Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo

Vierailija
12.03.2015 |

moro! Oon lukenut paljon näitä keskustelu palstoja ja en ole vielä löytänyt ratkaisua ongelmaan joka on vaimoni!! Eli ennen lapsen syntymää vaimoni oli hyvin avoin ja muutenkin seksuaalinen tapaus mutta lapsen myötä hän ei enään puhu eikä osota hellyyttä minua kohtaan mitenkään. Ennen hän käytti asuja, leluja, leikki kanssani ja oli hyvin seksikäs. Mutta lapsi on nyt melkein vuoden ja ei ole syntymän jälkeen tehnyt enään mitään näistä ja olen yrittänyt kysyä asiasta mutta aina saan vaan vastauksen että väsyttää tai ei kiinnosta. Kertokaa miten saan vaimon takasin????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kestää sen vuodenkin, että keho palautuu raskaudesta ja synnytyksestä täysin. Aika usein halut alkaa palailla viimeistään kun imetyksen loppumisesta on kulunut jonkun aikaa ja kuukautiskierto on palautunut sellaiseksi kun  se tulee olemaan. Jos synnytyksen jälkeen on ollut käytössä joku muu (hormonaalinen) kun aikaisemmin käytössä ollut ehkäisy, voi olla ettei se sovi yhtä hyvin ja vie haluja. Voi myös olla, ettei kroppa tunnu vielä oikein omalta eikä ole välttämättä sen takia kovin itsevarma ja seksikäs olo. Myös väsymys voi viedä halut aika tehokkaasti. Vaikka vauva nukkuisi hyvin, on päivät pienen kanssa aika intensiivisiä ja illalla voi olla jo sellainen olo, että haluaa olla vaan omissa nahoissaan. Kunhan palailee ajallaan töihin/opiskeluun tms. ja arki palaa siinä mielessä entiselleen, alkaa elämässä usein löytää takaisin paikalleen muutkin kun äidin rooli, jos ne on kotona ollessa olleet hukassa. Toivottavasti joku ratkaisu löytyy, ei se ikäväkyllä aina ihan ilman kasvukipuja mene. N27

Vierailija
2/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kehunut vaimon ulkonäköä? Oletko itse osoittanut mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa,  vie kukkia,  älä valita äläkä vonkaa . Siinä palstan vakiokommentit tiivistettynä.  Oikeasti peli on jo menetetty mutta aina sitä voi haaveilla. 

Vierailija
4/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aihetta huoleen. Tähän on olemassa toimiva ratkaisu. Se mitä ei ole kotona, löytyy aika pian sitten kyliltä.

Vierailija
5/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu. Vaimon. Ulkonäköä!

Vierailija
6/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:53"]

Kehu. Vaimon. Ulkonäköä!

[/quote]Täsmälleen näin. Yritä löytää vaimon ulkonäöstä edes jotakin hyvää, oli se sitten kauniit silmät, ihanat varpaat tai vaikka silkinpehmeä iho, ihan mitä vain. Katso, että kommentteja ei kuulla kettuiluna. Katso myös, että vaimosi ei pukeudu mihinkään äitiysrätteihin ja pidä päällään jotakin rumia kulahtaneita imetysliivejä. Järjestä aikaa ja rahaa kunnon kampaajalla käyntiin ja katso vaimoasi ihaillen edes joskus. Yritä siis hieman enemmän, ei se välttämättä ole paljosta kiinni. Hormonaalisen ehkäisyn aiheuttamasta haluttomuudesta ei voi myöskään koskaan puhua miehille liian vähän. Se vie halut ja innon joillakin naisilla ihan kokonaan miinuksen puolelle.

Vierailija
7/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:53"]

Kehu. Vaimon. Ulkonäköä!

[/quote]Täsmälleen näin. Yritä löytää vaimon ulkonäöstä edes jotakin hyvää, oli se sitten kauniit silmät, ihanat varpaat tai vaikka silkinpehmeä iho, ihan mitä vain. Katso, että kommentteja ei kuulla kettuiluna. Katso myös, että vaimosi ei pukeudu mihinkään äitiysrätteihin ja pidä päällään jotakin rumia kulahtaneita imetysliivejä. Järjestä aikaa ja rahaa kunnon kampaajalla käyntiin ja katso vaimoasi ihaillen edes joskus. Yritä siis hieman enemmän, ei se välttämättä ole paljosta kiinni. Hormonaalisen ehkäisyn aiheuttamasta haluttomuudesta ei voi myöskään koskaan puhua miehille liian vähän. Se vie halut ja innon joillakin naisilla ihan kokonaan miinuksen puolelle.
[/quote] tämä!! Varmasti auttaa.

Vierailija
8/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oikeastaan kaikki hauska alkoi loppua kun lapset syntyi 80-luvulla. Nuoleminen loppui piakkoin, työt saan kyllä tehdä lahnalle...

Vierailija
9/9 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon 15v poika turusta ja haluaisin aikuista naista olisin valmis nuolemaan kiimaiset pillunne puhtaaks 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi