Olen perusterve, enkä ole ottanut rokotusta.
Olen 25-vuotias nuori perusterve nainen. BMI 18. Tupakoimaton.
En öyhötä tästä asiasta vaan olen usein vain hiljaa ja kommentoimatta. Olen myös sitä mieltä, että jokainen tehköön omat valintansa. Tätä mieltä olin sikainfluenssarokotteestakin vaikka sen otin.
No nyt kuitenkin mua ollaan haukuttu koulussa ja töissä ja jätetty porukan ulkopuolelle sillä en ole ottanut koronarokotusta, jopa koulussa ryhmätöiden ulkopuolelle.
Musta tuntuu tosi pahalta käydä töissä ja koulussa kun mulle ollaan tälläisiä. Työkavereiden käytös mua kohtaan on muuttunut vasta kun saivat kuulla etten ole ottanut koronarokotetta.
Mitenköhän mä jaksan vielä vuoden koulussa ja töissä.. 😬
Kommentit (36)
Sano että hait rokotteen ja lataa feikki koronapassi, jotta sinua ei syrjitä ja vihata
Itse olen vielä hymistellyt mukana, kun on rokotteista puhuttu. Itse en ole rokotteista puhunut sanaakaan, mutta kuunnellut kyllä työkavereiden rokoteuskoa ja rokottamattomien haukkumista senkin edestä.
Olen pyrkinyt olemaan niin, että rokottamattomuuteni ei selviäisi, mutta kiitos passin (josta ei voi mukamas tietää, onko rokotettu vai ei) joudun tilanteeseen, jossa en pääse erääseen ravintolaan, missä työporukan oli tarkoitus käydä. En maksa 200€ että saan 72h passin, jotta pääsisin syömään lounasta. Nyt siis terveystietoni tulevat työkavereilleni selväksi, koska nyt jo kuunnellut sitä paasaamista ja rokottamattomien haukkumista en uskalla edes ajatella, millaiseksi paskaksi työilmapiiri tämän jälkeen muuttuu, tähän asti nuo rokotetut on jo aiheuttaneet ahdistusta, mutta tilanne varmasti muuttuu pahemmaksi, kun niille selviää, että on "foliohattusalaliittohörhöliskoihminen".
Rokotukset selvästi aiheuttavat jotain aggressiota.
Mutta joo, otan vastaan, mitä tulee. Pysy sinäkin AP kovana :) Kyllä me tästä selvitään!
Vierailija kirjoitti:
Voi rakas ystävä, älä kysy täältä, sillä suurin osa ihmisistä uskoo sokeasti median syötettä. Tilanne on vaikea, mutta pikkuhiljaa pandemia menee ohi ja ihmiset unohtavat tämän sekoilun. Kuuntele itseäsi ja omaa voimaasi.
Juu, tämä on vain etelän metiapeliä kuten Paavo Väyrynen sanoisi. Illuminati ja vapaamuurarit ovat tämän salaliiton takana. Kaikkien on vältettävä 5G-sirun pakkoinjektiota. Kunhan nauttii joka päivä inkiväärijuomaa ja kääntää töpselit oikeinpäin pistorasioissa niin ei ole mitään hätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti "perusterve" ei näemmä sisällä mielenterveyttä.
Mut siis tosi siistii, että SINULLA on pienempi riski vakvampaan tautimuotoon. Ehkä kyse on siitä etteuvät opiskelutoverisi ole tätä ymmärtäneet. Tilannetta saattaisi helpottaa jos selittäisit heille ettei SINULLE ole juurikaan vaaraa tästä taudista.
Mä olen ainoa meidän luokalta joka ei ole rokotettu, en käy baareissa enkä muissa yleisötapahtumissa. Käyn koulussa ja töissä, maski naamalla kaikkialla. Oikeita ystäviäni toki näen ja kahvittelemaan toistemme luona usein.
Mutta oikeuttaako sun mielestä mun rokottamattomia luokkalaisten käytökseen?
-ap
Mitä merkitystä sillä on mikä oikeuttaa mitä? Luuletko, että luokkakaverisi muuttavat käytöstään jos täällä kirjoitetaan "juu, väärin on"?
Sinua ei voida pakottaa ottamaan rokotetta, mutta ei kai ketään sitten voi myöskään pakottaa hengaamaan rokottamattomien kanssa jos eivät sitä halua...?
Ei tietenkään täydy hengailla, mutta mielestäni on outoa että muuttivat totaalisesti käyttäytymistään minuun kun kuulivat etten ole rokotettu.
Mielestäni myös aikuisten ihmisten kuuluisi osata käyttäytyä ja olla kiusaamatta ja syrjimästä ketään.-Ap
Kivaahan se olisi, mutta maailmassa on myös sellainen asia kuin reaalitodellisuus.Kivaa olisi myös ettei olisi muutakaan syrjintää, mutta sitä vaan on. Erona sinun kohdallasi näihin muihin syrjittyihin, että kyseessä 100% oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Sano että hait rokotteen ja lataa feikki koronapassi, jotta sinua ei syrjitä ja vihata
Sen saa aitona testin kautta. Ei kannata feikata, valehtelijoista ei ainakaan pidetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut siis tosi siistii, että SINULLA on pienempi riski vakvampaan tautimuotoon. Ehkä kyse on siitä etteuvät opiskelutoverisi ole tätä ymmärtäneet. Tilannetta saattaisi helpottaa jos selittäisit heille ettei SINULLE ole juurikaan vaaraa tästä taudista.
Mä olen ainoa meidän luokalta joka ei ole rokotettu, en käy baareissa enkä muissa yleisötapahtumissa. Käyn koulussa ja töissä, maski naamalla kaikkialla. Oikeita ystäviäni toki näen ja kahvittelemaan toistemme luona usein.
-ap
Mitä merkitystä sillä on mikä oikeuttaa mitä? Luuletko, että luokkakaverisi muuttavat käytöstään jos täällä kirjoitetaan "juu, väärin on"?
Sinua ei voida pakottaa ottamaan rokotetta, mutta ei kai ketään sitten voi myöskään pakottaa hengaamaan rokottamattomien kanssa jos eivät sitä halua...?
Ei tietenkään täydy hengailla, mutta mielestäni on outoa että muuttivat totaalisesti käyttäytymistään minuun kun kuulivat etten ole rokotettu.
Mielestäni myös aikuisten ihmisten kuuluisi osata käyttäytyä ja olla kiusaamatta ja syrjimästä ketään.-Ap
Kivaahan se olisi, mutta maailmassa on myös sellainen asia kuin reaalitodellisuus.Kivaa olisi myös ettei olisi muutakaan syrjintää, mutta sitä vaan on. Erona sinun kohdallasi näihin muihin syrjittyihin, että kyseessä 100% oma valinta.
Taidat olla peruskiusaaja luonne. Vapaavalintaista on myös esim. pukeutuminen, josta kiusataan harva se päivä, useita henkilöitä.
Thl kertoi 1/ 2020 että on äärimmäisen pieni mahdollisuus että tulee eurooppaan , kertoivat myös että virus on influennsan kaltainen joka aiheutta harmia diabeetikoille sekä ylipainoisille , löytyy netistä lähteet , näitäkö te pidätte raamatun sivuina...toki heidän jutut muuttuivat kun ulkomailta tuli uudet exel taulukot , kunnes tulee taas uudet exel taulukot.
Kukin löytää aivonsa , kuka mistäkin.
Itse en usko valtamediaa. Virus saattaa olla vaarallinen rokottamattomille, tiedostan tämän mutten siltikään halua rokotetta.
Älä välitä itsensä ylentäjistä. Ole vain ihan rauhassa ja hyvillä mielin. Tää ajanjakso kestää aikansa mut kohta on paha muisto vain. Koetetaan jaksaa ja pysytään lujina. Iloa elämääsi ☀️
Meidän piti kuolla jo tuolla 1.5 asteen lämmön muutoksella , nyt on 20 asteen muutos ja minä elän yhä , meri ei noussut 5 metriä , elämä on taistelua paskapuheita vastaan , joko taistelet tai suljet median.
Vihapuhe on väkivaltaasteikolla 0 , väkivaltallasta alkaa vasta pelkokerroin.
Passin piti kesän puheilla olla voimassa marraskuun loppuun , sitten vuoden ( ravintolat , museot , teatterit ) nyt höyrytään jo jokapaikkaan ja kestosta puheet lopetettu..........laumasuoja.......70%......80%......täysi sarja.........90%..........3 rokote ( täyden sarjan tehostus)................jotain niin ihanan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Taidat olla peruskiusaaja luonne. Vapaavalintaista on myös esim. pukeutuminen, josta kiusataan harva se päivä, useita henkilöitä.
Vaaditko sinä minua viettämään aikaani lähikontaktissa ihmisen kanssa, jonka tiedän rokottamattomaksi? Itsellä riskiryhmään kuuluvia sukulaisia, joita olisi kuitenkin kiva tavata edes kohtuullisella riskillä. Äläkä tekeydy tyhmäsi ja laita seuraavaksi "rokotettuja nyt noin puolet koronapotilaista" koska varmasti tiedät yhtä hyvin kuin minäkin mikä on suhdeluku rokotetut/rokottamattomat.
En minäkään ole ottanut ja olen 30v perusterve.
Pelletpeloton kirjoitti:
Meidän piti kuolla jo tuolla 1.5 asteen lämmön muutoksella , nyt on 20 asteen muutos ja minä elän yhä , meri ei noussut 5 metriä , elämä on taistelua paskapuheita vastaan , joko taistelet tai suljet median.
Vihapuhe on väkivaltaasteikolla 0 , väkivaltallasta alkaa vasta pelkokerroin.
Ai, Maapallon keskilämpötila noussut 20 astetta? Mielenkiintoista kun en ole pannut merkille ettei meillä enää ole napajääriköitä.
No en tod ota rokotusta! Oon diabeetikko eikä oo hyvä vastustuskyky(mm sikainfluenssaan melkein kuolin) mutta koronaa en ole saanut vaan olen elänyt terveempänä kuin koskaan. Kukaan ei auta jos tulee rokotehaitta eli se kannattaa muistaa.
Voi rakas ystävä, älä kysy täältä, sillä suurin osa ihmisistä uskoo sokeasti median syötettä. Tilanne on vaikea, mutta pikkuhiljaa pandemia menee ohi ja ihmiset unohtavat tämän sekoilun. Kuuntele itseäsi ja omaa voimaasi.