Scandinavian design center ja muumimukit
Hei!
Onko teistä joku tilannut niitä pidä ruotsi siistinä-muumimukeja tuolta Scandinavian design centerin nettikaupasta? Mua vaan alko jännittää, ku oon tilannu 28.2., mut mitään ei oo viel kuulunu. Onko menny rahat taivaan tuuliin... :'(
Kommentit (23)
No hyvä tietää, ettei ole huijarikauppa :) Jänskättää vaan kun tilasin kimppatilauksen kavereiden ja sukulaisten kesken ja ostin kaksi sixpackiä. Yli kolmesataa euroa taivaan tuuliin vituttaisi aika lujaa... :O
Ap
Håll Sverige Rent -muumimukit ovat olleet valtavan suosittuja, eikä Arabialta tilaamamme määrä ole valitettavasti riittänyt kaikille tilaajille. Olemme olleet Arabiaan yhteydessä ja tilanneet lisää mukeja, mutta valitettavasti hekään eivät pysty valmistamaan mukeja siihen tahtiin kuin menekkiä on. Arvioimme voivamme lähettää mukit sinulle huhtikuun puolivälissä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:26"]
Ei ole mikään huijarikauppa kyseessä, ilmeisesti tavaraa ei vaan juuri nyt ole saatavilla. Toimittavat sitten kun on.
[/quote]
Huvittaa ihmiset jotka kirjoittaa oman vastauksensa muiden vastauksista. Se, että kyseessä ei ole huijarikauppa ja mukit toimitetaan sitten kun niitä on, kirjoitettiin jo tunti-pari ennen sinun vastaustasi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:53"]
Meneekö niitä oikeasti trokareilla kaupaksi? Arabia/iittala fb-kirppiksellä hinta 35€, eikä mennyt edes kaupaksi. Siksi en ymmärrä miksi niistä kannattaisi edes pyytää mitään stockmann-mukien hintoja...
[/quote]
Ihan varmasti menee myös trokareilla kaupaksi. Ennemmin tai myöhemmin niistä saa kyllä rahansa pois ja enemmänkin. Huutonetissähän noita oltiin jo onnistuneesti myyty 50 eurolla/kpl.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:28"]
Paljonko olisitte valmiita maksamaan?
[/quote]
Sen mitä kaupassa pyydetään, en senttiäkään enempää.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:57"]
Håll Sverige Rent -muumimukit ovat olleet valtavan suosittuja, eikä Arabialta tilaamamme määrä ole valitettavasti riittänyt kaikille tilaajille. Olemme olleet Arabiaan yhteydessä ja tilanneet lisää mukeja, mutta valitettavasti hekään eivät pysty valmistamaan mukeja siihen tahtiin kuin menekkiä on. Arvioimme voivamme lähettää mukit sinulle huhtikuun puolivälissä.
[/quote]
Katselinkin parista ruotsalaisesta nettikaupasta missä noita on myynnissä ja joissain kaupassa oli, että vasta huhtikuun puolella (1.4.) saavat lisää.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 19:44"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:26"]
Ei ole mikään huijarikauppa kyseessä, ilmeisesti tavaraa ei vaan juuri nyt ole saatavilla. Toimittavat sitten kun on.
[/quote]
Huvittaa ihmiset jotka kirjoittaa oman vastauksensa muiden vastauksista. Se, että kyseessä ei ole huijarikauppa ja mukit toimitetaan sitten kun niitä on, kirjoitettiin jo tunti-pari ennen sinun vastaustasi.
[/quote]Muiden vastauksista? Olen itse tehnyt ostoksia ko. verkkokaupassa, joten TIEDÄN että ei ole huijausta.
Hox hox, onko kellään kokemuksia tuosta nettikaupasta?
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 16:50"]
Hox hox, onko kellään kokemuksia tuosta nettikaupasta? Ap
[/quote]
Mukeja ei ole varastossa, sama tilanne muissakin nettikaupoissa. Lähettävät sitten kun saavat mukia lisää.
