26v Täysin kokematon naisten suhteen
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:10"]Ei todellakaan ole. Tuossa iässä se peli vasta vähitellen alkaa niillä, jotka eivät ole supliikkimiehiä jumalan armosta. Olet iässä, jossa naisiin alkaa iskeä tauti nimeltä vauvakuume ja se tuo nössömmätkin naiset markkinoille. He arvostavat kokematonta ja kaltaistaan miestä. Kymmenen vuoden kuluttua olet jo samalla viivalla tavallisten naisten kanssa ja 20 vuoden kuluttua on miesten (myös tavallisten) markkinat. Pidä vaan pääsi kylmänä, älä katkeroidu vailla onnen löytyminen vie aikansa (sinulla voi olla vielä 50 vuotta aikaa), äläkä myy itseäsi liian halvalla, kun saat ensimmäiset mahdollisuudet. Ne eivät todellakaan jää viimeiseksi. Sinun haluttavuutesi kasvaa joka vuosi ja naisten vähenee. Älä toisaalta jää odottamaan, että kelpaisit nuorille ja halukkaille naisille, he haluavat toisenlaista miesainesta.
[/quote]
Eli saa tyytyä loppuun käytettyihin jämiin?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 07:09"]
Onko peli jo menetetty naisiin?
[/quote]
On. Kuten myös mulla.
m41
Ei mulla olis mitään ongelmaa jos mies on kokematon,oon itekkin aik kokematon,oon seurustellu yhen kanssa ja neitsyyden menetin sille samalle miehelle. Oon myös ujo niin en hirveesti kohtaa miehiä,mä kyllä etin pysyvää parisuhdetta,en haluu mitään yhdenillan juttuja. =D oon kyllä aika nuori joten kaikki tulee aina heti inttämää että:kyllä sä vielä jonku löydät ku oot nuori!! Toi on kyllä sitte v*ituttavin lause ikinä. En välttämättä löydä ku se ei oo aina itestä kiinni jos kukaan ei huoli. Oon vielä kuulemma perusnätti mut silti kukaan ei ikinä tuu juttelee mulle,aika masentavaa. T. 19v neitokainen
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:12"]Eli saa tyytyä loppuun käytettyihin jämiin?[/quote]
Kokemattomia ja ujoja siveyden sipuleja löytyy myös, jos se on parempi valinta. Mutta joo, kompromissejä on tehtävä. Ei ujo mies saa koskaan nuoria mallitasoisia nymfoneitsyitä. Sen tosiseikan kanssa on vain elettävä. Ei se sen ihmeellisempi asia ole, kun että ei tavallinen mies saa koskaan Ferrareita, huvijahteja, linnoja ja yksityissuihkukoneita. Jos katkeroittaa mielensä vatvomalla idioottimaisia ajatuksia siitä, mitä itse ei voi saada mutta joku muu saa, sen kun lusii loppuikänsä yksin ja onnettomana sitten. Se on sitten ihan oma valinta, josta on turha ruikuttaa, ettei "kiltit ja kunnolliset miehet" kelpaa.
M40
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:20"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:12"]Eli saa tyytyä loppuun käytettyihin jämiin?[/quote]
Kokemattomia ja ujoja siveyden sipuleja löytyy myös, jos se on parempi valinta. Mutta joo, kompromissejä on tehtävä. Ei ujo mies saa koskaan nuoria mallitasoisia nymfoneitsyitä. Sen tosiseikan kanssa on vain elettävä. Ei se sen ihmeellisempi asia ole, kun että ei tavallinen mies saa koskaan Ferrareita, huvijahteja, linnoja ja yksityissuihkukoneita. Jos katkeroittaa mielensä vatvomalla idioottimaisia ajatuksia siitä, mitä itse ei voi saada mutta joku muu saa, sen kun lusii loppuikänsä yksin ja onnettomana sitten. Se on sitten ihan oma valinta, josta on turha ruikuttaa, ettei "kiltit ja kunnolliset miehet" kelpaa.
M40
[/quote]
"Nuoria mallitasoisia nymfoneitsyitä"? Kuule tuollaisia ei ole olemassakaan, joten ei niitä saa myöskään ulospäinsuuntautuneet, fiksut ja komeat miehet...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:42"]"Nuoria mallitasoisia nymfoneitsyitä"? Kuule tuollaisia ei ole olemassakaan, joten ei niitä saa myöskään ulospäinsuuntautuneet, fiksut ja komeat miehet...[/quote]
Niitä on ihan yhtä paljon kuin "loppuunajettuja jämiä". Fiksujen maailmasta ei niitä löydy, mutta noiden älynsä jo lapsena loppuunkäyttäneiden urveloiden mielikuvitusmaailmassa ei muita naisia olekaan kuin noita kahta laatua.
7
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 08:10"]Ei todellakaan ole. Tuossa iässä se peli vasta vähitellen alkaa niillä, jotka eivät ole supliikkimiehiä jumalan armosta. Olet iässä, jossa naisiin alkaa iskeä tauti nimeltä vauvakuume ja se tuo nössömmätkin naiset markkinoille. He arvostavat kokematonta ja kaltaistaan miestä. Kymmenen vuoden kuluttua olet jo samalla viivalla tavallisten naisten kanssa ja 20 vuoden kuluttua on miesten (myös tavallisten) markkinat. Pidä vaan pääsi kylmänä, älä katkeroidu vailla onnen löytyminen vie aikansa (sinulla voi olla vielä 50 vuotta aikaa), äläkä myy itseäsi liian halvalla, kun saat ensimmäiset mahdollisuudet. Ne eivät todellakaan jää viimeiseksi. Sinun haluttavuutesi kasvaa joka vuosi ja naisten vähenee. Älä toisaalta jää odottamaan, että kelpaisit nuorille ja halukkaille naisille, he haluavat toisenlaista miesainesta.
[/quote]
Eli saa tyytyä loppuun käytettyihin jämiin?
[/quote]
Ei vaan toisiin ujoihin jotka ei ole ennen uskaltaneet hankkia miestä mutta nyt hankkivat koska vauvakuume. Lukutaito?
Ei ole. Riippuu hyvin pitkälle omasta asenteesta, miten näkee itsensä ja miten arvostaa itseänsä. Sekä lopettaa vertailun muihin. Tämä vertailun lopettaminen on vaikeaa, itsekin teen sitä toisinaan vaikka olen aktiivisesti yrittänyt olla luopua siitä tavasta. Mitä tuohon kokemattomuuden suhteen, itse olin 29v kun olin ekaa kertaa "silleen" naisen kanssa.
Ei todellakaan ole. Tuossa iässä se peli vasta vähitellen alkaa niillä, jotka eivät ole supliikkimiehiä jumalan armosta. Olet iässä, jossa naisiin alkaa iskeä tauti nimeltä vauvakuume ja se tuo nössömmätkin naiset markkinoille. He arvostavat kokematonta ja kaltaistaan miestä. Kymmenen vuoden kuluttua olet jo samalla viivalla tavallisten naisten kanssa ja 20 vuoden kuluttua on miesten (myös tavallisten) markkinat. Pidä vaan pääsi kylmänä, älä katkeroidu vailla onnen löytyminen vie aikansa (sinulla voi olla vielä 50 vuotta aikaa), äläkä myy itseäsi liian halvalla, kun saat ensimmäiset mahdollisuudet. Ne eivät todellakaan jää viimeiseksi. Sinun haluttavuutesi kasvaa joka vuosi ja naisten vähenee. Älä toisaalta jää odottamaan, että kelpaisit nuorille ja halukkaille naisille, he haluavat toisenlaista miesainesta.