Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa työpaikan kahvitauot

Vierailija
13.03.2015 |

En tykkää, että pitäisi mennä aina kahvitauolle, istumaan, kun haluaisin saada työt tehdyksi ja päästä ajoissa kotiin. Minusta pitäisi voida olla vapaaehtoista mennä kahvitauolle ja vaikka haluttaisiinkiin jotain yhteisöllisyyttä en halua mennä, jos on ongelmia kotona , niin en jaksa esittää muiden silmissä että voin hyvin. Työni jaksan kyllä tehdä, mutta en jaksa sitä, että pakolla pitää osallistua kaikkiin kesteihin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii mikä ihmeen pakko niille on mennä! Juo kahvisi työpöydän äärellä ja mene kahvihuoneeseen vaan silloin kiun itse haluat. Eihän sitä aina jaksa muita katsella. Ja nyt kun sä aloitat sen tavan, niin varmasti moni muu on salaisesti helpottunut ja uskaltaa tehdä itse samoin. Jos teidän työpaikalla on tullut sanaton pakko, tapa, siitä että kaikki käy yhteisissä tiloissa yhtä aikaa kahvilla.

Mun työpaikalla ei saa viedä kahvia tai mitään muutakaan työpisteelle, paitsi helteillä vesipullon. Tosin kahvitauoilla suurin osa selaa taukohuoneessa puhelintaan eikä puhu mitään.

Vierailija
22/31 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Postissa:

Pomolle oli tullut tulenpalavaa sähköpostia, että asiakkaalle menneen lehden välistä oli löytynyt liiskautunut makkara :D

Siihen loppui eväiden syönti oman lajittelupöydän ääressä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla kahvitauolta "lintsaavia" pidetään epäsosiaalisina ja pätemisen tarpeessa olevina tärkeilijöinä, ja heidät savustetaan aina firmasta ensimmäisenä ulos, joko yt:iden avulla tai muulla tavoin :( Minä en päätä sitä, mutta näin se vaan on.[/quote

Meidän työpaikalla ketään ei kiinnosta, käykö kuka kahvilla ja milloin. Voi tehdä just niin kuin haluaa. Kauheita työpaikkoja teillä monella

Vierailija
24/31 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain tykkää siitä että aikuinen ihminen ikään kuin väkipakolla raahataan kahville, niinku lapsi rahattas pois jostain pahanteosta.

Tuntuu aina jotenkin kiusalliselle istua siellä , joskus menen mutta omasta aloitteestani, en tykkää että jonkun tavan vuoksi pitäisi aina tehdä jotenkin tietyn lailla , ja monta kertaa päivässä kahvia, ei kiitos

Vierailija
25/31 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa voisikin pitää kahvitauot. Työehtosopimuksessa sellaiset on, mutta käytännössä niitä ei ehdi pitää. Sietäisin kälättävät työkaveritkin, kunhan saisin hetken palautua.

Vierailija
26/31 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä Postissa:

Pomolle oli tullut tulenpalavaa sähköpostia, että asiakkaalle menneen lehden välistä oli löytynyt liiskautunut makkara :D

Siihen loppui eväiden syönti oman lajittelupöydän ääressä

Ilmeisesti kyseessä oli meetwurstisiivu tms vaikka mulle tuli mieleen joku hk blö tai kabanossi!

Vierailija
27/31 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde liikkeelle muiden kanssa, mene vessaan ja hipsi sieltä takaisin töihin.

En ole vielä, 23v työelämää takana, ollut paikassa missä kaikki olisi kahvilla yhtä aikaa tai suulaimmat huomaisivat onko heillä yleisöä vai ei.

Vierailija
28/31 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella tekemään omat päätöksensä ja elämään sitä omaa elämäänsä. Tahdoton lapanen, joka ei osaa edes kahvitaukoa jättää pitämättä niin itse halutessaan, on kyllä arvoasteikon häntäpäässä.

Vierailija
29/31 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kertoa myös jotain työpaikan ilmapiiristä, jos kahvihuoneeseen on jatkuvasti vaikea mennä. Olen ollut monenlaisissa työpaikoissa ja joistain niistä tunnistan tilanteen, että kahvihuonekäynnit tuntuvat syövän kohtuuttoman määrän energiaa. Toisissa taas kahvihuoneeseen voi mennä ilman, että tarvitsee esittää reipasta. Jos on väsynyt tai surullinen tai allapäin, voi vaan olla sitä ilman, että joku asioikseen loukkaantuu siitä.

Vierailija
30/31 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nii mut ku en jaksa sitä että päähän tulee muiden enegiat ja koko ajan vaihtuu ympäristl ja kuva päässä. Teen mieluummin töissä töitä ku lipitän kahvia. Siteen kun olen epävarma omasta mielestäni ahdistun kun joudun peilaamaan sitä muiden mieliin. En pysty mitenkään välttämään niitä kuin jäämällä piois töistä. En vain halua mennä kahvitauolle piste.

Vierailija
31/31 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii mikä ihmeen pakko niille on mennä! Juo kahvisi työpöydän äärellä ja mene kahvihuoneeseen vaan silloin kiun itse haluat. Eihän sitä aina jaksa muita katsella. Ja nyt kun sä aloitat sen tavan, niin varmasti moni muu on salaisesti helpottunut ja uskaltaa tehdä itse samoin. Jos teidän työpaikalla on tullut sanaton pakko, tapa, siitä että kaikki käy yhteisissä tiloissa yhtä aikaa kahvilla.

Minusta se tuntuu laitostavalle jos marssitetaan kahville. johonkin tiettyn aikaan.

. Kun en kaipaa työhön mitään hirveesti sosiaalisia hetkiä kuin ehkä ruokatauko, niin tuntuu tyhmälle lipittää kahvia kun en yleensä juo kuin viikonloppuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän