Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko talvella tosi paljon sisällä?

Vierailija
07.12.2021 |

Minä olen ollut tänään paria pikku pyrähdystä lukuunottamatta koko päivän sisätiloissa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ulkona on -15 astetta, niin kyllä. Näillä pakkasilla minulle riittää tunnin parin ulkoilu korkeintaan. Siirtymät hoidan autolla, penkinlämmitykset täysillä. :D

Vierailija
2/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala palelluttamaan itseäni turhan takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen vanha nainen eläkellä .Hulluksi tulisin sisällä olo ,yksin asuessani. Läpi vuodenaikojen ihan yksin ulkoilen kevät, kesä ,syksy ,talvi. Ulkoilen todella paljon 2 x 3 päivässä..Satoi tai paistoi,oli lumisade tai pakkassään. Säiden mukaiset vaateet on joka vuoden ajalle.Tänäänkin olin ulkona aamupäivää. Päivällä kerhossa ja ulos iltapäivää pitkälle kävely lenkille lähimetsä. Punaset oli posket kuin lapsilla. Saan ulkoilu hyvän mielen ja ladukaat yö-unet. Aamun virkkuna illan torkkuna. Lunta odotellessani, pääsen sitten yksin taas hiihtää,luistelee. Viime talvi eka kerta 30 vuoteen..Niin sukset,monot kuin luistimet yli 30 v.vanhat,yhä toimivat. Siitä huolimatta ulkoilen vaikka polvien nivelrikot ja toisen polven kierukka sökönä.Periksi ei anneta. Oma Asenne sen ratkaisee kaikessa.

Vierailija
4/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti en, mutta näillä -15-20 asteen pakkasilla kyllä.

Harmittaa, kun tulee ajankuluksi naposteltu yhtä sun toista ylimääräistä.

Vierailija
5/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä töissä että vapaalla tulee ulkoiltua pakkasessakin. En jaksa kökkiä sisällä.

Vierailija
6/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ei ole minkäänlaista intoa palella ja liukastella viimassa ja pakkasessa. Kesällä olenkin sitten ulkona puuhastelemassa lähes aamusta iltaan.

Vierailija
7/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tunnin lenkki 18 asteen pakkasessa. Tänään taitaa kolme varttia riittää, kun on työpäivä.

Vierailija
8/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukkupakkasilla pyrin käymään ainakin pari- kolme kertaa viikossa ulkoilemassa. Teen hyötyliikuntaa ja poikkean kaupassa. Muuten tulen mökkihöperöksi. En kuitenkaan ylisuorita.

Minulle tulee helposti keuhkotulehduksia, tai kaikki pienimmätkin flunssat menee heti hengitysteihin, joten maltti on valttia. 

Vierailija
9/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Poistun talvella kotoani vain ruokakauppaan ja naisiin.

Vierailija
10/10 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ympäri vuoden tosi paljon sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi