200cm vai 160cm mies?
Kumman ottaisit, jos saisit valita?
Ja miehille sama kysymys. 180cm vai 150cm nainen?
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:34"]
160 mies. Minä komea 175 nainen.
[/quote]
Joko tahallinen provo tai sitten miehen kirjoittama viesti.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:17"]
Niistä 15cm koroista ei todellakaan tule 15cm lisäpituutta, koska korko ei jakaannu tasaisesti koko kengälle. Ihan vain sivuhuomautuksena.
-Mies 29v-
Selitä toki tarkemmin. Jos korko nostaa kantapäätä 15cm ylös, niin miksi tuo lisäys pituudessa ei näkyisi päälaelle asti?
Mies 29v:n logiikalla saan korkeanpaikankammon ja vedän polvista kyykkyyn automaattina. Mies 29v ei myöskään ilmeisesti tiedä, että korkkarit olivat nimenomaan miesten juttu pituuskusetusten suhteen. -alunperin lainattu, jolle tuo sivistyksen hedelmä yritti valehdella
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:45"] 140 cm nainen olisi tosi pieni :O Koitin googlettaa esimerkkiä mutten löytänyt äkkiseltään. [/quote] 140 cm nainen kaksimetristen naisten välissä. Miehen vieressä näyttäisi vielä pienemmältä :D http://4.bp.blogspot.com/-Fm4ONqYJO5s/UsdNwvaGj9I/AAAAAAAAAAk/t1wQ-AKHds0/s1600/6-4,4-7-6-5.jpg [/quote] Väittääkö joku nainen, että noilla on samankokoiset pillut? Siis lyhyellä ja pitkillä?
[/quote]
Olet varmaan mies. Kyllä tuommoisen 140 cm naisen pillu on ihan yhtälailla tehty räkäisemään ulos 3,5 kg vauva kuin mitä sitten 180 cm naisen. Tämä kuva kyllä avarsi vähän käsitystäni, että miksi jotkut pitävät pitkiä naisia rumina ja lyhyet ovat muka taskuveenuksia. Niillä on järkyttävän huono otanta! Tuo on ihan normi perusnätti tuo lyhyt naikkonen ja sitten vieressä isommat bmi:t omaavia pitkäneniä t. 176 cm korstonaaras, joka kulkee 15 cm koroissa ja ottaisi 200 cm miehen käytännön syistä, kuten se, että haluan kuulla mitä kumppani sanoo ruuhkassa ilman, että se tarvii megafonin.
[/quote]Niistä 15cm koroista ei todellakaan tule 15cm lisäpituutta, koska korko ei jakaannu tasaisesti koko kengälle. Ihan vain sivuhuomautuksena.
-Mies 29v-
[/quote]
Näennäisesti pituus nousee myös varvistaessa. Stilettikorossa se korko on nimenomaan se asia, joka ylläpitää sitä varvistusta.
Tämä tässä on kenkä. Platform mallinen kenkä. http://www.be-beautiful.fi/images/kuvat/1370_0.jpg
Ensin siinä päkiän alla on n. 4-5 cm pohjaa ja tuo piikkiosuus on sen 15 cm, eli kyllä, olen sen 195+ senttiä, kun olen tuetussa varvistuksessa 15 cm irti maasta juurkin kantapään kohdalta. Minun painoni jakautuu korokkeella tasaisesti, minkä avulla pysyn pystyssä siinä varvistus-asennossa ilman, että jalkapohjan lihakset väsyvät siitä. Olethan sinä itsekin "pidempi" kävellessäsi varpaillasi, tai vaihtoehtoisesti osaat kumota fysiikan lakeja. Sitä koroketta ei tarvita minään bambulautoina alle 40 cm pinoina. Tarvitsetko lisää ratakiskoa?
200cm on aivan tajuttoman kokoinen äijä, näin 163cm naisen näkökulmasta, joten valitsen sen 160cm pitkän kaverin. Oikea mielipide on jotain tuolta väliltä.
150 cm nainen. Yli 170 cm on turn off, saattaa johtua siitä että olen itse todella pitkä, komea ja varakas. Rahamies20v
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:25"]150 cm nainen. Yli 170 cm on turn off, saattaa johtua siitä että olen itse todella pitkä, komea ja varakas. Rahamies20v
[/quote]
Mites se raha tähän liittyy? Sinä varakas komistus joka liikut vauva palstalla
150 cm nainen olisi unelmani. Eli se.
Täällä 150cm nainen vastaa että 200cm mies ♡
Kaks metrinen mies olis unelma mulle! :)
Kaksmetrinen ois unelma, oikeeastaan pidempikin
Olisin ottanut 165 cm miehen mieluummin kuin 205 cm:(
1800-millinen nainen olisi ihana. koskisin kaikkia niitä ihania neliösenttejä hänen ihollaan.
M51
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:32"]Olisin ottanut 165 cm miehen mieluummin kuin 205 cm:(
[/quote]
Mutta se ei ollut kysymys. :) Vaan 200cm tai 160cm.
Selitä toki tarkemmin. Jos korko nostaa kantapäätä 15cm ylös, niin miksi tuo lisäys pituudessa ei näkyisi päälaelle asti?