Onko Heikki Paasonen seksikäs?
Kommentit (48)
Miten tästäkin saa kahden sivun verran keskustelua. Ei ole.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:53"]
Vetoaa kyllä minuun, sellainen vekkulin seksikäs. Aikamieshän toki jo on.
[/quote]
Tuli mieleen pekko aikamiespoika ja nyt en osaa ottaa tätä aihetta niin tosissaan :D
(tai sit täytys mennä vaan nukkumaan)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 08:53"]Yhdistän heikin aina sen ala-arvoiseen "poikien kanssa radalla"-käytökseen jota oon sivusta todistanut (jokunen vuosi sitten jo kylläkin, mutta kyllä tämmöset muistaa) Helsingin yössä, sovinistista ellei jopa misogynistä. Joten ei ole seksikäs.
[/quote]
Eikös nuorena tosi moni kundi ole vähän tuollainen. Vai onko se vieläkin?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 08:53"]
Yhdistän heikin aina sen ala-arvoiseen "poikien kanssa radalla"-käytökseen jota oon sivusta todistanut (jokunen vuosi sitten jo kylläkin, mutta kyllä tämmöset muistaa) Helsingin yössä, sovinistista ellei jopa misogynistä. Joten ei ole seksikäs.
[/quote]
Mitä tarkoittaa "poikien kanssa radalla" -käytös?
[/quote]
En minäkään kyllä tiedä, että mitä se termi tarkoittaa.
Tarkoittaako se jotenkin, että juo paljon vai mitä? :O
No ei kai se nyt itse täällä ole kyselemässä asiaa :-D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:07"]eikö kukaan osaa vastata onko se sinkku, eronnut, karannut, hakupäällä, vanhapoika, munkkiluostarissa vai mit? :D
[/quote]
On se
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:43"]Olisi aika kiva nähdä vastaajien puolisot. Heikki kuitenki on komeampi kuin 90% suomalaisista miehistä. http://is13.snstatic.fi/img/978/1288738275974.jpg
[/quote]
Mulla ei ole puolisoa ollenkaan ja vastaan, että Heikki on ihan perusjampan näköinen. Hänessä ei ole sellaista wau-efektiä tai et alkais kihelmöimään kropassa, kun näkee kuvan.Heikillä sitäpaisi on liian iso nenä ja liian ohuet huulet ollakseen seksikäs tai edes vetoava.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:52"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:43"]Olisi aika kiva nähdä vastaajien puolisot. Heikki kuitenki on komeampi kuin 90% suomalaisista miehistä. http://is13.snstatic.fi/img/978/1288738275974.jpg
[/quote]
Mulla ei ole puolisoa ollenkaan ja vastaan, että Heikki on ihan perusjampan näköinen. Hänessä ei ole sellaista wau-efektiä tai et alkais kihelmöimään kropassa, kun näkee kuvan.Heikillä sitäpaisi on liian iso nenä ja liian ohuet huulet ollakseen seksikäs tai edes vetoava.
[/quote]
Olet ronkeli :)
Koita nyt nukkua Heikki äläkä kirjoittele itsestäs tänne
Yhdistän heikin aina sen ala-arvoiseen "poikien kanssa radalla"-käytökseen jota oon sivusta todistanut (jokunen vuosi sitten jo kylläkin, mutta kyllä tämmöset muistaa) Helsingin yössä, sovinistista ellei jopa misogynistä. Joten ei ole seksikäs.
Onko sillä moottoripyörä? Ihan kuin olisi mennyt ohitse Haagas.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:07"]
Miten tästäkin saa kahden sivun verran keskustelua. Ei ole.
[/quote]
Miksi ei sais, kävit itsekin tänne vastaamassa. No koska se on niin iiiihana :P
Olisi aika kiva nähdä vastaajien puolisot. Heikki kuitenki on komeampi kuin 90% suomalaisista miehistä. http://is13.snstatic.fi/img/978/1288738275974.jpg
eikö kukaan osaa vastata onko se sinkku, eronnut, karannut, hakupäällä, vanhapoika, munkkiluostarissa vai mit? :D