Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ne joilla on jo paljon hyviä ystäviä, ystävystyy uudestaan helposti?

Vierailija
13.03.2015 |

Miksei ystävättömät saa uusia ystäviä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:29"]

Olen hyvin tarkka ihmissuhteissa kelle kerron ja mitä kerron. Luottamustani ei ole helppo saada,sillä olen sen niin monta kertaa menettänyt. Minunlaiset ihmiset ei saa helposti ystäviä. Pitää osata ja uskaltaa antaa itsestään paljon jotta se tapahtuisi.

[/quote]

Ihmisellä on loppujen lopuksi vähän sellaista, jonka kertomisesta mitään menettää. Avoimet tyypit hölöttää itse kaiken muille. Näinpä heitä ei kukaan loukkaa eikä petä heidän luottamustaan kertomalla asian eteenpäin.

Varautunut käyttää aikansa ja energiansa yhden tekevien asioiden salailuun ja loukkaantuvat aina kun se kerrotaan eteenpäin. Varautunut loukkaantuja salailija sulkee omalla tyylillään ihmissuhteet itseltään.

Vierailija
42/44 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli todella laaja ystäväpiiri, olin suosittu ja ihailtu. Kutsuttiin aina kaikkiin tapahtumiin, illanistujaisiin ja bileisiin mukaan. Juurikin ystävien kautta tapasi uusia ihmisiä ja samoin eri tapahtumissan ja juhlissa uusiin ihmisiin tutustui väkisinkin. Näin kaveripiiri laajeni ja laajeni ja aina oli tekemistä, enkä koskaan jäänyt yksin, ellen itse halunnut olla ihan itsekseni.
Sitten masennukseni paheni järkyttävän paljon ja elämässäni tapahtui muitakin kamalia asioita, jotka vetivät minut pohjalle. Päihteetkin alkoivat maistua sen seurauksena. Kaikki ystävät katosivat kuin taikaiskusta. Kukaan ei enää kutsunut mihinkään, kukaan ei halunnut nähdä. Kukaan ei vaivautunut edes kysymään, että olinko ok tai miten minulla menee.
Tästä voikin päätellä, että eivät ne oikeita ystäviä tainneet ollakkaan, kun pystyivät feidaamaan minut elämästään noin helposti. Kukaan ei välittänyt.
Nykyään olen vain yksin kotonani. En näe oikeastaan ketään ikinä. Välillä itkettää, kun katsoo jotain Sinkkuelämää-tyylistä ohjelmaa/leffaa, missä näkee, kun "ihmisillä" on ystäviä tai tiivis kaveriporukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:56"]

Miksei ystävättömät saa uusia ystäviä?

[/quote]

Joillekin ihmiselle ystävystyminen helppoa ja toisille ei.Jos on sosiaalisesti lahjakas ja ulospäinsuuntaunut,saa helpommin ystäviä kuin ujo ja itsekseen viihtyvä.

Vierailija
44/44 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten todella ärsyttävää, kun olen itse joskus mennyt ottamaan varautuneisuuden tavaksi eikä siitä enää pääse eroon. Haluaisin olla avoin, mutta jotenkin sitä vain suojelee itseään ja totuuksia itsestä peittelee. En tiedä jääkö ikuiseksi tavaksi vai voiko sitä muuttua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi