Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mulla on? Kipua leukanivelessä.

Vierailija
12.03.2015 |

Leukaniveleen sattuu/pakottaa kun laita pään alaspäin. Saman puolen korvaakin vihlaisee.
Ei ole nuhaa eikä ole ollut.
Mikä ihme tää on? Kestänyt noin viikon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan pureskellut hampaita yhteen yöllä tms?

Vierailija
2/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:30"]Oot varmaan pureskellut hampaita yhteen yöllä tms?
[/quote]
Voisko olla? Toispuoleista on.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00356

Minulla tämä, kuvaamasi kipua ja paljon muutakin. Erikoinen vaiva sillä tavalla, että vaikka esim. itselläni vaikea, en todellakaan tiennyt yöllä narskuttavani hampaita.

Vierailija
4/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:32"]

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00356

Minulla tämä, kuvaamasi kipua ja paljon muutakin. Erikoinen vaiva sillä tavalla, että vaikka esim. itselläni vaikea, en todellakaan tiennyt yöllä narskuttavani hampaita.

[/quote]

jatkan vielä.. apua on onneksi saatavilla, hammaslääkäri tai kipupoli.

Vierailija
5/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:30"]Oot varmaan pureskellut hampaita yhteen yöllä tms?
[/quote]
Voisko olla? Toispuoleista on.
Ap
[/quote]
Mulla on, tuntuu toisella puolella leukaa painetta ja välillä särkeekin.

Vierailija
6/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Jaana!

Vierailija
7/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvällä todennäköisyydellä kyseessä on tuo narskuttelu. Jos on jatkunut vähänkin pidempään, niin hammaslääkäri näkee siitä, miten hampaat ovat kuluneet (ihan maallikko ei näe, hampaat eivät siis kulu tyyliin ikeniin asti tms.)

Vierailija
8/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:26"]

Leukaniveleen sattuu/pakottaa kun laita pään alaspäin. Saman puolen korvaakin vihlaisee. Ei ole nuhaa eikä ole ollut. Mikä ihme tää on? Kestänyt noin viikon.

[/quote]

Oisko sulla vaikka kipeä leukanivel vitun Sherlock? Et oo lääkäristä kuullut, kun pitää AV:lta kysellä diagnoosia?

Vierailija
9/9 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:51"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:26"]

Leukaniveleen sattuu/pakottaa kun laita pään alaspäin. Saman puolen korvaakin vihlaisee. Ei ole nuhaa eikä ole ollut. Mikä ihme tää on? Kestänyt noin viikon.

[/quote]

Oisko sulla vaikka kipeä leukanivel vitun Sherlock? Et oo lääkäristä kuullut, kun pitää AV:lta kysellä diagnoosia?
[/quote]
En mä lähtisi tällaisella asialla vaivaamaan lääkäriä jos on vasta pari viikkoa kestänyt :D parempi eka kysellä mistä muilla on johtunut...