kuin nuorempanakin.
Valkenee jo siinä viistoistakesäisenä, mutta välttämättä ei pysty hyväksymään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten Suomessa niin hiljaista sakkia verrattuna esimerkiksi USA:han, jossa heti avoimesti pyydetään treffeille esim. kahvilassa, vaikka nainen ei edes katsoisi mieheen päin? Vai oonko katsonut liikaa sarjoja eli käyttäytyvätkö ihmiset oikeasti noin?
Luojan kiitos Suomessa ei ole ok pyydellä naisia treffeille esim. bussipysäkillä. Olisi tosi kiva, kun parikymppiset naiset saisivat kaiket ajat hätistellä setämiehiä kimpustaan paikassa, josta ei voi itse lähteä pois jos haluaa päästä siihen bussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkenee jo siinä viistoistakesäisenä, mutta välttämättä ei pysty hyväksymään.
No kerro toki.
Mitä sitten? Ei täällä kannata enää naisia lähestyä kuin yleisesti hyväksyttävillä taivoilla, eli deittisovelluksissa. Jos kaipaat seuraa, niin lähesty itse.
Miksi se pitää odotella, että pojat lähestyvät? Voihan sitä lähestyä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ite on ihastunut ja yrittää lähestyä, ei olekaan mies kiinnostunut, vaikka sinkku onkin. Näin käynyt. Oli viimeinen kerta, kun pyysin miestä kahville. Joku sanonut, ettei mies ole kiinnostunut, jos ei ite pyydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ite on ihastunut ja yrittää lähestyä, ei olekaan mies kiinnostunut, vaikka sinkku onkin. Näin käynyt. Oli viimeinen kerta, kun pyysin miestä kahville. Joku sanonut, ettei mies ole kiinnostunut, jos ei ite pyydä.
Ei pidä paikkaansa. Oon jättänyt pelkuruuttani tai laiskuuttani tuhat kertaa pyytämättä. Mutta olisin lähtenyt.
Okei, monesti lähdinkin. Mutta itse jouduin kysymään prkl...
Minullakin oli lapsena tyttöjä kavereina. Nykyään naiset eivät edes vilkaise minuun. Ihmiset muuttuu, toiset parempaan ja toiset pahempaan.
Terveisin Naispelko28