Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyyttä kumppanilta vaativat (kristityt) miehet! Kelpaisiko teille...

Vierailija
11.03.2015 |

... born-again virgin? Jos et tiedä mitä tarkoittaa, ks. lyhyt ja ytimekäs linkki: 

http://en.wikipedia.org/wiki/Born-again_virgin

Itse Jumala on siis palauttanut heidän neitsyytensä. Kieltäisitkö sinä kuitenkin Herran työn ja näkisit naisen käytettynä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:19"]

Ei

[/quote]

Onko perusteluita? Herramme on hänet neitsyeksi muuttanut ja puhdistanut synnistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:22"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:19"]

Ei

[/quote]
Onko perusteluita? Herramme on hänet neitsyeksi muuttanut ja puhdistanut synnistä
[/quote]
Neitsyt ollaan kerran elämässä ja sitä ei millään tempuilla saada takaisin.

Vierailija
4/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä neitsyeelä olisi kuitenkin kokemus toisesta miehestä ja se kai tässä olis se paha.

Vierailija
5/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:22"]

Ei

[/quote]

[/quote]

Aloituksen linkin mukaan kyse on ihmisen omasta päätöksestä olla ilman seksiä avioliittoon asti, ja ehkä lääketieteelisellä toimenpiteellä muokata alakertaa, että muistuttaisi enemmän neitsyttä. Mikä tuossa on "Herran tekemä muutos"?

Mun käsittääkseni useille neitsyys on tärkeää lähinnä siksi, että ei haluta, että aviopuolisoilla on kokemusta muista kumppaneista, ei kai ne kokemukset ja muistot mihinkään katoa vaikka olisi välissä 10 vuotta ilman?

Vierailija
6/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika tekopyhää? Jos langennut nainen tosissaan katuu ja rukoilee ja jumala antaa synnin anteeksi, niin eikö hänen silloin pitäisi kelvata tavalliselle kristitylle miehelle? "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi" ja näin.

Vierailija
7/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:22"]

Ei

[/quote]

[/quote]

Aloituksen linkin mukaan kyse on ihmisen omasta päätöksestä olla ilman seksiä avioliittoon asti, ja ehkä lääketieteelisellä toimenpiteellä muokata alakertaa, että muistuttaisi enemmän neitsyttä. Mikä tuossa on "Herran tekemä muutos"?

Mun käsittääkseni useille neitsyys on tärkeää lähinnä siksi, että ei haluta, että aviopuolisoilla on kokemusta muista kumppaneista, ei kai ne kokemukset ja muistot mihinkään katoa vaikka olisi välissä 10 vuotta ilman?
[/quote]

Tässä oli kyse Jumalalle annetusta lupauksesta ja syntien anteeksiannosta ja nimenomaan kristittyjen parissa olevasta ilmiöstä. Leikkaukset, jotka jutussa mainittiin, liittyvät enemmän muslimien ym. touhuihin, joille neitsyyden "todistaminen" on tärkeää yhteisön näkökulmasta eikä niinkään liity yksilön omiin valintoihin.

Vierailija
8/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä miesressukoita. Jos itse olette myös eläneet pidättyvästi, ei teillä ole kokemusta siitä, miltä yhdyntä naisen kanssa tuntuu. Naiset ovat rakenteeltaan keskenään erilaisia, osalla ei ole syntymästä lähtien immenkalvoa, monella se on niin vähäinen, ettei mies sitä huomaa eli näissä tapauksissa ei esim. tule verta edes ensimmäisellä kerralla. Sehän on mukamas aina mittari siitä, että nainen on koskematon. Toisessa ääripäässä on sitten se paksu ja tiukka immenkalvo, joka ei suostu puhkeamaan, vaikka mies kuinka yrittäisi. Lisäksi monet naiset käyttävät nykyään lääketieteen palveluja eli korjauttavat alapäänsä uudella immenkalvolla. Jos nainen ei itse kerro olleensa aikaisemmin sukupuoliyhteydessä, ei mies sitä kyllä huomaa. Miehet ovat aika yksinkertaisia, jos kuvittelevat, että naiset ripittäytyvät heille kokemuksistaan. Niin kauan kuin ei miehiltäkin vaadita samanlaista koskemattomuutta kuin naisilta, ei naisen tarvitse ripittäytyä miehelle tai olla impi. 

Mitenkäs te arvon uskovaiset miehet suhtaudutte sitten tilanteeseen, että nainen on tullut ilman omaa syytään raiskatuksi? Vai väitättekö te pässinpäät, että nainen on aina itse syyllinen raiskaukseen / jo lapsena tapahtuneeseen hyväksikäyttöön?

Vierailija
9/9 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulle ei kelpaisi kristitty mies joten ei tarvinnut kärvistellä neitseenä.