Huolisitko Ladan jos saisit sen ilmaiseksi?
Ja jos vielä käyttökulutkin joku maksaisi puolestasi.
Kommentit (41)
Samaraa en ottais mutta ihan tavis-Ladan huolisin.
Itse maksaisin ihan kivasti 75-88 vuosimallin minttikuntoisesta 1200s nappisilmästä
Kulkeeko se, vai onko se jossain pihan perällä romuna ja ruosteen raiskaamana?
Ottaisitteko Wartburgin jos saisitte? Itse en ottais vaikka oliskin keräilyauto. Kamalan näköisiä hökötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse maksaisin ihan kivasti 75-88 vuosimallin minttikuntoisesta 1200s nappisilmästä
On muuten paras auto kovilla pakkasilla. Lähtee aina käyntiin. Kelpais mullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisitteko Wartburgin jos saisitte? Itse en ottais vaikka oliskin keräilyauto. Kamalan näköisiä hökötyksiä.
Kamalan näköinen nykyautoihin verrattuna? Sulla taitaa olla maku sormessa ja sormi pyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalan näköinen nykyautoihin verrattuna? Sulla taitaa olla maku sormessa ja sormi pyllyssä.
Sulla ei taida olla makua ollenkaan.
Takavetoisen ladan ja tarpeeksi vanhan että sen voisi museorekisteröidä. Samaraa tai satakymppiä en muuten kuin edelleen romuksi myytäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Romuttamoautoja ovat.
Joo! Varsinkin jos saisi sellasen laatikkomallisen:)
Lada ei kelpaa edes venäläisille! Venäjällä ajetaan länsiautoilla.
En huolis tuollaisia homelaatikoita.
Joo voisihan sillä pellolla ja jäällä rällätä. En haluaisi tieautoksi kun ne vahnemmat ainakin vei pienilläkin koneilla lähemmäs kymmenen litraa sadalle.
Kyllä voisin harkita. Siis jos låda olisi kunnossa ja huollotkin tulisi mukaan. Voisin myydä tuon bemmin ja saada riihikuivaa.
Varsinkin nappisilmä ja Niva on kivoja.
Kääntöpuolena on päästöt, turvallisuus ja metakka. Vähään kesäajoon olisi timmi peli mutta toisaalta päästäisinkä nuoren tuolla talvilijkkaille, no en.
Jos sen saisi myydä samantien, niin kyllä. Minulla ei ole ajokorttia, mutta mielelläni ottaisin rahat, minkä auton myynnistä saisi.
Riippuu hyvinkin paljon siitä, missä kunnossa ko. menopeli olisi.
Se voisi olla meillä talviautona. Eli sillä ajettaisi vain silloin, kun on liikaa pakkasta moderneille länsiautoille. Eli maksaisimme siitä vakuutuksetkin vain talven kovimpien pakkasten ajalta. Muuten olisi ns. seisonnassa.
Miksei, ajaahan monet Skodallakin joka sekin itäauto