"10-vuotias tyttökin saa pelätä ahdistelua Helsingissä"
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:02"]
No höpö höpö. Olen helsinkiläinen ja asumme alueella jolla paljon maahanmuuttajia. Kolme tytärtä, eikä ikinä ole ollut tällaisia ongelmia. Ei siis ikinä. Ovat leikkineet samalla pihalla kuin somalit, kurdit, venäläiset jne eikä koskaan ole kukaan ahdistellut. Turha lietsoa pelkoa. Helsinki on hyvä paikka asua.
[/quote]
Joo, no on se sitten höpöhöpöä kun sulla on tuollaisia kokemuksia.
Menepä sanomaan sille raiskauksen uhrille, et ei sitä raiskattu kun ei suakaan ole. Höpöhöpö.
Höpöhöpö, jos pieniä tyttöjä ahdistellaan...
[/quote]
aivovammaisten logiikkaa... minulle ei ole sattunut, ei siis ole juuri mitään riskiä mistään
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:12"]
Vieläkö joku haluaa lisää muslimeja Suomeen?
[/quote]
Pikkutyttöjen vihaajat haluaa.
[/quote]
nainen on naiselle susi
vain miehet tuntuvat vastustavan näitä raiskaajia
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:48"]
Monikulttuurisuus on rikkaus.
[/quote]
ei se ole pelkästään monikulttuurinen asia. Itse jouduin kaverini kanssa ala-asteelaisena ihan suomalaisen urpon raiskausyrityksen kohteeksi. Olin silloin ihan tissitön ja lapsen näköinen. Onneksi olin ovela ja kova juoksemaasn. Punkero äijä ei saanut meitä kiinni. Hän sai kuitenkin revittyä farkkutakin saumoista rikki ja mustelmia yms. Niitä saumoja korjattiin salaa kotona, koska tuollaisista ei vanhemmille kerrottu. Tuokin sattui alkuillasta milloin lapsetkin oli vielä ulkona. Ekan kerran ahdistelua koin, kun 2 luokkalaisena SUOMALAINEN mies yritti saada minua autoona koulumatkalla. Hän sanoi olevansa isäni kaveri ja kovasti olisi halunut antaa kyydin minulle. Joku siinä miehessä oli sellaista, että en uskonut.
Väitän, että tuollaisiin joutui moni mukin, mutta ne painettiin aina villaisella. Nykyään onneksi lapset kertovat kotona. Esim. tuo autoon houkuttelu. Vei pitkään kunnes kysyin isältäni, että kenellä on sellainen auto. Hänelle ei tullut ketään mieleen. Silloin ei noita poliisille ilmoitettu. ajateltiin vain, että onneksi ei mitään tapahtunut vaikka sen jälkeen pelättiin liikkua.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:41"]
"Tyttöihin ja naisiin kohdistuva ahdistelu on Helsingissä niin yleistä, että alle teini-ikäiset tytötkin muuttavat käyttäytymistään ja kulkureittejään itseään suojatakseen."
[/quote]
Onhan tämä ongelma nyt paljon pahempi mutta kyllä ainakin minä otin raiskauksen mahdollisuuden huomioon jo 80-luvulla ollessani nuori Helsingissä. Tytöt ja naiset eivät taida voida olla ollenkaan täysin vapaita tästä huolesta ja pelosta. Se on ollut olemassa koko ihmisten historian.
[/quote]
Kyllä sitä on otettu aina huomioon, tilanne on vain moninkertaisesti pahentunut 2000-luvulla. Alakouluikäiset joutuu ahdistelluksi jo koulussa ja koulumatkalla iltapäivisin. Turvallisia paikkoja, reittejä ja aikoja on entistä vähemmän.
[/quote]
Niinpä. Törmäsin minä silloin monen näköiseen viuhahtelijaan ja ahdistelijaankin mutta se uhka ei kuitenkaan ollut ollenkaan samallainen kuin nyt. Pelottaa kun omat nuoret siellä nyt liikkuvat. Nämä ulkomaalaiset raiskaajat ovat tuoneet uhan ja pelon moninkertaiseksi siihen nähden mitä se on ollut silloin kun oltiin vain suomalaisten kesken.
