Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen käytös kavereiden seurassa!

Vierailija
13.03.2015 |

Hei! Heti alkuun sanon, että älkää moralisoiko minua kiitos. 

Eli miesystävä oli eräs vklp baarissa äijäporukalla. Olin itsekkin baarissa omien kavereiden kanssa. (Eri baarissa). Lähdettiin samalla taksilla kotiin.

seuraavana päivänä mies lähti suihkuun ja jätti puhelimen pöydälle auki. Siinä oli hänen ja monen kaverin yhteinen keskustelu. He puhuivat jostain baarissa olleesta naisesta. Sitten minun avokkini oli laittanut, että oishan sitä ollut mukava koittaa. (Eli panna)....muut miehen kaverit olivat vain naureskelleet ja laittaneet jotain samankaltaista törkyä tästä naisesta. Minulle tuli ihan hirveän paha mieli, sillä avokkini on muuten aivan ihana kumppani ja kohtelee minua, kuin kukkaa kämmenellä. Huomioi ja hellii joka päivä. 

Ihmettelen vain miksi puhuu noin hänen kavereillensa ja minulle on aivan erilainen...yhdessä asuttu 2 vuotta ja tunnettu 3...puhuuko miehet (varatutkin) noin miesten kesken????? 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:48"]ensin se vaikuttikin läpältä, kun kaikki muutkin samalla tavalla puhui siitä. (Myös muut miehen varatut kaverit).

ap
[/quote]

Kaikki miehet puhuu noin, ei se silti pettämistä tarkoita. Ei miehes sun aikana noin sanoisi kun ei tahdo sua loukata.

Kaks päivää eikä enää muista koko naista, koska sillä on sinut.

Kai naisetkin miehiä vilkuilee?

Vierailija
2/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:48"]

ensin se vaikuttikin läpältä, kun kaikki muutkin samalla tavalla puhui siitä. (Myös muut miehen varatut kaverit).

ap

[/quote] pitää vielä lisätä, että sain sen käsityksen, että pari niistä miehistä oli jo sitä samaa naista pannut joskus. Oisko ollut vaan sellainen, että pitäiskö avokkinikin koittaa, kun kaikki muutkkn on. (Siis juuri vitsillä, jos se nainen on kerta joku jakorasia)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi ikävältä :( Kyllä itse loukkaantuisin todella verisesti. Ei musta vihasta tulisi, surullinen kylläkin. Mun mies on myös tuollainen, että pitää mua kun kukkaa kämmenellä ja on muutenkin maailman paras aviomies. Mutta tuollaisesta tulisi kyllä paha mieli. En tiedä puhuuko mun mies tuollaisia kavereiden kanssa. Toivottavasti ei.

Vierailija
4/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:48"]ensin se vaikuttikin läpältä, kun kaikki muutkin samalla tavalla puhui siitä. (Myös muut miehen varatut kaverit).

ap
[/quote]

Kaikki miehet puhuu noin, ei se silti pettämistä tarkoita. Ei miehes sun aikana noin sanoisi kun ei tahdo sua loukata.

Kaks päivää eikä enää muista koko naista, koska sillä on sinut.

Kai naisetkin miehiä vilkuilee?
[/quote] no sitä mietinkin, että puhuuko kaikki miehet noin keskenään...olen parilta kaverilta kysynyt ja he sanoivat, että kaikki miehet puhuvat noin, kun naiset ei ole kuulemassa.
ap

Vierailija
5/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin olen joskus kavereilleni sanonut jostain miehestä, että ompas kuuma (olis kiva koittaa)...enkä ole siis ikinä oikeasti pettänyt. Enemmönkin sellaista "haaveilua"!!

Vierailija
6/54 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:22"]

Miesten kuuluu saada nussia kaikkia, naisen kuuluu olla hiljaa ja ihailla miestään. Koska luonto. Koska aina on ollut näin. Koska muutkin. Koska perus juttu on näin. Koska mies on korkeampi ja älykkäämpi. Koska naisen kuuluu olla nainen ja miehen mies. Ja näin se vaan on. Perus perus perus.

[/quote]

Moi, no se nyt vaan on niin et a, kukaan mies ei kato hyvällä mustan molon perään kuolaavaa muijaa ja b, vieras perse kiinnostaa kundeja aina niinkun joku kirjoittikin. Noi molemmat tunteet tulee mieheltä ihan luonnollisesti ja kysymättä ja ei mikään femakkosonta sitä tuu muuks muuttamaan. Ps. säälin yhä sun miestäs.

[/quote]

Miksi muuten alapeukut tuohon perusperus-kommenttiin? Eikös se ollut ihan sarkasmilla kirjoitettu, että aina pitää ymmärtää miehiä, miehet ei voi itselleen mitään, pojat on poikia!!

