Miesmäiset naiset ärsyttää
Oon töissä miesvaltaisella alalla (DI). Mutta siihen loppuu mun "miehisyys". Rakastan vaatteita, meikkejä ja yleensäkin naiseutta. Olen hyvännäköinen. Mun ei tarvitse kuitenkaan heittäytyä miesmäiseksi saadakseni jotenkin hyväksyntää miehiltä töissä. Toisin on parilla naistyökaverilla... kehutaan vaikka kuinka vaihdetaan itse renkaat autoon ja kuinka tehdään muutenkin kaikkia miestenjuttuja. Ja ei meikkiä ollenkaan... Ja sitten salaa ollaan mulle kateellisia. Tai ei se salaisuudeksi aina jää, kyllä sen oon huomannut. Mutta ärsyttää siis joo! :)
Kommentit (19)
Eikö naisvaltaisella alalla voi olla naismaisia ja miesmäisiä naisia?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:17"]
Aha. tiedätkö mikä minua ärsyttää..? narsistiset naiset kuten sinä. Ovi on tuolla.. ->
[/quote]
Ahaa, sinäkin taidat olla kateellinen naismainen mies :))
-AP
Ei meikkaaminen ole naisellista. Kanat ovat vain ehdollistuneet siihen, kun saavat miehiltä huomiota.
Kummalliset ärsytyksen kohteet. Minä varmaan olen sitten tällainne miesmäinen nainen. Olen myös DI, ja koska olen sinkku, teen taloudessani myös "miesten työt" itse. Vaatteet tai meikit ei ole koskaan minua kiinnostaneet. Eikä kyllä mikään miesten viehättäminenkään, olen erakko luonne ja mulle on ihan sama mitä muut minusta ajattelee. Siksi vaikea kuvitella, että jotain muita kiinnostaa niin paljon, että pelkkä erityylisen ihmisen olemassaolo suorastaan ärsyttää.
5/5 argumentointia. nolaa itseäsi vielä eka vähän lisää ja sit mctuhoudu
ainii se ovi..
se on tuolla ->
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:23"]
5/5 argumentointia. nolaa itseäsi vielä eka vähän lisää ja sit mctuhoudu
ainii se ovi..
se on tuolla ->
[/quote]
Paskattaako?
Sulla taitaa olla selvästi huono itsetunto, et muuten tänne tuosta kirjottasi. Anna kaikkien kukkien kukkia, ja lakkaa kuvittelemasta että sulle ollaan kateellisia.
En haluaisi uskoa, että olet DI. Ja miksi vertaat ulkonäköä ja käytöstä keskenään? Miltä ne muut naiset näyttävät sitten?
t. DI
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:20"]Ei meikkaaminen ole naisellista. Kanat ovat vain ehdollistuneet siihen, kun saavat miehiltä huomiota.
[/quote]
onko se sitten miehekästä?
Tuskin he sinulle kateellisia ovat. Vaikutat vain ikävältä tyypiltä ja siksi eivät sinusta pidä.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:23"]5/5 argumentointia. nolaa itseäsi vielä eka vähän lisää ja sit mctuhoudu
ainii se ovi..
se on tuolla ->
[/quote]
Mcfucking tuhoudu
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:31"]
Tuskin he sinulle kateellisia ovat. Vaikutat vain ikävältä tyypiltä ja siksi eivät sinusta pidä.
[/quote]
Näin. Tai ehkä et osaa työtäsi ja huomiosi kiinnittyy epäolennaisiin aisoihin?
Miltä meikkaamaton nainen nyt näyttää. Sen varmaan jokainen tietää. Kyllä kateutta on. Arvaatte varmaan miksi?
Ap.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:23"]5/5 argumentointia. nolaa itseäsi vielä eka vähän lisää ja sit mctuhoudu ainii se ovi..
se on tuolla -> [/quote] Mcfucking tuhoudu
[/quote]
/r/ postinne_sir.jpg
Aha. tiedätkö mikä minua ärsyttää..? narsistiset naiset kuten sinä. Ovi on tuolla.. ->