Olen tilannut kyseisestä kaupasta usein, kaikki on aina sujunut niin kuin pitääkin.
Kuten 3. kirjoitti, mukeja ei ole varastossa ja kauppa lähettää sitä mukaa kun niitä saavat. Noita mukejahan voi tilata yksitellen, kahden kappaleen pakkauksessa tai kuuden kappaleen pakkauksessa. Ainakin tuon kaupan ruotsinkielisessä versiossa lukee noiden pakkausten (myös yksittäisten) kohdalla, että kyseessä on tilaustavara (niitä ei siis ole varastossa valmiina), yli yhdeksän työpäivän toimitusaika on mahdollinen. Eli ei auta ap:n muuta kuin odottaa ihan rauhassa. Mikään huijarikauppa ei siis ole kyseessä.
Minä tilasin ko. kaupasta kaksi tuollaista erikoismukia jo hyvissä ajoin ennakkoon ennen niiden myyntiin tuloa, sain mukit päivä sen jälkeen kun ne oli tulleet myyntiin tuossa kaupassa.
Toi muki on kyllä todella nätti, itsekin mietin tilaamista mutta kun kaappi pursuu jo kaikennäköisiä mukeja. Oon mukiaddikti.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:59"]
Toi muki on kyllä todella nätti, itsekin mietin tilaamista mutta kun kaappi pursuu jo kaikennäköisiä mukeja. Oon mukiaddikti.
[/quote]
Sama täällä... Minä kerään noita erikois/kausimukeja sekä myynnistä poistuvia. Ei tuonne kaappiin edes mahtuisi jos ostaisin kaikki tällä hetkellä myynnissä olevat tavismukitkin.
Tilasin tuolta 6-packin sitä uutta muumimukia. Tein tilauksen viikolla 8 ja mukit tulivat viikolla 10, en muista tarkkoja päivämääriä. Pari viikkoa hommassa kuitenkin meni.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:09"]
Tilasin tuolta 6-packin sitä uutta muumimukia. Tein tilauksen viikolla 8 ja mukit tulivat viikolla 10, en muista tarkkoja päivämääriä. Pari viikkoa hommassa kuitenkin meni.
[/quote]
Paljonko olet jo netonnut trokatessasi huuto.netissä? ;)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Paljonko olet jo netonnut trokatessasi huuto.netissä? ;)
[/quote]Heh, ei menneet myyntiin. Mulla on niille muuta käyttöä. Kieltämättä käväisi mielessä olisinko 1-2 myynyt hyvällä voitolla, mutta en viitsi sellaiseen lähteä.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:09"] Tilasin tuolta 6-packin sitä uutta muumimukia. Tein tilauksen viikolla 8 ja mukit tulivat viikolla 10, en muista tarkkoja päivämääriä. Pari viikkoa hommassa kuitenkin meni. [/quote] Paljonko olet jo netonnut trokatessasi huuto.netissä? ;) [/quote]Heh, ei menneet myyntiin. Mulla on niille muuta käyttöä. Kieltämättä käväisi mielessä olisinko 1-2 myynyt hyvällä voitolla, mutta en viitsi sellaiseen lähteä.
[/quote]
Ok, kiva kuulla :) , noita trokareita kun on huuto.net täynnä. Itse en onnistunut saamaan Stockmann-mukia koska se myytiin loppuun joka paikassa niin nopeasti, trokarien haaliessa niitä isot kasat. Se kyllä harmitti.
Paljonko olisitte valmiita maksamaan?
Meneekö niitä oikeasti trokareilla kaupaksi? Arabia/iittala fb-kirppiksellä hinta 35€, eikä mennyt edes kaupaksi. Siksi en ymmärrä miksi niistä kannattaisi edes pyytää mitään stockmann-mukien hintoja...