Olen persu. Kysyttävää?
Nyt on mahdollisuus kysyä persulta mitä mieltä persu on esittämistäsi asioista.
Kommentit (24)
Kuinka selität itsellesi nurkkapatrioottisuuden? Mitä rasismi sinulle merkitsee? Kuinka pienituloinen olet? Saatko nousemaan, kun ajattelet vielä vähempituloisia? Jäivätkö opinnot kesken?
Onko Halla-aho Mestari vai mestari? Eli kirjoitetaanko se isolla alkukirjaimella, kuten Herra viitatessa kaikkivaltiaaseen.
Aiotko todella vastata näihin typeriin kysymyksiin?
Miksi persut kirjoittaa Halla-Aho vaikka on Halla-aho?
Käytätkö deodoranttia? Ja tulisiko se mielestäsi olla nimeltään "kiepporaikastin"?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:15"]Aiotko todella vastata näihin typeriin kysymyksiin?
[/quote]
Kysymykset hyvin kuvastavat niitä henkilöitä, jotka eivät ilmeisesti äänestä persuja.
AP
Hyvä ehdokas Helsingistä? Ja miksi hän on hyvä?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:14"]
Kuinka selität itsellesi nurkkapatrioottisuuden? Mitä rasismi sinulle merkitsee? Kuinka pienituloinen olet? Saatko nousemaan, kun ajattelet vielä vähempituloisia? Jäivätkö opinnot kesken?
[/quote] Hyysärin taso...haha.
Kysymyksistä päätellen avlla on paljon rasisteja linjoilla.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:20"]Hyvä ehdokas Helsingistä? Ja miksi hän on hyvä?
[/quote]
Hyvä kysymys. Itse en ole vielä valinnut ketä PS-ehdokasta (V--Suomi) äänestän, mutta aion ottaa asiasta enemmän selvää lähi aikoina. Ota sinäkin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:20"]Hyvä ehdokas Helsingistä? Ja miksi hän on hyvä? [/quote] Hyvä kysymys. Itse en ole vielä valinnut ketä PS-ehdokasta (V--Suomi) äänestän, mutta aion ottaa asiasta enemmän selvää lähi aikoina. Ota sinäkin.
[/quote] Kyllä teen näin. Jos en keksi hyvää baisehdokasta, niin äänestän Touko Perhoa.
Ap vastaa vain hänen minäkuvaansa sopiviin kysymyksiin. Muiden kuvaan hänestä on hankalampi vastata. Hankalat kysymykset eivät ole persujen heiniä. Heille tiet ovat helppoja: maahanmuuttajat pois, tai ainakin tuet maahanmuuttajilta pois, tuet köyhiin maihin pois, eroon EU:sta, rikkaat pois. Sit ollaan onnellisia.
Isäm maa KIITOS 1995-2011 Kekkonen Spede ja Jutila. Onko sullakin typerä kultakääty kaulassa?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:34"]Ap vastaa vain hänen minäkuvaansa sopiviin kysymyksiin. Muiden kuvaan hänestä on hankalampi vastata. Hankalat kysymykset eivät ole persujen heiniä. Heille tiet ovat helppoja: maahanmuuttajat pois, tai ainakin tuet maahanmuuttajilta pois, tuet köyhiin maihin pois, eroon EU:sta, rikkaat pois. Sit ollaan onnellisia.
[/quote]
Jospa tsekkaat aikaisemmat kysymykset niin mietippä itse mitä vastaisit. Yksi kysymys on esitetty. Muut ovat olleet jotain muuta, ilmeisesti ei-persujen valioyksilöiden esittämiä..."väitteitä". :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:41"]Isäm maa KIITOS 1995-2011 Kekkonen Spede ja Jutila. Onko sullakin typerä kultakääty kaulassa?
[/quote]
Oliskohan enemmänkin muutos 2011 -väkeä.
Haluaisitko, että tasa-arvoinen avioliittolaki kumotaan? Haluaisin äänestää persuja, mutta tämä suhtautuminen homouteen ja perinteinen käsitys avioliitosta mietityttää.
Mä vastaan ap:n puolesta, että Sampo Terho on hyvä ehdokas Helsingistä! Tutustukaa hänen kirjoituksiin ja Areenaltakin voi löytyä ohjelmia, joissa hän on mukana keskustelemassa. Erittäin fiksu kaveri! Tällä hetkellä hän on vielä meppinä.
Entäs Packalen? Mitä mieltä on pakkoruotsista?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:48"]Haluaisitko, että tasa-arvoinen avioliittolaki kumotaan? Haluaisin äänestää persuja, mutta tämä suhtautuminen homouteen ja perinteinen käsitys avioliitosta mietityttää.
[/quote]
Itselleni homous ei ole ongelma. Mikä minä olen sanomaan toiselle mistä tykätä. Jos on homo niin so what. Ateistina minulle avioliitto ei ole "pyhä" vaan instituutio. Instituutio on ihmisten määrittelemä. Jos yhteiskuntamme enemmistö haluaa muuttaa instituutiota niin muuttakoon minun puolestani.
Miksi palvot lihavaa setää?