Tätä aina ihmettelen, että miksi pitää ymmärtää miehiltä loukkaava käytös. Mies tahtoo monta naista ja nainen tahtoo olla miehelleen se ainoa, -luonnollinen kulku. Joten miksei nainen sitten saa olla loukkaantunut? Jotkut naiset varmaan puhuvatkin likaisia muiden naisten kanssa, mutta eivät kaikki. Eli jos saisin tietää että mun mies katselee toisten naisten perseitä ja vielä ääneen muille ilmaisee asian, olisin todella loukkaantunut. Meidän väliset vitsailut on ok, mutta miksi pitää muille kertoa? Kokisin itseni halvaksi, että mun miehen kuullaan jossain haaveilevan jostakin toisesta. 

Mielestäni nainen saa ihan yhtä lailla luonnon lakia noudattaen haluta olla omalle miehellensä tärkeä ja ainoa, olematta mitään ihme femakkoja, samoin kuin sitten nämä velikullat saavat niin vapaasti himoita työkaverin persettä ÄÄNEEN. Ei varmasti miesten yleinen itsetunto oikeasti kestäisi samanlaista kullinmittausyhteiskuntaa ja pullottavia boxereita joka youtubeklipin mainostauolla :D jos mä jäisin kiinni jostain brad pitt naked -hausta niin sehän suunnilleen eroaisi musta. Mutta mun täytyy naisena ymmärtää.

Vierailija
7/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vklp? On sulla lyhenteet...

Vierailija
8/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuuhan naisetkin keskenään kuumista lääkäripojista ja palomiehistä

Vierailija
9/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:48"]

ensin se vaikuttikin läpältä, kun kaikki muutkin samalla tavalla puhui siitä. (Myös muut miehen varatut kaverit).

ap

[/quote] pitää vielä lisätä, että sain sen käsityksen, että pari niistä miehistä oli jo sitä samaa naista pannut joskus. Oisko ollut vaan sellainen, että pitäiskö avokkinikin koittaa, kun kaikki muutkkn on. (Siis juuri vitsillä, jos se nainen on kerta joku jakorasia)

[/quote]

Sympatiat sua kohtaan katosi tässä. Nimittelet naista jakorasiaksi. Samassa ketjussa, jossa itse haluat tuoda esiin seksihalusi. Sittenhän sinäkin olet jakorasia. Kotihuora. Kuule, kun sinkku harrastaa seksiä, se tapahtuu eri ihmisten kanssa, väistämättä. Parisuhteessa taas yhden ihmisen kanssa, koska se on parisuhde. Sinulle ei kuulu toisten ihmisten seksielämä. Viet naisten oikeuksia sata vuotta taaksepäin vain siksi, että joku äijä on sattunut huolimaan sinut vakituisekseen. Häpeä, nainen! 

Vierailija
10/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että joku on kehunut naisen seksitaitoja tai sitten nainen on ollut miehesi mielestä tosi upea. Hän ei julkisesti ole siis tyytyväinen sinuun. 

Vierailija
11/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulisi myös paha mieli moisesta :/ Minkä ikäinen miehesi on, arvelen ettei kauheasti päälle kahdenkymmenen....? Tuollaisia poikia ne ovat ja keskenään retostelevat... Miehillä on sellainen kumma juttu, että he eivät voi antaa itsestään kavereilleen mitään tossukkaa/ nössykkää kuvaa vaan pitää ihan väkisin esittää olevansa paljon kovapintaisempi kuin onkaan. Uskon, että tuossa voi olla sellaisesta kyse, että pitää laittaa vaan paremmaksi kuin kaverit jutuillaan.

Tuo juttu jää varmaan vaivaamaan sinua, jollet tunnusta miehelle mitä näit.

Olen kolmekymppinen nainen, ja minulla on paljon miespuolisia tuttuja joitten tiedän puhuvan joskus vähän typeriä kun ovat miesjoukolla liikkeellä, vaikka tosiasiassa olen 100 % varma, että ovat rakastavia perheenisiä eivätkä koskaan pettäisi vaimojaan/ naisiaan.

Vierailija
12/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naiset naiset.....ja ainakin nämä mammat, jotka täälä huutelee, että tulee pettämään. Ei. Se, että miehet puhuu noin, on aivan NORMAALIA miesten kesken. KAIKKI miehet haluavat joskus toista naista! Se on ihan normaalia. Jopa teidän luotettavat kullanpalat. Mutta haluaminen ei tarkoita sitä, että tekisi jotain. Minäkin katselen kauniita naisia silloin harvoin, kun ulkona käyn. Ja voimme miesten kesken heittää sitä läppää tästä kauniista naisesta. Olisi mukava koittaa, mutta en koita, sillä minulla on se kulta kotona. Näin yksinkertaista. 

