Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kellään kokemusta Lyricasta

Vierailija
08.12.2021 |

Sain tätä hermokipuun ja nyt, kun olen nettiä lukenut en tiedä uskaltaako näitä ottaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä sitä tai pian on pääkoppa sekasin.

Vierailija
2/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätiäni se auttaa otsavaltimon krooniseen tulehdukseen mutta itse kun otin lääkärin määräyksestä Lyricaa niin konttasin kun jalat eivät toimineet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolella porukasta

Vierailija
4/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä lääke, jos vaan ilman pärjäät niin hyvä.

Vierailija
5/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä fiilis tulee kaljan kanssa otettuna

Vierailija
6/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran lääkäri määräsi iskiaskipuihin, yhden otin enkä pystyssä meinannut pysyä. En ota toista kertaa.

Vierailija
7/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli tuota selkäkipuun trampalginin kanssa. toimii kyl kunhan tottuu. elämästä kyl tuli hiukan harmaata. lopettaminen pisti vähän hikoiluttamaan.

Vierailija
8/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy lääkkeeksi mutta sekoitettavaksi alkoholin ja pkv-lääkkeiden kanssa loistavasti.

Vierailija
9/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omaa kokemusta ja olen määrännyt lääkkeeksi. Vähän outo olo tuli itselle mutta selkä tuli kuntoon ilman leikkausta kun olin kokeillut monenlaista lääkettä monen kuukauden ajan. Esittelijän antama viikon paketti riitti joskus kauan sitten. 

Ikäihmisille ja miksei muillekin voi tulla huimausta joten voi olla järkevää aloittaa pienellä annoksella. Kaikille Lyrica ei toimi mutta onneksi löytyy muitakin lääkkeitä hermosärkyyn. Millään tulehduskipulääkkeellä tai opiaatilla ei hermosärky parane.

Vierailija
10/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toimii neurogeeniseen kipuun hyvin. Opiaatitkin niihin auttavat, mutta ne koukuttavat pahemmin kuin Lyrica. Hoidon alussa voi tulla haittavaikutuksina mm huimausta ja sumeaa näköä, mutta ne menevät ohi. On hyvä lääke, kun käyttää sitä eikä vain halua päätään sekaisin.

Vierailija
11/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu gabrion, eikö se ole melki sama? Kuuppa menee vaan aika sekaisin, ikävä kyllä.

Vierailija
12/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle Lyricasta ei ollut apua, eikä se vaikuttanut oikeastaan mitenkään. Lopetin sen itse ja pyysin muuta lääkitystä. Lääkäri oli hieman ihmeissään, miten se onnistui, mutta en huomannut edes lopetusta mitenkään. Nyt minulla on Norspan-laastari ja olen oikein tyytyväinen. Ainoa vika siinä on se, että pitäisi olla 2/viikko, mutta en ole halunnut/tarvinnut sitä vielä välttämättä. Viimeinen yö ennen vaihtoa menee kyllä jo valvoen.

Vierailija
13/13 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On omaa kokemusta ja olen määrännyt lääkkeeksi. Vähän outo olo tuli itselle mutta selkä tuli kuntoon ilman leikkausta kun olin kokeillut monenlaista lääkettä monen kuukauden ajan. Esittelijän antama viikon paketti riitti joskus kauan sitten. 

Ikäihmisille ja miksei muillekin voi tulla huimausta joten voi olla järkevää aloittaa pienellä annoksella. Kaikille Lyrica ei toimi mutta onneksi löytyy muitakin lääkkeitä hermosärkyyn. Millään tulehduskipulääkkeellä tai opiaatilla ei hermosärky parane.

Mitä muita lääkkeitä on hermokipuun? Tuntuu oudolta, että viikossa selkäsi tuli kuntoon. Olen ajatellut, että joutuisin tätä koko loppuelämäni käyttämään, koska hermovaurio ei tule korjautumaan. Olenko väärässä ajatellessani näin?

Kiitos vastauksistanne. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi