Kiinnostun vain +20v vanhemmista miehistä, vaikka oman ikäisiäkin on tarjolla?
Olen 21v ja nyt avoliitossa 43v miehen kanssa, aiemmin olin suhteessa 44v miehen kanssa, silloin olin 19v. En ihastu oman ikäisiin, enkä 3-kymppisiin. 40-49v on paras ikä miehelle.
Seksiä oon kokeillut myös saman ikäisten kanssa, mutta ei se ollut kivaa. Pojat ja nuoret miehet ei vaan kiihota/kiinnosta. Niistä saa hyviä kavereita vain.
Lapsia en halua, joten ehkä se on kätevää että miehellä on jo ne ajat mennyt ohi ja mahdolliset lapset hankittu?
Kommentit (26)
Miehillä ei "ne ajat" mene ohi, naisilla kylläkin.
Siis biologisessa mielessä.
Mun mielestä miehet rupsahtaa siinä kolmenkympin kieppeillä. Maha alkaa kasvaa, tukka harveta jne. Ei kelpaa.
Totta. Yli 40 v. miehillä haisee hengityskin usein kalmalle, kaulalla kasvaa harmaita karvoja, eikä pippelistä ole enää mihinkään muuhun kuin wc:n reunoille kuseskeluun.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:23"]
Mun mielestä miehet rupsahtaa siinä kolmenkympin kieppeillä. Maha alkaa kasvaa, tukka harveta jne. Ei kelpaa.
[/quote]
Oon täysin samanlainen kuin sinä. 40-49 on paras ikä miehelle. Oman ikäiset nuoret pojat ei kiinnosta yhtään! t. 22v
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:20"]Miehillä ei "ne ajat" mene ohi, naisilla kylläkin.
Siis biologisessa mielessä.
[/quote]
Itseasiassa menee. Sperman laatu heikkenee 35 ikävuoden jälkeen. Mitä vanhempi mies, sitä huonompi siittäjä. Testosteroni laskee.
En ymmärrä teitä :D Mutta kukin tyylillään. T. 28v.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:42"]
Miksi omanikäiset ei kiinnosta?
[/quote]
Koska ne on poikia, ei miehiä. t.22v
Mitä teette yhdessä? Puhutteko toisillenne ja mistä? t. 24 vee
Mitäs teet sitten, kun mies rupsahtaa kuuskymppiseks? Vaihdat "nuorempaan"?
Minun mies on minua 24vuotta vanhempi. mahtava henkinen yhteys, oikeasti. En voisi ketään rakastaa enempää :) ensi vuonna mieheni täyttää 50
No ok sinulle. Ihanko piti kuitenkin tulla kertomaan kaikille? Miksi? Vastasin vaan, kun oli niin huvittava ja lapsellinen aloitus
Niin siis eikö tuosta ilmiöstä puhuta että tyttö etsii isähahmoa itselleen. Et onkohan lapsuus ollu ihan ehjä ja iskä paikalla vai onko iskä ollu liikaakin paikalla?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:09"]
Nelikymppisillä ei enää seiso
[/quote]
Mhah! Paljonko sinulla on kokemusta nelikymppisistä miehistä, kun tuollaisia älyttömyyksiä heität?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:09"]
Nelikymppisillä ei enää seiso
[/quote]
Mhah! Paljonko sinulla on kokemusta nelikymppisistä miehistä, kun tuollaisia älyttömyyksiä heität?
[/quote]
Seisooko samalla tavalla kuin kolmikymppisenä
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:57"]
Mitä teette yhdessä? Puhutteko toisillenne ja mistä? t. 24 vee
[/quote]
Yhdessä lenkkeillään, vietetään koti iltoja, käydään mökillä ja baarissa sekä molempien kavereiden luona. Sukulaisten luona käydään yleensä yksin. Katsotaan myös paljon leffoja yhdessä vaikka molemmilla onkin aika eri maku, mä en pysy missään juonessa mukana niin tykkään vaan komedioista ja mies tykkäis kattoa toimintaa ja länkkäreitä..
Puhutaan kaikesta: koulusta, töistä, siivouksesta, ruuasta, elokuvista, lomasuunnitelmista, rahasta, seksistä, terveydestä... ei tule mieleen aihetta josta ei voisi jutella.
AP
No, ihmiset on erilaisia.