-MIES

Vierailija
13/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan näitä tällaisia puheita. 

Joskus mietin tekevätkö sen vähän paineen alla, ts. yrittävät olla kovia jätkiä kavereiden silmissä. siis niin, ettei ehkä kukaan oikeasti edes tykkää jostain blondeista silikonibimboista, mutta olisi jotenkin homoa olla tykkäämättä. Eli jos kaveripiirissä on joku juttu jostain baaritypystä niin mies kokee että hänen täytyy jotenkin osoittaa miehuutensa tuolla että aijai pitäisköhän munkin...

Tuttu mies usein kysyy mun mieheltä neuvoa tyttöjen iskemiseen (tää tyyppi on jotenkin niljakas epätoivonen sinkku, kehuu aina minua ja kyselee onko mulla siskoa) ja kun mun mies vastaa että juttele tytöille, hymyile, pyydä kahville, niin tämä kaveri tuhahtelee päin naamaa. Mieheni sanoo että tuntee olonsa joksikin luuseriksi, että hänellä pitäisi olla joku mehukas, seksikäs tapa jolla hän olisi mut iskenyt, että saisi jotain arvostusta toiselta mieheltä, joka tosin on tuollainen limainen muutenkin. Tähän ilmiöön siis viittaan.

Vierailija
14/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjuttuja.

m36

Vierailija
15/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:10"]

Minulle tulisi myös paha mieli moisesta :/ Minkä ikäinen miehesi on, arvelen ettei kauheasti päälle kahdenkymmenen....? Tuollaisia poikia ne ovat ja keskenään retostelevat... Miehillä on sellainen kumma juttu, että he eivät voi antaa itsestään kavereilleen mitään tossukkaa/ nössykkää kuvaa vaan pitää ihan väkisin esittää olevansa paljon kovapintaisempi kuin onkaan. Uskon, että tuossa voi olla sellaisesta kyse, että pitää laittaa vaan paremmaksi kuin kaverit jutuillaan.

Tuo juttu jää varmaan vaivaamaan sinua, jollet tunnusta miehelle mitä näit.

Olen kolmekymppinen nainen, ja minulla on paljon miespuolisia tuttuja joitten tiedän puhuvan joskus vähän typeriä kun ovat miesjoukolla liikkeellä, vaikka tosiasiassa olen 100 % varma, että ovat rakastavia perheenisiä eivätkä koskaan pettäisi vaimojaan/ naisiaan.

[/quote] valitettavasti mies on jo 29...

ap

Vierailija
16/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:09"]

Kuulostaa siltä että joku on kehunut naisen seksitaitoja tai sitten nainen on ollut miehesi mielestä tosi upea. Hän ei julkisesti ole siis tyytyväinen sinuun. 

[/quote] en halua kuulostaa itsekkäältä, mutta olen kaunis nainen. Ja hyvä sängyssä. Tykkään tyydyttää miehen...ja hän rakastaa seksiä kanssani, mutta ei tästä enempää. Ja viesteistä ei sitä kuvaa saanut, että nainen olisi mitenkään upea ollut, nätti kylläki. Ja, että pari mieheni kaveria on harrastanut seksiä joskus tämän naisen kanssa. Miehiä on siinä keskustelussa siis ainakin 10. Ja kaikki siitä naisesta puhuivat. 

Ap

Vierailija
17/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette se kultanne kanssa jos haluatte kumminkin toista naista?

Itse en koskaan pysty kiinnostumaan tai haluamaan toisia, jos olen jonkun miehen kanssa.

No olenkin loppu ikäni mieluummin yksin, koska en hyväksy tuota miesten paska asennnetta.

Vierailija
18/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:46"]

ja pitää lisätä, että ei ole ikinä pettänyt. En ainakaan tiedä, että olisi. Minä olen seksuaalisempi meidän suhteessa ja haluan seksiä useammin. Mies ei käy usein ulkona muutenkaan. 

Ap

[/quote]

Ehkä se on kyllästynyt muijaan joka kyttää puhelinta ja lukee viestit...

Vierailija
19/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:11"]

Perusjuttuja.

m36

[/quote] jep. älä stressaa.

m30

Vierailija
20/54 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:17"]

Miksi olette se kultanne kanssa jos haluatte kumminkin toista naista?

Itse en koskaan pysty kiinnostumaan tai haluamaan toisia, jos olen jonkun miehen kanssa.

No olenkin loppu ikäni mieluummin yksin, koska en hyväksy tuota miesten paska asennnetta.

[/quote] oletkin nainen ja ajattelette erilailla. Naiset eivät usein haluakkaan muita, mutta miehet haluavat. Se on totuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä