Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin viimeksi mietit avioeroa?

Vierailija
07.12.2021 |

Minä tänään. Siis harkitsin avioeron hyviä puolia.

Milloin viimeksi mietit avioeroa?

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tarkalleen 11v sitten. Johan olin tuota jumpannut mielessäni noin 5v.

Siihen se sitten päättyi kun aloin miettimään että nyt olen 36v ja 10v päästä 46v ja olen tässä samassa jumissa jos en itse nyt asialle jotain tee.

Miehen kanssa "juttelu" oli yhtä tyhjän kanssa, mies "ei jaksanut tätä samaa nalkutusta aina"

Siitä se sitten lähti. Tammikuussa paperit sisälle, asunnonvälittäjä. Maaliskuussa mies sanoi "pilanneensa elämänsä parhaimman asian". En noteerannut sitä enää mitenkään, aikaa oli annettu ihan tarpeeksi, pazkat kun on housussa niin liian on myöhäistä.

Asunnon vapautuminen kesäkuun loppuun. Mies ei saanut tavaroitaan hilattua pois. Sanoin että hänen osuudesta lähtee viivästysmaksut. Meni 2pv yli.

Heinäkuussa käräjäoikeuden tuomio avioerosta. Miestä ei tavoitettu kuin elokuussa.

22v viemäristä alas. Katunut en ole päivääkään. Kyliltä kuulin juttua kuinka meidän liitto oli päättynyt mun pettämiseen, kuinka hän on hakenut eroa. Kuinka olin pannut hänen kaverin kanssa ja kuinka sika olenkaan kun en anna tavata lapsia joita hän ei siis halunnut tavata.

Leffoissa tapaillaan kauan ja erotaan nopeasti. Oikeassa elämässä ero kestää kauan.

Vierailija
2/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 v sitten kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä niin oo miettiny mutta akka miettii sitä joka päivä.

Vierailija
4/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä suhteessa olen yhtään mitenkään vakavissani miettinyt eroa kerran. Yhdessä olemme olleet kohta 25 vuotta.

Eroajatukset tulivat siitä, kun olimme sillä hetkellä liian eri linjoilla asumisen suhteen. Laiha sopu saatiin aikaiseksi siten, että jätettiin asuntoasia mietinnän alle, eikä siitä muutamaan kuukauteen puhuttu lainkaan.

Nyt meillä on asunto, johon kummankin ego mahtuu hyvin.