Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettakaa lapsillenne, että uimahallin saunassa uikkarit pois!

Vierailija
14.03.2015 |

Ja höyrysaunassa myös. Jos itseään pitää hävetä alastomana, niin sitten ei kannata lähteä uimahalliin ollenkaan. Jokaisella pitäisi olla päänupissa tieto, että saunaan tullessa riisutaan uikkarit pois ja huuhdellaan iho suihkussa.. Ai miksi? Siksi, että uimavesien kloori, mitä uikkareihin ja ihoon jää, muodostaa kuumassa saunassa myrkyllisiä kaasuja. Tämä taas voi aiheuttaa silmäoireita, hengitysoireita ja huimausta!

Pikkupojat osaavat ottaa uikkarit pois paremmin kuin tytöt. Joka saunakerralla saunassa on tyttöporukoita, joilla on uikkarit päällä. Ja kun huomautan, että saunaan ei saa tulla uikkarit jalassa (lukee muuten myös saunan ovessa) niin lähtevät samantien tuhahdellen pois saunasta..

Sitten tietysti äidit lapsineen kuvittelee, että saunassa on vaan joku pervo setä joka haluaa tirkistellä tisua ja pyllyä, mutta tämä luulo on erittäin väärä! M42

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:48"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:45"]

Voi taivas mikä urpo!

[/quote]

Mitäs urpoutta on totella uimahallin sääntöjä?

[/quote]

Jos sääntönä olisi tunkea löylykauha perseeseen siellä saunassa niin tunkisitko koska se on sääntö?

[/quote]

En, vaan vaihtaisin uimahalliin, joka ei vaadi minua harrastamaan anaaliseksiä uimahallin esineiden kanssa. Jos jokainen uimahalli vaatisi tätä, niin menisin keäsisin mereen uimaan ja keksisin talviksi jotain muuta.

Vierailija
22/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle huomautettiin uimahousuista ja otin sitten pyyhkeen lanteelleni. Ja pyyhkeenkin kanssa sain nuivia katseita erityisesti tältä (homopapalta), joka valitti minulle uimahousuita.

[/quote]

Sitä harmitti kun oli maksanut monta euroa että pääsisi tuijottelemaan nuoria kulleja ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle huomautettiin uimahousuista ja otin sitten pyyhkeen lanteelleni. Ja pyyhkeenkin kanssa sain nuivia katseita erityisesti tältä (homopapalta), joka valitti minulle uimahousuita.

[/quote]

Miksi koet niin vaikeaksi esiintyä julkisesti alasti? Maailman mahtuu monenlaista. Ei ole syytä häpeillä.

Vierailija
24/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on niin iso ja kaikki pojat kattoo sitä

Vierailija
25/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä. Kyllä mä kansalaistottelemattomuutta ymmärrän. Mutta tää on ollut ikiajat standardi. Siis se, että saunaan mennään alasti. Joltakin turistilta mä tajuaisin pyyhkeeseen kietoutumisen, mutta en sentään uikkareita, ne kun selkeästi ovella useimmiten kielletään. Ei tämä ole asia, jossa on syytä lähteä sääntöä rikkomaan. Sääntö on ollut niin kauan kuin mä muistan. Kai sille joku syy on*. Jos ei olisikaan, niin mitä kummallista suomalaisille on olla alasti saunassa? Ei sinne ennenkään ole vaatteet päällä menty

Terv: se toisen polven mamu

* Se syy on se kloori osittain. Vaikka vesi otsonoidaankin, siinä käytetään silti myös sitä klooria. Toinen syy on ihan vaan hygieniä. Suihkussa iho puhdistuu, mutta uima-asu ei välttämättä yhtä hyvin

Vierailija
26/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:59"]

Opeta sä siellä miesten puolella et käyvät saunan jälkeen aina suihkussa ennen altaaseen menoa.

[/quote] Olen itseasiassa opettanut omille pojille, kun olivat pieniä, että ennenkuin mennään altaaseen, pestään itsemme saippualla/samppoolla päästä varpaisiin (myös pippelit ja pyllyt), että muidenkin on kiva uida ja leikkiä puhtaassa vedessä. Ja uikkarisäännön myös selitin ja perustelin heille, miksi näin on.

Olen myös opettanut lapseni pyytämään vessaan, ettei pissat tule altaaseen. Suihkussa jos seisoo suoraa viemäriritilän päällä, ei haittaa jos pissa pääsee.. Näin tietenkin pienellä lapsella. Aikuiset tekevät tarpeensa aina vessassa. ap

Vierailija
27/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin uimahallissa käymisen siihen kun ulkomaalaiset miehet tunkivat itsensä naisten puolelle eikä henkilökunta puuttunut asiaan mitenkään. Minua ei tarvitse vieraitten ukkojen katsella alasti. Tytöt, älkää luopuko uikkareista vaikka olisi mikä kieltotaulu.

Vierailija
28/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 02:49"]

Lopetin uimahallissa käymisen siihen kun ulkomaalaiset miehet tunkivat itsensä naisten puolelle eikä henkilökunta puuttunut asiaan mitenkään. Minua ei tarvitse vieraitten ukkojen katsella alasti. Tytöt, älkää luopuko uikkareista vaikka olisi mikä kieltotaulu.

[/quote] Naisten puolelle tunkeutuminen on ihan eri asia!

Vierailija
29/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkutytöt ovat saunassa miesten puolella niin uikkarit päälle. Se on minun kantani. Pedofilia on nykyisin hyvin yleistä.

Vierailija
30/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se pedofilia on yhtään sen yleisempää kuin oli lapsuudessani 30v sitten. Siitä vaan puhutaan enemmän. Toisekseen oletettavasti ne pikkutytöt menee sinne saunaan isänsä tms kanssa, ei kai ne muuten miesten puolelle tulisi eli ei luulisi olevan isompaa vaaraa.
Tämä pedofilia hysteria nyt menee muutenkin niin överiksi.

Vierailija
31/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen... M42 huomauttaa saunassa tyttöporukoita, että uikkarit pois..?

Porvoosta tämä tietysti on, mutta se logiikka???

Vierailija
32/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta sä siellä miesten puolella et käyvät saunan jälkeen aina suihkussa ennen altaaseen menoa.

Vierailija
33/33 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:57"]

Hetkinen... M42 huomauttaa saunassa tyttöporukoita, että uikkarit pois..?

Porvoosta tämä tietysti on, mutta se logiikka???

[/quote] Höyrysaunassa on tyttöjä ja kyllä joskus miesten puolellakin. ap