Aihe vapaa? Peukkuja peliin!
Pitäisiköhän tämän keskustelualueen nimi muuttaa? Aihe on kaikkea muuta kuin vapaa.
Vapaa? Ymmärtääköhän Sanoma Oy edustajat mitä vapaus tarkoittaa?
Vapaus ei tarkoita sitä että itselleen kiusalliset aiheet poistetaan.
"En hyväksy mielipidettänne, mutta tulen kuolemaani saakka puolustamaan teidän oikeuttanne ilmaista se."
-Evelyn Beatrice Hall 1906
Kommentit (27)
Aihe täällä ei todellakaan ole vapaa. Nimi voisi olla Rajoitetut aiheet
Mikä siinä on niin ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että palstan omistaja saa ihan itse päättää mitä palstallaan julkaisee? Miksi pyörit edelleen täällä kun noin ahdistaa? Miksi et laita pystyyn omaa palstaa jolla saat julkaista mitä haluat?
Vapaat vailla aihetta
Aiheet vailla vapautta
Vapautta vapauden aiheena
Aiheeton aihe vapaana.
(tämä oli juuri kehittämäni sanoitus tarttuvalle balladille tai muulle renkutukselle, haluaako kukaan säveltää tai laulaa taustoja, taustalle sopisi esim. rytmikäs pehmeäsävyinen matalaääninen hoenta av-mamma, av-mamma, av-mamma...).
Seksuaalirikoksista ei saa puhua.
Ei rikostilastoista.
Jos persuja kehuu liikaa niin keskustelu katoaa.
Katosipa keskustelu jossa mainittiin että eduskunnan kovimmat lintsaajat ovat Vihreiden Pekka Haavisto sekä Jani Toivola.
Mamuista ei saa kirjoittaa kriittisesti.
Onko vielä muita? Mites pakkoruotsi? Veikkaan että sitäkään ei saa arvostella.
Kertokaa mitkä keskusteluaiheet ovat poistojen alla. Saattaahan se olla että tämäkin on kielletty aihe ja katoaa bittiavaruuteen.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:15"]
Mikä siinä on niin ylivoimaisen vaikeaa tajuta, että palstan omistaja saa ihan itse päättää mitä palstallaan julkaisee? Miksi pyörit edelleen täällä kun noin ahdistaa? Miksi et laita pystyyn omaa palstaa jolla saat julkaista mitä haluat?
[/quote]
Koska:
”Jokaisella on oikeus mielipiteen- ja sananvapauteen; tähän sisältyy oikeus häiritsemättä pitää mielipiteensä sekä oikeus rajoista riippumatta hankkia, vastaanottaa ja levittää tietoja kaikkien tiedotusvälineiden kautta.” -Ihmisoikeuksien yleismaailmallisen julistuksen 19. artikla.
Perusta oma keskustelupalsta, saat sanoa siellä mitä huvittaa. Tietenkin medialla on oikeus määritellä, millaista sisältöä se julkaisee. Ei tämä ole mikään julkinen palvelu.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:15"]
[/quote]
Lakikin on olemassa. Sinunkin kannattaisi lukea tämä ja avautua sitten uudestaan:
http://www.journalistiliitto.fi/pelisaannot/sananvapaus/
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:26"]Perusta oma keskustelupalsta, saat sanoa siellä mitä huvittaa. Tietenkin medialla on oikeus määritellä, millaista sisältöä se julkaisee. Ei tämä ole mikään julkinen palvelu.
[/quote]
Ei ole mikään julkinen palvelu? :D no anteeksi mikä tämä sitten on?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:26"]
Perusta oma keskustelupalsta, saat sanoa siellä mitä huvittaa. Tietenkin medialla on oikeus määritellä, millaista sisältöä se julkaisee. Ei tämä ole mikään julkinen palvelu.
[/quote]
Kyllähän tämä aika julkinen taitaa olla.
Voi hellanlettas. Media saa ihan itse määrätä, mitä sisältöä se julkaisee, kunhan sisältö ei ole lain vastaista. Jos media haluaa julkaista vain runoja ja sinä tarjoat sinne elämäkertaa, niin ei sen median tartte sitä julkaista.
Mitäs jos en anna peukkuja, vaan annankin keskisormen?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:26"]Perusta oma keskustelupalsta, saat sanoa siellä mitä huvittaa. Tietenkin medialla on oikeus määritellä, millaista sisältöä se julkaisee. Ei tämä ole mikään julkinen palvelu.
[/quote]
Ei ole mikään julkinen palvelu? :D no anteeksi mikä tämä sitten on?
