Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilahtuisitko joulukortista, jossa on valmiiksi painettu teksti "Hyvää joulua" ja alla kiireessä söherretty allekirjoitus?

Vierailija
08.12.2021 |

Itse en tajua, miksi tuollaisia lähetetään.

Jos lähettäisi joulukortin, se pitäisi vähintään kirjoittaa täyteen. Sitten siinä olisi jotain järkeä. Otsikossa mainitun kaltainen kertoo vain, että lähettäjällä on kiire ja hän on pakon edessä lähettänyt läjän joulukortteja.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortti itsessään on muistamista, jonka lähettäminen ja saaminen tuo joulumieltä. Toki on aina teitä Grinchejä, joille mikään ei ole oikein eikä mukavaa.

Vierailija
2/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos on mieleinen kuva niin ilahtuisin. Parhaat kerään jouluksi jääkaapin oveen ja ihailen aina kinkunhakureissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä voit paskarrella hartaudella omat joulukorttisi jos sinulla on liikaa aikaa. Minä lähetän joka joulu 30-40 korttia ja ostan mielelläni sellaisia mihin tarvitsee lisätä vain lähettäjän nimi.

Ajatus on tärkein.

Vierailija
4/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun toki, jos joku on viitsinyt maksaa ne järkyttävät postikulut ja raahautunut vieläpä postittamaan sen kortin (kun ottaa huomioon, miten Postin toimipisteitä/ postilaatikoita on vähennetty). 

Myös muut jouluntoivotukset tyylistä riippumatta ilahduttavat, mutta olenkin yksinäinen ja syrjäytynyt sinkku...

Vierailija
5/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilahtuisin.

Vierailija
6/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin, tottakai. Jos haluaa jutella enemmän, voisin vaikka soittaa ja kiittää kortista. Samalla vaihtaa kuulumiset.

Vierailija
7/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aito kortti lyhyen, kymmenellä emojilla höystetyn whatsapp-viestin tai tekstarin voittaa, oli sitten miten kiireessä söherretty tahansa.

Vierailija
8/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä aina valikoin korttihyllystä kaupasta kortin ajatellen sen saajaa.

Ennen tein kortit itse, nykyään ostan valmiita.

Vierailija
9/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän vaivautunut kuitenkin kirjaamaan siihen nimesi ja osoitteesi. Kai sellainenkin kortti on parempi kuin ei mitään.

Vierailija
10/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on aika hassua, kun allekirjoituksena on Liisa, ja sitten pitää miettiä, että onko se Liisa-täti, työpaikan Liisa, harrastuksen Liisa vaiko naapurin Liisa.

Vierailija
11/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku setelikin siellä välissä olisi kiva ylläri.

Vierailija
12/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söherretty allekirjoitus ei aina tarkoita kiireessä kirjoitettua . Kiva että  muistetaan kortilla vaikkapa kiireellä  ,  muistaminen tärkeintä .

Vierailija
13/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Ilahtuisin ja ilahdun. Jokaisesta saadusta kortista. Parikymmentä laitan ja saan. Viel joitain sähkösiä lisäks. Monena jouluna tulee viel yllärikortti serkulta tms. Ihania kauniita hauskoja ovat!

Vierailija
14/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli eka ! Oli ihana saada . Omat viety postiin . Kauniisti oli kirjoitettu  painettu kortti , kiireellä tai ilman .

Vierailija
15/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan painettua, ajautuksella minulle valittua korttia enemmän kuin kaikenmaailman paperiroinasta pahvinpalaselle koottua taidetta, joka on kirjekuolessa  jo levähtänyt alkutekijöihinsä- Paperiliima ei pidä. Kaameinta on leikella saamistaan korteista muka parhaat palat, liimata ja pistää kuoreen. Siinä saa sitten vastaanottajana lukea kenen kortit olikaan leikelty juuri minulle.  Itse säästän kaikki rakkailtani saamani kortit, laitan kortteja ja kiitän saamistani.

Enkä ylenkatso Postin äsken minulle lähettämää korttia, jossa Hyvää joulua toivotti POSTINKANTAJA kolmella kielellä.

Vierailija
16/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun muunlaisia joulukortteja?!?

Vierailija
17/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 90-vuotias mummini laittaa edelleen kaikille lapsilleen ja lapsenlapsilleen joulukortit. Käsi tärisee sen verran, että saa juuri ja juuri kirjoitettua kortteihin "Maire-mummi". Osoitteet kirjoittaa yksi lapsenlapsista, on jo hänen ja mummin joulunalusperinne että hän käy kortit kirjoittamassa.

Todellakin arvostan mummin korttia.

Vierailija
18/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun muunlaisia joulukortteja?!?

Itsetehty on hyvä.

Vierailija
19/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun aina ja kaikista. Itse teetän kortit ottamistani valokuvista ja niissä on "allekirjoituskin" valmiina. Kiireellä suditulta näyttää korkeintaan osoite.

Vierailija
20/23 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilahdun aina ja kaikista. Itse teetän kortit ottamistani valokuvista ja niissä on "allekirjoituskin" valmiina. Kiireellä suditulta näyttää korkeintaan osoite.

Eikö sinulle tule paha mieli siitä, että kortit menevät todennäköisesti roskikseen?