Danny & Helmi risteilyllä
https://www.seiska.fi/kotimaa/maskittomana-matkalla-danny-ja-helmi-louk…
--------------
Ihanan romanttista.
Aaltojen lotinaa hytissä ym
Kommentit (133)
Laineet ne keinuttaa laivaa mä laulan keinuta mu!
Jatkuuko romanttinen matka vielä?
Miettikääpä miksi esim, Tallinnassa käydään. Sieltä saa jos vaikka minkälaista apua ja täytettä. Voihan tietysti olla että menivät ruotsin puolelle erääseen kartanoon vierailulle.
Ostiko Danny Helmille drinksua taxfreestä? Vai menikö Helmi limpparilla.
Vierailija kirjoitti:
Vitsinä kerrotaan, että aikoinaan Danny ratsasti Aavikolla, nykyään Loukasmäellä....
Nykyään liukastelee Loukasmäellä!
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako Helmi Dannyn vaipat?
Vaihtaa kunhan joutaa pallomerestä😅
Miltähän Helmi näyttäisi ilman tuota kaameaa intiaanien sotamaalausta ja peruukkia, sekä noita jumalattoman korkeita korkokenkiä?
Vastaus: maailman tavallisin lyhytjalkainen tavis.
Turha haukkua toisten ulkonäköä. Sen verran sanon kuitenkin asiaan, että omat tyttäret ovat just ton ikäsiä, ja jumalauta, että miettisin mitä oon isänä väärin tehny, jos "työskentelis" ton ikäiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Turha haukkua toisten ulkonäköä. Sen verran sanon kuitenkin asiaan, että omat tyttäret ovat just ton ikäsiä, ja jumalauta, että miettisin mitä oon isänä väärin tehny, jos "työskentelis" ton ikäiselle miehelle.
Loukasmäen vanhemmat ovat hyvin ylpeitä tyttärestään, ettäs tiedät! Omilla kyvyilläännon päässyt tuohon asemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja Helmi on käyttänyt Dannyyn jo yli kolme vuotta ainoasta nuoruudestaan. Ei oo opiskellut tai tehnyt oikeaa työtä tai reissaillut
Vitsinä kerrotaan, että aikoinaan Danny ratsasti Aavikolla, nykyään Loukasmäellä....