Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisvihani on alkanut tältä palstalta

Vierailija
08.12.2021 |

Nyt sen yhtäkkiä ymmärsin. Oon miettiny pitkään minkä takia v*tuttaa kaupoissa, kaduilla jne. lähes kaikki tuntemattomat ihmiset. Tää palsta on saanu sen aikaan! Ihmiset täällä on niin tuomitsevaisia, ilkeitä, mukamas parhaiten tietäviä, "minä olen korkeampi arvoinen kuin sinä"-ihmistyyppejä, ettei mikään ihme totaaliseen ihmisv*tutukseen. Etenkin jos näen sivusilmällä jonkun kyyläävään niin tulee melkeen aina olo, että mitä toiki tossa kyttää ja arvostelee. Koska tällä palstalla on ihan liikaa kyttääjiä ja arvostelijoita. Jatkuvasti ketjuja missä haukutaan millon ketäkin julkkista ja kaikkia muitakin, ja auta armias jos sanot jotain mihin vähänkin voisi takertua niin sairas kivitys alkaa. Huhhu pois täältä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niih

Vierailija
2/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katokin että oli sun viimeinen kommentti ja älä edes lue.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihan tunteita on paras selvittää omasta itsestä, et voi tätä palstaa syyttää!

Oletko harkinnut ammattiapua?

Vierailija
4/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vihannut ihmisiä ihan koko ikäni. Älä välitä, se on ihan normaalia. 

Vierailija
5/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi työpaikalla tai koulussa en todellakaan vihaa ketään vaan päin vastoin. Kyse on tuntemattomista yleisillä paikoilla. Niistä varmaan tulee mieleen ne arvostelevat hullut palstalaiset, joilla ei ole mitään käytöstapoja tai empatiaa, ja jotka haluavat parhaansa mukaan haukkua kaikki eri mieltä heidän kanssaan olijat.

Viha on terve tunne silloin, kun joku asia ei ole elämässä kunnossa ja sille asialle on tehtävä jotain. Viha auttaa irtaantumaan vahingollisesta ympäristöstä. Harmittaa vaan kun on täällä hyviäkin tyyppejä ja hauskoja ketjuja, jopa suurta empatiaakin olen joissain ketjuissa nähnyt ja näissä mielellään olen itsekin mukana.

Ap

Vierailija
6/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso elokuvan Love Actually alkusanat. Se on se totuus, ei tämä palsta.

Vierailija
7/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten et ole ollut elämäsi aikana riittävästi asiakkaiden kanssa tehtävässä työssä. Aina kun on tavallisten ihmisten kanssa tekemisissä kyynistyy. Palsta oikeastaan kuvastaa asiakkaiden kirjoa kassalla tai minkä tahansa viraston luukulla ihan hyvin.

Vierailija
8/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kyttäät muita? Anna heidän olla. Myös tauko palstailusta tekisi varmaan hyvää. Eikö vihaaminen ole raskasta lähinnä itselle. Ne muut tuskin vihaasi huomaavat vaikka kyttäisivätkin. Omat tunteet niistä ihmisistä heijastuu ei se mitä nämä vieraat ihmiset tuntee.

Vierailija
9/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meitä K&K-miehiä (kilttejä ja kunnollisia) haukutaan ja arvostellaan palstalla koko ajan.

Vierailija
10/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen palstalta saanut erilaisia näkökulmia ja asenteita ja ymmärrystä siihen, miten erilailla ihmiset ajattelevat. Se taito on rikkaus kaikkialla. Älä kyynisty, kannattaa myös nähdä maailmaa, muualla näkökulmia ja uusia ihmistyyppejä vasta tapaakin. Avarra vähän maailmankuvaasi.

Vierailija
11/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta palstan lukeminen ja palaa normaaliin elämään, parin sekopään takia ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä ihmisyydestä.

Vierailija
12/12 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Ainakin meitä K&K-miehiä (kilttejä ja kunnollisia) haukutaan ja arvostellaan palstalla koko ajan.

Syystäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi