Olen kännissä ja mulla on morkkis!
Join eilen ja tänäänkin. Juuri heräsin kuuden tunnin "päiväunilta". Kysyttävää?
Kommentit (8)
Pidin välipäivän juomisesta, mikä jälleen aiheutti morkkiksen. Huomenna täytyy juoda sitäkin enemmänkin.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 01:51"]Heräsitkö anustappi persees? Minä heräsin. Lattialla on paskaa ja jotain liukasta.
[/quote]
Luojan kiitos en! AP
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 01:55"]Pidin välipäivän juomisesta, mikä jälleen aiheutti morkkiksen. Huomenna täytyy juoda sitäkin enemmänkin.
[/quote]
Mennäänkö yhessä pubiin? Sä tarjoat!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 01:51"]Heräsitkö anustappi persees? Minä heräsin. Lattialla on paskaa ja jotain liukasta.
[/quote]se liukas oli oliiviöljyä. Nuolin sen lattilta pois, siinä oli skeidaa mukana.
Muaki häirittee tää ryyppäys koska just kuulin vanhan kaverin pois nukkuneen(syöpä) ja itteeni vituttaa tää koko aikanen ryyppäys. Mut ryyppään sentakia, jos kuolen niin oompahan sit ryypänny kunnolla ennenku kuolen. Tyhmä syy ja huono sellainen. Haluaisin kait vain kuunteliaa murheille mut nyt hukutan ne vain suruun ja tuikku tai toinen murheeseen. Aivot narikkaan ja huomisesta viis,.
Heräsitkö anustappi persees? Minä heräsin. Lattialla on paskaa ja jotain liukasta.