Mikä mulla on? Kipua leukanivelessä.
Leukaniveleen sattuu/pakottaa kun laita pään alaspäin. Saman puolen korvaakin vihlaisee.
Ei ole nuhaa eikä ole ollut.
Mikä ihme tää on? Kestänyt noin viikon.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:30"]Oot varmaan pureskellut hampaita yhteen yöllä tms?
[/quote]
Voisko olla? Toispuoleista on.
Ap
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00356
Minulla tämä, kuvaamasi kipua ja paljon muutakin. Erikoinen vaiva sillä tavalla, että vaikka esim. itselläni vaikea, en todellakaan tiennyt yöllä narskuttavani hampaita.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:32"]
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00356
Minulla tämä, kuvaamasi kipua ja paljon muutakin. Erikoinen vaiva sillä tavalla, että vaikka esim. itselläni vaikea, en todellakaan tiennyt yöllä narskuttavani hampaita.
[/quote]
jatkan vielä.. apua on onneksi saatavilla, hammaslääkäri tai kipupoli.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:30"]Oot varmaan pureskellut hampaita yhteen yöllä tms?
[/quote]
Voisko olla? Toispuoleista on.
Ap
[/quote]
Mulla on, tuntuu toisella puolella leukaa painetta ja välillä särkeekin.
Erittäin hyvällä todennäköisyydellä kyseessä on tuo narskuttelu. Jos on jatkunut vähänkin pidempään, niin hammaslääkäri näkee siitä, miten hampaat ovat kuluneet (ihan maallikko ei näe, hampaat eivät siis kulu tyyliin ikeniin asti tms.)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:26"]
Leukaniveleen sattuu/pakottaa kun laita pään alaspäin. Saman puolen korvaakin vihlaisee. Ei ole nuhaa eikä ole ollut. Mikä ihme tää on? Kestänyt noin viikon.
[/quote]
Oisko sulla vaikka kipeä leukanivel vitun Sherlock? Et oo lääkäristä kuullut, kun pitää AV:lta kysellä diagnoosia?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:26"]
Leukaniveleen sattuu/pakottaa kun laita pään alaspäin. Saman puolen korvaakin vihlaisee. Ei ole nuhaa eikä ole ollut. Mikä ihme tää on? Kestänyt noin viikon.
[/quote]
Oisko sulla vaikka kipeä leukanivel vitun Sherlock? Et oo lääkäristä kuullut, kun pitää AV:lta kysellä diagnoosia?
[/quote]
En mä lähtisi tällaisella asialla vaivaamaan lääkäriä jos on vasta pari viikkoa kestänyt :D parempi eka kysellä mistä muilla on johtunut...
Oot varmaan pureskellut hampaita yhteen yöllä tms?