Onko kaljuilla miehillä huonompi sperma?
Vahvat hiukset viestivät hedelmällisyydestä. Kaljut=0?
Kommentit (20)
Loisia päänahassa. Pääsehän niistä eroon, jos haluaa.
Toxoplasmosis as a possible cause of alopecia areata.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7113435
Ei eroa merkittävästi tavallisesta kaljuuntumisesta. Myös korkeammat testosteronipitoisuudet havaittiin miehissä joilla oli toxoplasmaa:
Effects of Toxoplasma gondii infection on plasma testosterone and cortisol level and stress index on patients referred to Sina hospital, Tehran
http://jjmicrobiol.com/?page=article&article_id=2399
Mitä vittua. Taas on kävyillä tietoa pelissä.
Hiusten lähtö on suorassa suhteessa MIESSUKUHORMONIEN lisääntymiseen.
Niin mitä veikkaat et käy spermalle!
Vittu tätä älymystöä.
Eihän kaljuilla ees seiso ikinä, kertoo kaiken olennaisen.
Niitten siittiöilläkin on uimalakki eli jos harrastat monen miehen kanssa seksiä ja lastit ammutaan samaan aikaan kaljun miehen siittiöt ovat nopeimpia
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:43"]
Eikö ne testosteronin vaikutuksesta lähde? Jos viittaisi heikentävästi hedelmällisyyteen, niin ei kai kaljuja olisi läheskään niin paljon kuin on?
[/quote]
Lähtee jos on sille altistava geeni. Jos kaljuusgeenit puuttuu, niin ei testosteroni saa sitä tukkaa lähtemään.
[/quote]
Tiedän kyllä rajuja anabolisten steroidien käyttäjiä joilla on alkanut tukka harvenemaan käytön jälkeen. Ehkä luonnolinen tuotto ei saa tukkaa lähtemään, mutta kun sitä pumpataan kehoon, niin ei siinä geeniä tarvita kun alkaa sisäkumi paistamaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 07:35"]Mitä vittua. Taas on kävyillä tietoa pelissä.
Hiusten lähtö on suorassa suhteessa MIESSUKUHORMONIEN lisääntymiseen.
Niin mitä veikkaat et käy spermalle!
Vittu tätä älymystöä.
[/quote]
Miten sä juttelet. Ei pidä paikkaansa väittämäsi.
Mulla on vahva tukka, vahvaa spermaa ja iso lasti lentää. Terveitä ja komeita poikia sikiää. Onneks on tukkaa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 07:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:02"]
Eikö ne testosteronin vaikutuksesta lähde? Jos viittaisi heikentävästi hedelmällisyyteen, niin ei kai kaljuja olisi läheskään niin paljon kuin on?
[/quote]
Lähtee jos on sille altistava geeni. Jos kaljuusgeenit puuttuu, niin ei testosteroni saa sitä tukkaa lähtemään.
[/quote]
Tiedän kyllä rajuja anabolisten steroidien käyttäjiä joilla on alkanut tukka harvenemaan käytön jälkeen. Ehkä luonnolinen tuotto ei saa tukkaa lähtemään, mutta kun sitä pumpataan kehoon, niin ei siinä geeniä tarvita kun alkaa sisäkumi paistamaan.
[/quote]
Tosin jatkan....naipuolisilta hormoonien käyttäjiltä ei lähde tukka, joten ehkä siinä pieni geeni onkin sitten..
Mitä hormooneja AP tai AP:n mies käyttää? Ne voi olla aika vaarallisia.
Toi on mun paikka, saanks mä istuu siihen?
Miten AP tykkää ottaa vastaan spermansa; suuhun, rinnoille, pyllynpäällä, pillunpäälle vai sisään??
Onko läskeillä ämmillä enemmän persoonallisuushäiriöitä ?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:04"]
Onko läskeillä ämmillä enemmän persoonallisuushäiriöitä ?
[/quote]
Ylipainoisilla on enemmän kaikkia häiriöitä. Ylipaino ei tuo mukanaan yhtään positiivista henkistä/fyysistä asiaa.
Muuten mä voisin jakaa ihanaa spermaani, mut mul on voimakas suajeluvaisto jälkeläisiäni kohtaan. En pääsisi ajatuksesta, että mitenköhän he pärjäävät ja miltä näyttävät.
Viisi lasta on tehtaillu ihan kivuttomasti minun mieheni vaikka kalju kiiltääkin:)
Eikös se kaljuusgeeni periydy äidin isän puolelta? Mun mieheni pappa äidin puolelta oli myös kalju kuten miehenikin..
[/quote]