Olen syvästi ihastunut minua 20v nuorempaan mieheen, kannattaisiko yrittää?
Hän on samassa paikassa töissä, hurmaava ja suloinen mies. Onkohan ok jos lähestyn häntä?
N45
Kommentit (13)
Tottakai! Ei 20 vuotta ole mikään suuri ikäero edes :)
Onko sulla tiukka pim psa ja tiukat isot tisut? Naamakin sais olla tiukka ja peppu.
Hän on kyllä aika nuori. Saattaisit tietysti mennä kokemuksena vanhemmasta naisesta, mutta muusta on varmaan turha haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tiukka pim psa ja tiukat isot tisut? Naamakin sais olla tiukka ja peppu.
Voi ressua. Ei ap ole sinuun ihastunut. Älä nyt unta näe.
Kannattaa lähestyä varovasti jos ollenkaan. Vähän yli 20-vuotiaana omalla työpaikalla oli reilusti päälle nelikymppinen nainen jota selvästi kiinnosti, mutta äidin ikäiset ei todellakaan kiinnostaneet.
Miltä hänen sperma maistuu?
Paljon riippuu siitä.
No ei naisen lähentelystä mitään oikeita ongelmia seuraa kuitenkaan, edes työpaikalla. Lähesty, jos kestät mahdolliset pakit.
Annat sille anaalia heti niin homma lähtee luistamaan.
Jos se ei ole jo vaikuttanut kiinnostuneelta, jättäisin sikseen.
Oon tämän miehen ikäinen, enkä kyllä tykkäis jos melkein äitini ikäinen nainen tulis iskemään
Hyvin se menee, anna palaa vaan!
Terveisin Salme 70 v.
Naimisissa samalla ikäerolla, minä vajaa 20 v. miestä vanhempi. Kuusi yhteistä vuotta takana ja yhteinen suloinen lapsi. Että siitä vaan jos yhtään aistit, että kiinnostus voisi olla molemminpuoleista!
Aina voi yrittää, mutta voi käydä niin ettei enää puhu sulle. Riippuu vähän minkä luonteinen on.