MITEN oppia luottamaan mieheen,johon ei luota?
.
Kommentit (17)
ja sohvalle itkemään eksänsä perään?! Avioero on aina iso kriisi. Minä en katselisi yhtään eksänsä perään riutuvaa äijää...
että mies käyttäytyy jatkuvasti täysin läpinäkyvästi, eli on siellä missä sanoo olevansa ja tekee sitä mitä sanoo tekevänsä. Kun mies jatkaa tätä samaa linjaa, opit ennen pitkää luottamaan mieheen. Jos ei tuo onnistu, ei onnistu koko touhu.
Miksi piti mennä sekaantumaan varattuun mieheen? Todella inhoan teidän kaltaisianne pikkuh...ia!!! Ei tullut mieleen, että teidän pikku hupinne ehkäpä voisi vaikutttaa joidenkin muihinkin ihmisten elämään? No, pääasiahan tietenkin on, että teillä oli hetken hauskaa ja saitte tuntea olevanne todella jotain suurta, kun naimisissa oleva mies teihin lankesi! P..u teidän periköön!
Miksi piti mennä sekaantumaan varattuun mieheen? Todella inhoan teidän kaltaisianne pikkuh...ia!!! Ei tullut mieleen, että teidän pikku hupinne ehkäpä voisi vaikutttaa joidenkin muihinkin ihmisten elämään? No, pääasiahan tietenkin on, että teillä oli hetken hauskaa ja saitte tuntea olevanne todella jotain suurta, kun naimisissa oleva mies teihin lankesi! P..u teidän periköön!
älkää heti miehen erottua muuttako yhteen. Siitä näet onko mies tosissaan kanssasi vai käyttääkö sinu eronsa syynä. Saattaapi olla että miehelle tulee meno vietti..
Teffailkaa tms. ja sitten katsot pystytkö luottamaan mieheen..
jos on sitä mieltä, ettei varattuun mieheen sekaantumisessa ole mitään pahaa, koska se ukkohan siinä pettää. Ei ihme, että maailma on paska paikka, kun noinkin yksinkertaisessa asiassa eräille tuottaa vaikeuksia ajatella muutakin kuin omaa napaa - tai paremminkin pe*settä.
sen tein selväksi,etten halua saman katon alle:)
eli ei onnistu,että vaimonsa luota pakkaa kamansa minun luokseni. oma asunto hommattava.
-ap
tilannekatsaus:
olin suhteessa varattuun mieheen.
meille syntyi vahinkolapsi.
tämä vahinko on nyt 3vuotias.
mies asunut koko ajan vaimonsa kanssa,
tapaillut lastaan,
olen miehen kanssa harrastanut seksiä sillointällöin,
jotenkin,olemme koko ajan olleet "kiinni" toisissamme,
tunteita on.
nyt hän olisi "kasvanut" isäksi,ja onkin huomannut rakastavansa minua....
haluaa aloittaa alusta.
ihan oikean,vain meidän kahden välinen,ero vaimostaan.
miten siis oppia luottamaan ihmiseen,johon ei luota?
vai kannattaako jättää kokeilematta kokonaan?
itsekin vastauksen?
Kannattaako? Mitä kaikkea on puntarissa? Hyödyt/haitat?
Alkuasetelma ei kyllä vaikuta kovin hedelmälliseltä.... Luottamus pitää ansaita, ei sitä voi vaan oppia :)
on koko suhteenne ajan ollut epäluotettava aviomies.
Todistakoon ensin muuttuneensa.
mikä olisi jotain konkreettista näyttöä?
tilanne on aivan kamala.
toisaalta tekisi mieli yrittää, toisaalta ei.
järki sanoo toista, ja tunteet toista.
tiedän,että mies haluaisi olla perhe ja olla meidän kanssa,mutta...
että pitikin sotkeutua...
-ap
tilanne,paitsi,ettei lapsia ja aikaa mennyt puoli vuotta vasta;(
Olen melko hukassa ja niin taitaa olla mieskin,kun ei uskalla päästää irti entisestä.