miehen käytös kavereiden seurassa!
Hei! Heti alkuun sanon, että älkää moralisoiko minua kiitos.
Eli miesystävä oli eräs vklp baarissa äijäporukalla. Olin itsekkin baarissa omien kavereiden kanssa. (Eri baarissa). Lähdettiin samalla taksilla kotiin.
seuraavana päivänä mies lähti suihkuun ja jätti puhelimen pöydälle auki. Siinä oli hänen ja monen kaverin yhteinen keskustelu. He puhuivat jostain baarissa olleesta naisesta. Sitten minun avokkini oli laittanut, että oishan sitä ollut mukava koittaa. (Eli panna)....muut miehen kaverit olivat vain naureskelleet ja laittaneet jotain samankaltaista törkyä tästä naisesta. Minulle tuli ihan hirveän paha mieli, sillä avokkini on muuten aivan ihana kumppani ja kohtelee minua, kuin kukkaa kämmenellä. Huomioi ja hellii joka päivä.
Ihmettelen vain miksi puhuu noin hänen kavereillensa ja minulle on aivan erilainen...yhdessä asuttu 2 vuotta ja tunnettu 3...puhuuko miehet (varatutkin) noin miesten kesken?????
Kommentit (54)
Mä ainaki sanoosin et alappa selittään
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:10"]Voi naiset naiset.....ja ainakin nämä mammat, jotka täälä huutelee, että tulee pettämään. Ei. Se, että miehet puhuu noin, on aivan NORMAALIA miesten kesken. KAIKKI miehet haluavat joskus toista naista! Se on ihan normaalia. Jopa teidän luotettavat kullanpalat. Mutta haluaminen ei tarkoita sitä, että tekisi jotain. Minäkin katselen kauniita naisia silloin harvoin, kun ulkona käyn. Ja voimme miesten kesken heittää sitä läppää tästä kauniista naisesta. Olisi mukava koittaa, mutta en koita, sillä minulla on se kulta kotona. Näin yksinkertaista.
-MIES
[/quote]
Voi miehet, miehet, älkääpäs yleistäkö. Meidän ystäväpiirissä on naisilla ronskimmat jutut kuin miehillä. :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:22"]
Miesten kuuluu saada nussia kaikkia, naisen kuuluu olla hiljaa ja ihailla miestään. Koska luonto. Koska aina on ollut näin. Koska muutkin. Koska perus juttu on näin. Koska mies on korkeampi ja älykkäämpi. Koska naisen kuuluu olla nainen ja miehen mies. Ja näin se vaan on. Perus perus perus.
[/quote]
Moi, no se nyt vaan on niin et a, kukaan mies ei kato hyvällä mustan molon perään kuolaavaa muijaa ja b, vieras perse kiinnostaa kundeja aina niinkun joku kirjoittikin. Noi molemmat tunteet tulee mieheltä ihan luonnollisesti ja kysymättä ja ei mikään femakkosonta sitä tuu muuks muuttamaan. Ps. säälin yhä sun miestäs.
Oon kans huomannu tän ilmiön että miehet puhuu selän takana enemmän paskaa kuin naiset. Harmittaa kun esitetään ensin niin rehellistä ja ihanaa mutta sitten se unelmamies muuttuu kaveriporukassa kylän pahimmaksi juoruämmäksi. Ärsyttää kun oon ollut niin sinisilmänen ja luottanut liikaa miehiin.
