Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa oikeasti hyvää meikinpoistoainetta!

Vierailija
11.03.2015 |

Olen kokeillut monia erilaisia meikinpoistotuotteita, mutta en ole mihinkään ollut tyytyväinen. Ripsiväri ja varsinkin rajaukset ovat hankalia poistaa. Vaikka miten pesee ja viimeistelee kasovesillä ja pumpulipuikoilla, niin aina jää meikinjäämiä. Joten kertokaahan mitkä olisivat hyviä meikinpoistoaineita. Muitakin meikkausvinkkejä otetaan vastaan!

Kommentit (15)

Vierailija
2/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko tai älä; pirkka vauvan kosteuspyyhkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen käyttäny jo 13 vuotta. Eli Nivean puhdistusmaito.

Välillä kokeilen muuta, mutta tähän palaan. Tykkään tästä siksi, että tällä voi poistaa niin silmämeikin kuin kasvomeikin samalla kertaa, runsaat eyelinerit ja ripsarit lähtevät helposti ilman vanutuppojen kanssa pelailua ja niillä hinkkaamista. Mikä parasta, tätä saa miltei joka kaupasta ja hintakin hyvä.

Eli laitan puhdistusmaitoa käteen ja sillä alan hieroa ympäri naamaa ja silmiä, en käytä silmiin vanutuppoja. Ainaki ripset pysyy pitkinä ja hyvinä, ku niitä ei rasita pumpulilla.

E-vitamiinia ja Hydra IQ -ainesosia sisältävä NIVEA Daily Essentials Refreshing Cleansing Milk -puhdistusemulsio:

puhdistaa ihon tehokkaasti – poistaa meikin ja jopa vedenkestävän ripsivärin

http://www.nivea.fi/products/Face-Care/Essentials-all-Skin-Types/Essentials-Normal-to-Mixed-Skin/Refreshing-Cleansing-Milk

Vierailija
4/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat perustelut kuin Nivea-ihmisellä, mutta aineena Erisanin puhdistusaine. On vaan paras.

Vierailija
5/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:09"]

Samat perustelut kuin Nivea-ihmisellä, mutta aineena Erisanin puhdistusaine. On vaan paras.

[/quote]

Hyvä tietää. t. tuo nivea-ihminen :) Lisäksi tuo nivea ei kirvele yhtään silmiä. Mites tuo erisan? Sitä saa varmaan ihan ruokakaupoista niin kuin tuota niveaakin?

Vierailija
6/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioderma Crealine on aivan huippu, kaikki meikkitaiteilijat jne ulkomailla käyttää sitä. Netistä voi tilata Suomeen!

Vierailija
7/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Nivean puhdistusmaidolle. Lähtee silmämeikki helposti. Kun lähtee niillä vanulapuilla ja erillisellä silmämeikinpoistoaineella poistaa, niin siinä saa tehdä työtä ja hangata silmänympärysihon piloille, vanuja kuluu, eikä puhdasta tule. Ei kiitos.

Mieluummin pelkkä puhdistusemulsio ja puhdasta tulee hankaamatta.

Vierailija
8/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän iroisien puhdistusgeeliä, sillä on lähtenyt meikit todella hyvin ja ihokin on voinut mainiosti sen käytön aloitettuani. http://kauppa.jolie.fi/product/1182/iroisie-gele-douceur-dmaquillante--hellavarainen-puhdistusgeeli

Vierailija
9/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän nykyään kookosöljyä. Se on ihan paras tuote, josta en enää luovu. Käy ihon, hiusten (varsinkin talvella päänahan hoitoon) ja hampaiden/ikinen hoitoon.

Vierailija
10/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sola-saippua naaman ihon pesemiseen ja silmämeikin poistamiseen rypsi-tai kookosöljy.

Vierailija
11/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:21"]

Minä käytän nykyään kookosöljyä. Se on ihan paras tuote, josta en enää luovu. Käy ihon, hiusten (varsinkin talvella päänahan hoitoon) ja hampaiden/ikinen hoitoon.

[/quote]

Sama, kookosöljyä tai hätävarana oliiviöljyä. Mulla on todella rasvoittuvat luomet, joten rajauksena pitää olla erittäin pysyvä macin liquidlast liner, joka ei lähde millään oikealla meikinpoistoaineella. Ihan turhia nuo erilliset meikinpoistoaineet, kun öljyt on monikäyttöisiä.

Vierailija
12/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras on Aqualan L kosteusvoide. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
13/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirvele Erisan yhtään! Ja saa joka kaupasta, 5-6 euroa, eli ei paha hinta kokeilla joskus.

Vierailija
14/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä poistatte meikit esim. kookosöljyllä? Kuulostaa kiinnostavalta! :)

Vierailija
15/15 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:21"]

[/quote]

Sama, kookosöljyä tai hätävarana oliiviöljyä. Mulla on todella rasvoittuvat luomet, joten rajauksena pitää olla erittäin pysyvä macin liquidlast liner, joka ei lähde millään oikealla meikinpoistoaineella. Ihan turhia nuo erilliset meikinpoistoaineet, kun öljyt on monikäyttöisiä.
[/quote]
No onpa käytännöllistä jotain öljytonkkaa pyöritellä kylppärissä. Paljon mieluummin maksan tarkoitukseen tehdyistä aineista juurikin pakkauksen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi