Miehet, mitä mieltä olette naisesta, joka käy treffeillä usean eri miehen kanssa samaan aikaan?
Kommentit (92)
Taidan arvata vastauksen.
Eka mamma antoi jo vihjeen.
Täh? Kaikki niin tekee, sukupuoleen katsomatta. Kilpailutetaan tarjokkaat.
Miten sitä edes pystyy samaan aikaan käydä? Kyllä mä sentään eri päiville ne laitoin.
Kaikki on sallittua kunnes käydään keskustelu ja sovitaan, että ollaan parisuhteessa.
M36
Miten se treffailu samaan aikaan on mahdollista? Puhutko jostain ryhmätreffeistä?
Ei jatkoon.
Jos nainen ei ole kykeneväinen keskittymään yhteen mieheen kerralla, niin sellainen nainen on syystäkin sinkku.
Ei haittaa. Itse haluun vain pillua
Ei muuta kun munaa mekkoon. pitäähän kerätä kokemuksia että voi vertailla kulleja ja kuka pystyy tyydyttään. N25
Nymfo. kirjoitti:
Ei muuta kun munaa mekkoon. pitäähän kerätä kokemuksia että voi vertailla kulleja ja kuka pystyy tyydyttään. N25
Hyvä asenne, tätä lisää
M36
No riippuu missä vaiheessa tutustumista? Siinä vaiheessa kun tavataan niin jokaisella on omat säätönsä, mutta jos vähänkään satunnaista panemista vakavempaa on tarkoitus rakentaa niin kyllä tuo esteeksi tulee.
Eihän siinä mitään, jos kaikki miehet tietävät olevansa kanssasi samaan aikaan treffeillä mutta itse toivosin myös kahden keskistä aikaa treffikumpp165anini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jatkoon.
Jos nainen ei ole kykeneväinen keskittymään yhteen mieheen kerralla, niin sellainen nainen on syystäkin sinkku.
Enempi tässä on kyse siitä että siirrytään nopeasti seuraavaan eikä siitä että ois tarkoitus edes nähdä jotain surkimusta uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on sallittua kunnes käydään keskustelu ja sovitaan, että ollaan parisuhteessa.
M36
Mutta sittenhän pitäisi odottaa muutama kuukausi ennen seksiä, jotta sen monia tapailleen osapuolen HIV-testin tulos varmistuu. Jo 1 kk päästä mahdollisesta tartunnasta testin voi ottaa, mutta vaikka se olisikin negatiivinen, pitää ottaa varmistustesti noin 4 kk kuluttua mahdollisesta tartuntahetkestä. Itse en ainakaan muuten luottaisi. Ja kondomi ei anna 100 % suojaa.
Toki voin uskoa, ettei nämä nykyajan tapailuhäntäheikit moista ajattele. Kuten ei tapailunaisetkaan. Itse en tosin uskaltaisi edes olla monia tapailleen kanssa.
Ellei sitten ole niin, että se monia tapaillut on tosiaan vain jutellut treffeillä toisen kanssa, silloinhan ei tautiriskiä ole. Mutta kun monet tindermiehet kuulemma tekevät muutakin.
Mieluummin itse kävisin useimmilla treffeillä peräkkäin kuin yrittämällä treffata kaikki minun tapauksessa naiset yhtä aikaa. Saattaisi olla haastavaa samanaikaisesti tasapuolisesti kohdella kaikkia treffiikumppaneita. Luulken myös, että useamman tapaaminen kerralla tietäsi vääjämättä sitä, että tutustumienn jäisi todennäköisesti aika pinnalliseksi...
Tarvii vastikkeensa, pelipanomiehen jolla on lähikioskillakin säpinät kun käy krapulakaljojaan hakemassa deittinsä kämpiltä.
En lähtisi lasketteluhissi-naisen jonoon odottamaan vuoroa.
Miksi kaikki urpomiehet olettavat, että treffailu tarkoittaa panemista? Ja vaikka tarkoittaisikin, miehet eivät tunne sellaisesta tunnontuskia harrastaessaan sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki urpomiehet olettavat, että treffailu tarkoittaa panemista? Ja vaikka tarkoittaisikin, miehet eivät tunne sellaisesta tunnontuskia harrastaessaan sitä itse.
Olettavat? Eiköhän se kokemukseen perustu.
Ehdotan että tästä lähtien puhutaan selkeyden vuoksi panotreffeistä tai kahvitreffeistä. Ei haittaa jos ollaan juuri tutustuttu, ja mies käy muidenkin kanssa kahvitreffeillä etsien sitä yhtä, jonka kanssa haluaa syventää tuttavuutta. Panotreffimiestä en haluaisi tavata ensimmäistäkään kertaa!
Ei, olen mies ja teen samaa.