Siis häh ihan samalaista läppää heitetään kyllä naisporukassa baarissa, ei musta oo mitenkään kummallista tai tarkoita sitä, että oikeasti aikoisi pettää tai ei olisi tyytyväinen suhteeseen. Kyllä mä katselen muita miehiä viihteellä ollessa ja saatan positiiviseen sävyyn kommentoidakin. Ei ole silti ikinä edes käynyt mielessä pettää tms! Relatkaa naiset nyt pikkusen!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:08"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:09"] Kuulostaa siltä että joku on kehunut naisen seksitaitoja tai sitten nainen on ollut miehesi mielestä tosi upea. Hän ei julkisesti ole siis tyytyväinen sinuun. [/quote] en halua kuulostaa itsekkäältä, mutta olen kaunis nainen. Ja hyvä sängyssä. Tykkään tyydyttää miehen...ja hän rakastaa seksiä kanssani, mutta ei tästä enempää. Ja viesteistä ei sitä kuvaa saanut, että nainen olisi mitenkään upea ollut, nätti kylläki. Ja, että pari mieheni kaveria on harrastanut seksiä joskus tämän naisen kanssa. Miehiä on siinä keskustelussa siis ainakin 10. Ja kaikki siitä naisesta puhuivat. Ap [/quote] Aika oksettavaa. Jos mä olisin ap niin olisin enemmän huolissani mieheni ja sen kaveripiirin suhtautumisessa naisiin, kuin mustasukkaisena pohtimassa omia seksitaitojani verrattuna johonkin tuntemattomaan naiseen. Ja joo, kyllä poikaporukoissa läppä lentää ja jotkut miehet ei koskaan kasva aikuisiksi ja läppä lentää vaikka ikää ois kuinka. Tällaisissa "vitsi"jutuissa on aina naisviha ja naisen halveksunta taustamoottorina.
[/quote]
Myös ap liittyi samaan kuoroon nimittelemällä naista jakorasiaksi, epäilemällä hänen kauneuttaan ja jopa seksitaitoja vertaamalla eli tuomalla tässä yhteydessä esiin oman erinomaisuutensa. Monet naiset ovat hyvin kärkkäitä huoraannuttamaan toiset naiset, joita pitävät uhkana omalle parisuhteelleen.
Ap:n mies on ainakin pienen hetken ollut sitä mieltä, että hän haluaisi kokea hetken tuon naisen kanssa. Viestiä varten ehtii kyllä miettiä sanojaan. Ja niinpä ap on sitä mieltä, että naisen täytyy olla vähemmän kaunis horatsu. Jos nyt mietitään pidemmälle, niin mitä se kertoo miehestä ja miehen haluista? Hän näki sillä hetkellä tuossa naisessa jotain, minkä vuoksi oli valmis ainakin sanoillaan loukkaamaan parisuhdettaan ja puolisoaan. Ison ryhmän edessä. Vitsi tai ei, kävi ainakin mielessä.
Kysyikö ap, mitä mies tarkoitti viestillään?
No aika kyseenalaisia mietteitä varatun miehen päässä..
Eikä tarvii tulla länkyttää että läpällä vaan heittänyt. Ei tuommoinen läppä kuulu varatulle miehelle.
Löyhämoraaliselta vaikuttaa.
Sun miehes tekee mieli vierasta.. varmaa tulee tilaisuuden satuttua sua pettämään. Oikeesti en haluu olla ilkee mut eihän nyt noin puhuta jos on jonkun kaa yhes..
ja pitää lisätä, että ei ole ikinä pettänyt. En ainakaan tiedä, että olisi. Minä olen seksuaalisempi meidän suhteessa ja haluan seksiä useammin. Mies ei käy usein ulkona muutenkaan.
Ap
ensin se vaikuttikin läpältä, kun kaikki muutkin samalla tavalla puhui siitä. (Myös muut miehen varatut kaverit).
ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:43"]
Hei! Heti alkuun sanon, että älkää moralisoiko minua kiitos.
Eli miesystävä oli eräs vklp baarissa äijäporukalla. Olin itsekkin baarissa omien kavereiden kanssa. (Eri baarissa). Lähdettiin samalla taksilla kotiin.
seuraavana päivänä mies lähti suihkuun ja jätti puhelimen pöydälle auki. Siinä oli hänen ja monen kaverin yhteinen keskustelu. He puhuivat jostain baarissa olleesta naisesta. Sitten minun avokkini oli laittanut, että oishan sitä ollut mukava koittaa. (Eli panna)....muut miehen kaverit olivat vain naureskelleet ja laittaneet jotain samankaltaista törkyä tästä naisesta. Minulle tuli ihan hirveän paha mieli, sillä avokkini on muuten aivan ihana kumppani ja kohtelee minua, kuin kukkaa kämmenellä. Huomioi ja hellii joka päivä.
Ihmettelen vain miksi puhuu noin hänen kavereillensa ja minulle on aivan erilainen...yhdessä asuttu 2 vuotta ja tunnettu 3...puhuuko miehet (varatutkin) noin miesten kesken?????
[/quote]
Kavereiden seurassa mies on täysin aito. Sinun kanssasi joutuu jossain määrin muokkaamaan käytöstään.