[/quote]
Tämä on Sanoma konsernin omistama palvelu. Ei sinun eikä minun eikä yhteiskunnan. Omistajalla on täysi oikeus päättää mitä sisältöä suostuu täällä ylläpitämään.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:30"]
Voi hellanlettas. Media saa ihan itse määrätä, mitä sisältöä se julkaisee, kunhan sisältö ei ole lain vastaista. Jos media haluaa julkaista vain runoja ja sinä tarjoat sinne elämäkertaa, niin ei sen median tartte sitä julkaista.
[/quote]
Käys lukees tuolla ylhäällä mitä siellä lukee.
Siellä lukee: AIHE VAPAA.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:30"]
[/quote]
[/quote]
Et yhtään yksinkertaisemmaksi voisi muuttua? Omistaja saa nimetä mediansa ja päättää sen sisällöstä. Tietenkin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:26"]Perusta oma keskustelupalsta, saat sanoa siellä mitä huvittaa. Tietenkin medialla on oikeus määritellä, millaista sisältöä se julkaisee. Ei tämä ole mikään julkinen palvelu. [/quote] Ei ole mikään julkinen palvelu? :D no anteeksi mikä tämä sitten on? [/quote] Tämä on Sanoma konsernin omistama palvelu. Ei sinun eikä minun eikä yhteiskunnan. Omistajalla on täysi oikeus päättää mitä sisältöä suostuu täällä ylläpitämään.
[/quote]
Mikä on Sanoma konsernin motiivi sensuroida esim tuolla yllä mainittuja aihepiirejä.
Voiko tälläiseen mediaan luottaa?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:30"] Voi hellanlettas. Media saa ihan itse määrätä, mitä sisältöä se julkaisee, kunhan sisältö ei ole lain vastaista. Jos media haluaa julkaista vain runoja ja sinä tarjoat sinne elämäkertaa, niin ei sen median tartte sitä julkaista. [/quote]
[/quote] Et yhtään yksinkertaisemmaksi voisi muuttua? Omistaja saa nimetä mediansa ja päättää sen sisällöstä. Tietenkin.
[/quote]
Oli nimi mikä hyvänsä niin sananvapautta rajoitetaan. Ei se siitä mihinkään muutu onko heillä siihen oikeus vai ei. Sensuuria harrastettiin aikoinaan natsi saksassa aika ahkerasti. Olet varmaan kuullut mihin se johti.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:26"]Perusta oma keskustelupalsta, saat sanoa siellä mitä huvittaa. Tietenkin medialla on oikeus määritellä, millaista sisältöä se julkaisee. Ei tämä ole mikään julkinen palvelu. [/quote] Ei ole mikään julkinen palvelu? :D no anteeksi mikä tämä sitten on? [/quote] Tämä on Sanoma konsernin omistama palvelu. Ei sinun eikä minun eikä yhteiskunnan. Omistajalla on täysi oikeus päättää mitä sisältöä suostuu täällä ylläpitämään.
[/quote]
Mikä on Sanoma konsernin motiivi sensuroida esim tuolla yllä mainittuja aihepiirejä.
Voiko tälläiseen mediaan luottaa?
[/quote]
Sinähän voit äänestää jaloillasi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:30"] Voi hellanlettas. Media saa ihan itse määrätä, mitä sisältöä se julkaisee, kunhan sisältö ei ole lain vastaista. Jos media haluaa julkaista vain runoja ja sinä tarjoat sinne elämäkertaa, niin ei sen median tartte sitä julkaista. [/quote]
[/quote] Et yhtään yksinkertaisemmaksi voisi muuttua? Omistaja saa nimetä mediansa ja päättää sen sisällöstä. Tietenkin.
[/quote]
Toivottavasti olet yhtä ymmärtäväinen kun koittaa se päivä kun vaikka maahanmuuttajien sananvapautta aletaan rajoittamaan median toimesta ihan vaan koska he voivat niin tehdä.
Miltä kuulostaa?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 23:26"]Perusta oma keskustelupalsta, saat sanoa siellä mitä huvittaa. Tietenkin medialla on oikeus määritellä, millaista sisältöä se julkaisee. Ei tämä ole mikään julkinen palvelu. [/quote] Ei ole mikään julkinen palvelu? :D no anteeksi mikä tämä sitten on? [/quote] Tämä on Sanoma konsernin omistama palvelu. Ei sinun eikä minun eikä yhteiskunnan. Omistajalla on täysi oikeus päättää mitä sisältöä suostuu täällä ylläpitämään. [/quote]
Voiko tälläiseen mediaan luottaa? [/quote] Sinähän voit äänestää jaloillasi.
[/quote]
Ei ole tapana paeta vaan mieluummin taistelen oikeuksistani. Sensuurilla ei ole sijaa demokratiassa.
Lisää peukkuja!