Maalaiset täällä mekastaa. Teillä ei ole kokemuksia maahanmuuttajista, luette vain lehdistä kauhutarinoita. Yhtä lailla voisin sanoa että älkää muuttako pohjoiseen kun siellä joutuvat lapset koulumatkalla susien ja karhujen ahdisteltavaksi. :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:39"]
Maalaiset täällä mekastaa. Teillä ei ole kokemuksia maahanmuuttajista, luette vain lehdistä kauhutarinoita. Yhtä lailla voisin sanoa että älkää muuttako pohjoiseen kun siellä joutuvat lapset koulumatkalla susien ja karhujen ahdisteltavaksi. :)
[/quote]
Luetko uutisia? Aivoton...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:15"]
Kas niin. Muualla Suomessa on hyvä elää, ei ole tuollaisia pelkoja. Pikkutytöt saavat rauhassa kulkea ja leikkiä. Jos mamuja on, niitä on korkeintaan pari perhettä per kunta. Kun täällä varsinaisessa Suomessa toivotaan palveluja ja parempaa teiden kunnossapitoa, sieltä Helsingistä huudellaan, että muuttakaa pois jos ei elintaso kelpaa. Minäpä sanon nyt teille: muuttakaa pois sieltä Helsingistä, jos siellä on niin paha asua.
[/quote]
Osataan siellä muuallakin Suomessa pahoinpidellä. Esim. se Riihimäen teinitytön pahoinpitelytapaus ihan vähän aikaa sitten. Tai Varkauden puukotus.
Kyllä se valitettavasti on totta, tuttavien tytär, vielä alakouluikäinen lapsi saa lähes päivittäiin kärsiä huutelusta asuinalueella. Tyttöjen pitäisi saada kasvaa rauhassa!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:23"]Mulla on kolme tytärtä, asutaan Itä-Helsingissä eikä mitään ongelmia maahanmuuttajien kanssa. Kantasuomalaisia känniääliöitä silloin tällöin on kohdattu.
[/quote]
Täähän on mielenkiintosta kuulla. Olen 22v nainen ja asun Lauttasaaressa. Ystäväni asuvat kaikki ympäri Helsinkiä, tosin kukaan ei idässä. Käymme paljon ulkona tanssimassa, syömässä, enkä rehellisesti sanottuna muista viimeistä kertaa, kun joku mamu ei olisi tullut ahdistelemaan. Muutaman kerran käyty itä-stadissa, ja ei kiitos enää sinne. Viimeksi emme päässeet dösäriltä kuin ehkä 5m kun eka mamuporukka änkesi seuraan. Tosiasiassa emme edes tee asiasta meteliä, koska se on jokaviikkoista. Ei Helsingissä voi nuorena naisena liikkua myöhään rauhassa, se nyt vaan on surullinen fakta
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
nainen on naiselle susi
[/quote]
Älä puhu paskaa. Jos kyseessä olisi suomalainen raiskaaja niin johan rupeaa löytymään hyysäreitä jotka kääntää naisen syyksi sen että joutu raiskatuksi. Tai nämä tietyt persu kannattajat jotka toivoo että nainen joutuu raiskatuksi kun olet erimieltä kun he.
Pedofilian edistäjähyysärien taktiikka on valehdella ja esittää helsinkiläistä perheen äitejä jotka ei ole ikinä kuullutkaan mamujen rikollisuudesta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:48"]
Monikulttuurisuus on rikkaus.
[/quote]
ei se ole pelkästään monikulttuurinen asia. Itse jouduin kaverini kanssa ala-asteelaisena ihan suomalaisen urpon raiskausyrityksen kohteeksi. Olin silloin ihan tissitön ja lapsen näköinen. Onneksi olin ovela ja kova juoksemaasn. Punkero äijä ei saanut meitä kiinni. Hän sai kuitenkin revittyä farkkutakin saumoista rikki ja mustelmia yms. Niitä saumoja korjattiin salaa kotona, koska tuollaisista ei vanhemmille kerrottu. Tuokin sattui alkuillasta milloin lapsetkin oli vielä ulkona. Ekan kerran ahdistelua koin, kun 2 luokkalaisena SUOMALAINEN mies yritti saada minua autoona koulumatkalla. Hän sanoi olevansa isäni kaveri ja kovasti olisi halunut antaa kyydin minulle. Joku siinä miehessä oli sellaista, että en uskonut.
