Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin nainen tuntee kemiaa mieheen

Vierailija
13.03.2015 |

Miehen pitää täyttää nämä kriteerit, synnyttääksen kemian naisen kanssa:

Kemia=

- komeus (pituus, leveät hartiat, jykevä leuka)

- status (ammatti, koulutus, rooli kaveripiirissä eli alfa vs beta)

- pelimiestaidot (kyky edetä sulavasti niin että "kaikki vain tapahtuu")

- niche, eli oletko yritysjohtaja, rockbändin liideri, hippiporukan guru, tms alfamies

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin kemiaa mieheeni näin: hän tuoksui hyvältä ja huumorintaju oli samanlainen kuin minulla. Ulkonäkökään ei ollut epämiellyttävä, mutta itse asiassa miehen huumaava ominaistuoksu oli jostain kumman syystä suurempi houkutin kuin ulkonäkö. Nuo koulutusjutut tulivat puheeksi vasta ensitapaamista myöhemmin ja varallisuus paljastui vasta kun olimme jo menneet kihloihin, joten ne eivät vaikuttaneet.

Vierailija
2/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:10"]

Minä tunsin kemiaa mieheeni näin: hän tuoksui hyvältä ja huumorintaju oli samanlainen kuin minulla. Ulkonäkökään ei ollut epämiellyttävä, mutta itse asiassa miehen huumaava ominaistuoksu oli jostain kumman syystä suurempi houkutin kuin ulkonäkö. Nuo koulutusjutut tulivat puheeksi vasta ensitapaamista myöhemmin ja varallisuus paljastui vasta kun olimme jo menneet kihloihin, joten ne eivät vaikuttaneet.

[/quote]

Olin juuri tulossa sanomaan tuosta ominaistuoksusta, sillä juuri se vetosi omassa miehessäni. 

Mies oli muuten tavatessamme työtön ja korviaan myöten veloissa ja luonteeltaakin sellainen jörö (vähän nuo sosiaaliset taidot hukassa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:10"]

[/quote] Eli tuossa tapauksessa toteutuivat juuri tuon kemian mukaan. Mies osasi pelimiestaidot ja huumorintajun eli "Se vain tapahtui". Ulkonäkö miellytti myös, eli komeus-kortti toteutui. Lopulta status osoittautui hyväksi (sopiva koulutus ja ammatti).

Ihan turha yrittää väittää ettei ulkonäöllä olisi väliä, kun se ulkonäkö on tärkein asia parinvalinnassa. Jos on komea ja ilkeä, niin annetaan anteeksi kun on komea ja jännä. Jos taas on ruma ja ilkeä, niin ei kelpaa koska rumuutta ei voi antaa anteeks.

Vierailija
4/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rakastuit dödön tuoksuun, ihminenhän ei haise puhtaana millekkään ilman hajusteita, likaisena hielle ym.ei niin hyvälle.

Vierailija
5/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feromooni ovat lähes hajuttomia. Nainen vain aistii ne ollessaan miehen lähellä.

Vierailija
6/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin vetoa ensin miehen ääneen, tuoksuun ja silmiin.

Vierailija
7/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liipa, laapa, kyllä te akat ootte heikkoja.

Vierailija
8/8 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vetoa lihaksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi