Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset 18-25v

Vierailija
11.03.2015 |

Millaisen miehen kanssa ette voisi seurustella? Ulkonäkö, elämäntilanne, luonne jne?

Antakaa paukkua, niin ettei tarvitse elätellä turhia toiveita.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:02"]Jaaha, ei naista minulle.

t. Pienikokoinen mies
[/quote]

Kuinka lyhyt olet? Korjaan: Ainoastaan näille tänne lyhyydestä kommentoineille naisille et kelpaa. Eivät edusta kaikkia naisia! Mä oon 162 cm ja mun mies on 168 cm. Mun eno on suunnilleen samanpituinen kuin mieheni, ja ollut jo jotain 40v. naimisissa, 3 lasta. Serkullani on itseään lyhyempi mies, naimisissa n. 15v ja 4 lasta. Eli älä vaivu epätoivoon! :) Kunhan sulla on hyvä itsetunto (kuten miehelläni) ja oot jollain tapaa mukava ja kiinnostava.

Vierailija
62/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:02"]Jaaha, ei naista minulle. t. Pienikokoinen mies [/quote] Kuinka lyhyt olet? Korjaan: Ainoastaan näille tänne lyhyydestä kommentoineille naisille et kelpaa. Eivät edusta kaikkia naisia! Mä oon 162 cm ja mun mies on 168 cm. Mun eno on suunnilleen samanpituinen kuin mieheni, ja ollut jo jotain 40v. naimisissa, 3 lasta. Serkullani on itseään lyhyempi mies, naimisissa n. 15v ja 4 lasta. Eli älä vaivu epätoivoon! :) Kunhan sulla on hyvä itsetunto (kuten miehelläni) ja oot jollain tapaa mukava ja kiinnostava.

[/quote]

Noin 170 senttiä ja muutenkin pienikokoinen. Olen ymmärtääkseni suhteellisen pidetty ja sosiaalinen tyyppi (Facebookissa yli 800 kaveria ja LinkedInissäkin connectioneita parisataa, jos se nyt jotain kertoo) ja muutoinkin ihan kelpo kansalainen, mutta yhtä teiniajan lyhyttä suhdetta lukuun ottamatta mitään kokemuksia ei ole, eikä yksikään nainen sen jälkeen ole osoittanut pienintäkään kiinnostusta muuta kuin kaverimielessä. Valitettavasti tässäkin ketjussa nähdään, että "lyhykäinen" ja "liian laiha" mies on kategorisesti täysin kelpaamaton, vaikka minkälainen huipputyyppi muuten olisikin. Jatkanpa siis elämää itsekseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:02"]Jaaha, ei naista minulle. t. Pienikokoinen mies [/quote] Kuinka lyhyt olet? Korjaan: Ainoastaan näille tänne lyhyydestä kommentoineille naisille et kelpaa. Eivät edusta kaikkia naisia! Mä oon 162 cm ja mun mies on 168 cm. Mun eno on suunnilleen samanpituinen kuin mieheni, ja ollut jo jotain 40v. naimisissa, 3 lasta. Serkullani on itseään lyhyempi mies, naimisissa n. 15v ja 4 lasta. Eli älä vaivu epätoivoon! :) Kunhan sulla on hyvä itsetunto (kuten miehelläni) ja oot jollain tapaa mukava ja kiinnostava.

[/quote]

Noin 170 senttiä ja muutenkin pienikokoinen. Olen ymmärtääkseni suhteellisen pidetty ja sosiaalinen tyyppi (Facebookissa yli 800 kaveria ja LinkedInissäkin connectioneita parisataa, jos se nyt jotain kertoo) ja muutoinkin ihan kelpo kansalainen, mutta yhtä teiniajan lyhyttä suhdetta lukuun ottamatta mitään kokemuksia ei ole, eikä yksikään nainen sen jälkeen ole osoittanut pienintäkään kiinnostusta muuta kuin kaverimielessä. Valitettavasti tässäkin ketjussa nähdään, että "lyhykäinen" ja "liian laiha" mies on kategorisesti täysin kelpaamaton, vaikka minkälainen huipputyyppi muuten olisikin. Jatkanpa siis elämää itsekseni.
[/quote]

170cm on just hyvä mitta miehellä. T.160cm nainen

Vierailija
64/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 160cm pitkä, todella ali/ylipainoinen, narkkari, keskittynyt johonkin niin paljon ettei pysty keskittymään parisuhteeseen ( esim. Pelit, urheilu yms.. ) 

annan kyllä paljon anteeksi, mutta noi ylläolevat on aika pahoja.. Myös ällöttäviä asianhaaroja on työttömyys tai muu saamattomuus, laskuus, paha akne, liika pituus (yli 2m), itsekkyys, arvaamattomuus

Vierailija
65/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä mielenterveyshäiriöistä, koulut lopettanutta, +20kg ylipainoista (lihoi vuodessa sen 20kg...) poikaystävää...

Mielenterveyshäiriöt ei ole ongelma, jos ne pysyy kasassa, mutta jos ei, niin heippa. Viimeisin tapaus sai mut melkein hautoo itsemurhaa, ei tervettä.

Enkä enää katso sitä hyvällä, jos lopetetaan koulu, koska "ei jaksa". Haluan taata itselleni hyvän tulevaisuuden ja joskus ehkä saada lapsiakin ja lapsille hyvän elintason. Se ei onnistu, jos toisella vanhemmista ei ole edes yhtä ammattia opiskeltuna ja koulu-, ja työmotivaatio nollassa. En tarkoita, että lusisin miehen rahoilla, mutta jo hänen itsensä takia pitäisi olla opiskeltuna edes jokin ammatti ja haluan miehen, en keskenkasvuista "koulu on paskaa"-pentua.

N18

Vierailija
66/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- yli 25v
- sovinisti
- rasisti
- vihaa kissoja
- heikko yleissivistys / ei kiinnosta seurata uutisia
- ei kuuntele musiikkia
- ei tykkää kattoa mun kanssa leffoja
- ei huolehdi ulkonäöstään tai hygieniastaan
- ei tykkää harrastaa seksiä usein, ei tykkää antaa suuseksiä, säikkyy heti jos naisella on pieni sänki kainalossa tai vähän karvaa pillussa. tai on itsekäs/laiska/lahna sängyssä.

T 21v

Vierailija
67/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:45"]- yli 25v
- sovinisti
- rasisti
- vihaa kissoja
- heikko yleissivistys / ei kiinnosta seurata uutisia
- ei kuuntele musiikkia
- ei tykkää kattoa mun kanssa leffoja
- ei huolehdi ulkonäöstään tai hygieniastaan
- ei tykkää harrastaa seksiä usein, ei tykkää antaa suuseksiä, säikkyy heti jos naisella on pieni sänki kainalossa tai vähän karvaa pillussa. tai on itsekäs/laiska/lahna sängyssä.

T 21v

[/quote] ainiin, mäkin lisään uskovaisten vielä!

Vierailija
68/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:18"]

[/quote]

[/quote]

Entäs tosielämässä? Nämä on ainakin minun mielestäni niitä tärkeämpiä sosiaalisia suhteita.

Vierailija
69/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi olla miehen kanssa, joka rassaa autoja ja unelmoi mopoista sun muista vempaimista, ja piirtelee niiden kylkeen liekkien ja pääkallojen kuvia.. joka kotona on lähinnä pleikkarin jatkeena osa sohvakalustoa. Myöskään mikään machomainen pullistelu ja ärhentely ei kiinnosta. En halua myöskään mitään naistenmiestä, joka kaataa naisia kuin heinää, harrastaa irtosuhteita, ajattelee naisia pelkkinä pilluina ja peilailee omaa kuvaansa näyteikkunoista. Lassukat, naisten aliarvioijat sun muut neitsyiden vaatijat saavat myöskin kenkää. 

Haluan tasavertaisen kumppanin ja kanssaeläjän, mukavan ja hauskan miehen joka ei kuvittele itsestään liikoja ja osaa kunnioittaa muita ihmisiä. Ulkoisilla seikoilla ei ole niin väliä, kunhan on perussiisti ja osaa pitää hygieniastaan huolta.. eikä tarvitse mitään äitiä hoitamaan pyykkejään. jonkinlainen tyylikkyys on toki plussaa, muttei mikään ehdoton vaatimus.. 

Vierailija
70/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noin 170 senttiä ja muutenkin pienikokoinen. Olen ymmärtääkseni suhteellisen pidetty ja sosiaalinen tyyppi (Facebookissa yli 800 kaveria ja LinkedInissäkin connectioneita parisataa, jos se nyt jotain kertoo) ja muutoinkin ihan kelpo kansalainen, mutta yhtä teiniajan lyhyttä suhdetta lukuun ottamatta mitään kokemuksia ei ole, eikä yksikään nainen sen jälkeen ole osoittanut pienintäkään kiinnostusta muuta kuin kaverimielessä. Valitettavasti tässäkin ketjussa nähdään, että "lyhykäinen" ja "liian laiha" mies on kategorisesti täysin kelpaamaton, vaikka minkälainen huipputyyppi muuten olisikin. Jatkanpa siis elämää itsekseni. "

Tässäpä malliesimerkki, miehestä joka olis ehdottomasti turn-off :D Kehuskellaan jollain Facebookin kaverien määrällä ja sitten lopuksi heittäydytään marttyyriksi. Mun mies on kalju,suhteellisen lyhyt, helposti addiktoituva.. monta ominaisuutta,  mitä ollut muiden keskustelijoiden listalla, mutta itteäni ei häiritse, koska mun miehessä on niin monta mahtavaa ominaisuutta ja itse esimerkiksi pidän kaljuja miehiä seksikkäinä :)

Oma ei-kiitos lista: suvaitsematon, kissaihminen, eläinrääkkääjä/pedofiili/muu vastaava heikomman sortaja, ei kiinnostunut maailman tapahtumista, huono hygienia, itserakas, jatkuva itsesääli, edellisestä suhteesta/liitosta lapsi, pitkähiuksinen, tyhmä (koulutuksella ei taas ole väliä), liian laiha, todella mustasukkainen, liian villi menneisyys seksin saralla (kimppakiva tmv), seksuaalisesti haluton, ilkeä, vailla minkäänlaista kunnianhimoa, liian nuori..

Vierailija
71/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-liian vanha

-lihavuus. ei nyt välttämättä kuitenkaan niin paha jos on sellainen "karhumainen mies"

-ärsyttävä luonne. tähän toki sisältyy monet asiat kuten ylimielisyys, pikkumaisuus, ei arvosta minua...

Vierailija
72/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisiä henkilökohtaisia vinkkejä voisi saada esim. muutaman vuoden vanhemmalta, luotettavalta tuttavanaiselta. Sellaiselta, jolla on jo elämänkokemusta ja joka ei ikäeron vuoksi todennäköisesti ole sinusta kiinnostunut. Sellaisella voisi olla hyvää näkemystä siitä mikä juuri sinussa mättää.

Itselläni tulee mieleen parikin nuortamiestä, jotka on huipputyyppejä, mutta naisen saadakseen pitäisi miestä vähän loppuviimeistellä. Toisen osalta kohdillaan on esim, että on ammatillisesti kunnioitettu ja itsetunto on rautaa, silti on kiltti ja nöyrä. Viat olisi helposti korjattavissa: Vaatevarasto vaatisi vähän päivittämistä, ja hygienia lienee muuten kunnossa, mutta pyykätä pitäisi ahkerammin. Syödessä kun vielä pitäisi suun kiinni eikä maiskuttaisi, niin hyvä olisi. Sääli, että noin pikkuvikojen vuoksi ei ehkä käännä päitä niin kuin ansaitsisi. Mutta miten tuollaisista asioista sanookaan toiselle, jollei hän niistä kysy.

Ja sitten tää toinen nuorimies on myös ammatillisesti menestyvä ja nöyrin ihminen, jonka olen ikinä tuntenut. On aina puhdas ja siisti, miellyttävä olemus ja naisten suosiota nauttiva mies. Mutta se suosio ei etene miksikään syvemmäksi, koska miehen itsetunto on aivan nollassa. Hän tietää osan ongelmasta, mutta ei halua tehdä sille mitään. Jos yritän johdatella keskustelua sellaiseen suuntaan, missä hän itsetutkiskelun kautta saisi kehitettyä itseään, niin se on hänen mielestään tyhjänpäiväistä jauhamista. Itsetunto- ja tunneongelmaisen viat eivät ole niin helppoja korjata. Mutta sen sijaan toimivat tehokkaana naistenkarkottimena kyllä.

Vierailija
73/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on hoikka ja 163cm t. N22

Vierailija
74/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava
Epähygieninen
Huumorintajuton
Saamaton/laiska
Kunnianhimoton
Läheisyyskammonen tai riippuvainen
Kontrolloiva
Empatiakyvytön
Ei urheile tai on laihaläski, mielummin ylipainoinen kuin rimpula!
Ei sellaista joka ei kunnioita vanhempia ihmisiä, jollanon täysin erilainen arvomaailma kuin itsellä.

Vierailija
75/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:06"]Epäluotettava
Epähygieninen
Huumorintajuton
Saamaton/laiska
Kunnianhimoton
Läheisyyskammonen tai riippuvainen
Kontrolloiva
Empatiakyvytön
Ei urheile tai on laihaläski, mielummin ylipainoinen kuin rimpula!
Ei sellaista joka ei kunnioita vanhempia ihmisiä, jollanon täysin erilainen arvomaailma kuin itsellä.
[/quote]

Niin ja terve suhde alkoholiin!
Pitää olla omia kavereita ja harrastuksia
Ja ei huumeita!
Pitää osata näyttää että arvostaa toista, epäkunnioitus on sietämätöntä.

Kai tossa tärkeimmät ehkä..

Vierailija
76/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt katsomatta muita viestejä.

Sellainen joka ei ole mistään kiinnostunut ja ryyppää koko ajan (eikä narkkari myöskään, pilvenpoltto menee mutta itse en polta) . Ei pidä huolta itsestään, ei urheile. Tukka voi olla pitkä tai lyhyt ja ulkonäöllä ei väliä. Epäkohtelias ja törkimys, toisaalta hiljainen hissukka ei ole myöskään hyvä. Hymyllä ja ystävällisyydellä pääsee jo pitkälle!:--)

Vierailija
77/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on lyöty jo monta kertaa täs ketjussa :( mutta eipä haittaa, mulla kun on maailman upein nainen kotona :) m34

Vierailija
78/78 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöt laihat nörtit on <3
Lihava, tyhmä, autourheilua- ja tuunasta ja sohvaurheilua harrastava, ammatti tai elämänkoululainen ei käy. Ei myös liaakseen viinaan meneävät. En syty sovinismista tai epätasa-arvoisuudesta tai pinnallisista arvoista.
Miehen on oltava matemaattis-looginen ja uskonnotton.
N21