Väitän, että tuollaisiin joutui moni mukin, mutta ne painettiin aina villaisella. Nykyään onneksi lapset kertovat kotona. Esim. tuo autoon houkuttelu. Vei pitkään kunnes kysyin isältäni, että kenellä on sellainen auto. Hänelle ei tullut ketään mieleen. Silloin ei noita poliisille ilmoitettu. ajateltiin vain, että onneksi ei mitään tapahtunut vaikka sen jälkeen pelättiin liikkua.
[/quote]
Alapeukkutajat on hyysäreitä joiden mielestä suomalaisen miehen tekemät ahdistelut ja raiskaukset on pikku juttu. Onko Jammu setä idolinne?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
nainen on naiselle susi
[/quote]
Yleensä ne raiskaajat on kuitenkin miehiä.
Minua on pikkutyttönä, nuorena ja aikuisena naisena häirinneet ihan yhtä paljon suomalaiset miehet kuin ulkomaalaistaustaiset - jopa maalla ja pikkukaupungeissa. Vanhat ja nuoret. Olen potkaissut, ole kantanut veistä taskussani, olen kulkenut parkkipaikoilla avain valmiksi iskuasentoon kädessä otettuna, olen vilkuillut ympäreilleni - nyt jo nelisenkymmentä vuotta. Todennäköisesti vanhainkodissakin on nipistelijöitä. Feminismiä ja asennekasvatusta tarvitan. Ja ulkomaalaiset seksuaalirikolliset on ihan ok potkaista maasta vankilatuomion jälkeen.
Vihreät ja vasemmisto on saanut tämän tilanteen aikaan. Ja vielä väittävät olevansa "feministipuolueita".
[/quote]
On kokemusta, valitettavasti. Ainoa tuntemani/tietämäni raiskaaja on paikallinen 18v ei-suomalainen nuori mies, joka jo pienessä 160 oppilaan kyläkoulussa aiheutti ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:48"]
Hohoho, eipä näy itkua siitä, että miehet joutuvat käyttäytymään täsmälleen samoin, jotta eivät joutuisi hakatuiksi. Ei se ketään kiinnosta, koska "se on normaalia miesten maailmassa".
[/quote]
Miksi koet, että naisten ongelmien esiintuominen on sinulta pois miehenä? Teidänkin ongelmia pitäisi ehdottomasti yrittää korjata, mutta pitäisikö sinusta naisten ongelmat sivuuttaa vain, koska "ketään ei kiinnosta miesten ongelmat".
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:22"]
Kannattaakko kymmenenvuotiaan näyttää meikattuna 18-vuotiaalta? OMA VIKA jos tulee kyrpää.
[/quote]
Mitäs, jos miehet sais kyrpää takalistoonsa, kun "näyttää vanhemmalta". Miehet samoin kuin naisetkin kehittyy yksilöllisesti. Ei aikainen kehitys ole tekosyy työntää sitä kyrpää minne sattuu. Oikeasti oksettaa tuollaiset miehet.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:41"]
[/quote]
Luetko uutisia? Aivoton...
[/quote]
Ilmeisesti hän lukee, mutta pitää niitä vain "kauhutarinoina"
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:23"]
Mulla on kolme tytärtä, asutaan Itä-Helsingissä eikä mitään ongelmia maahanmuuttajien kanssa. Kantasuomalaisia känniääliöitä silloin tällöin on kohdattu.
[/quote]
Yrität luoda mielikuvaa ettei mitään ongelmaa ole ja vetoat suomalaisiin känniääliöihin viedäksesi huomion pois mamujengien raiskauksista. Olet pedofilian edistäjä.