Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljättä päivää flunssassa, koskahan tää oikein helpottaa...

Vierailija
13.03.2015 |

Tiistaista alkaen ollut kuivaa ja kurkkua repivää yskää, kurkkukipua sekä lämpöilyä. Nenä vähän tuhisee, mutta suht auki. Koskahan tää oikein loppuu? Lämmönnousu tekee olosta tukalaa ja kun on yli 38, eli kuumetta, niin otan lääkkeen joka sitten alentaa lämpöä todella hitaasti. Tiistaina laski vauhdilla mut tänään ja eilen matelee alemmas. Kauankohan tää vielä kestää? Kurkku tukossa ja vaikea hengittää

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa oli mainos (en muista, mitä lääkettä mainostettiin): "Flunssa kestää viikon - tai 7 päivää."

Vierailija
2/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kertoi minulle, että hoitamatta flunssa kestää viikon. Lääkärin määrääminä lääkkeinä flunssan taltuttamiseen menee vain 7 päivää ;)

Kuumaa juomaa, peitto korviin ja joku kiva leffa pyörimään, niin paranee kivuttomimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon, eli vielä olis 3 päivää jäljellä :( No pakkohan se on vaan kestää, alkaa vaan hermostumaan koko tautiin jo. Loppuis edes toi kurkkukipu sekä tukkoisuus kurkussa.

Vierailija
4/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös hivin ensioireita

Vierailija
5/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jo kolmas viikko menossa..

Vierailija
6/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon flunssa on vielä lyhyt. Itse olen kuullut 14 pvän version tuosta yllä lainatusta sanonnasta, ja omatkin flunssani ovat hyvin pitkiä. Lisätään siihen vielä parin, kolmen viikon yöunia häiritsevä yskä, niin a-vot! Eli neljän päivän flunssasi ei ole vielä mitään, ap.

Vierailija
7/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap, eikö sinulla ole koskaan aiemmin ollut flunssaa?

Vierailija
8/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kuume 6 päivää ja ihan uupunut ja sairas olo kaikkiaan 11 päivää. Yskä jatkuu jo kolmatta viikkoa.

Vierailija
9/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös jo viidettä päivää, aiemmin talvella kesti lähes kolme viikkoa, joten....

Vierailija
10/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi mulla oli flunssa vuosia sitten. Asiat unohtuu ja tää on niin erilainen flunssa kuin ennen.

Ajattelinkin että yskä jatkuu vielä viikkoja, mutta toivon vaan tän lämmön ja kurkkukivun loppuvan sekä yskä vois muuttua hieman limaisemmaksi. Tää kuiva yskä repii kurkkua ihan liikaa.

mietin vaan, että koskahan nää "pahimmat" oikeet helpottaa... Ja sais äänensä takaisin, kun nyt se vaan pihisee.

Vierailija
11/11 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemisia teille muille, samassa veneessä siis ollaan :( :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi