Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihinotosta (terskan imeminen)

Vierailija
11.03.2015 |

Luin tuosta syväkurkusta, ja siinä todettiin että parempi kun keskittyy terskan imemiseen ja lutkuttaa sitä. Olen aina ottanut suihin tavallaan runkkaamalla suullani. Miten terskaa lutkutetaan? Siis ihanko vaan nuppi suuhun ja imua, ilman pään liikettä edes takas? Välillä tietty nuolen, pusuttelen, huomioin kivekset yms. mutta tuo lutkuttaminen oli ihan uus juttu. Kertokaa miten te sen teette tai haluaisitte tehtävän. Ja työskennelläänkö kielellä imun yhteydessä? Kaikki vinkit kehiin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on maailman huonointa suihinottoa jos vain terskaa lutkuttaa...

Vierailija
2/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:30"]

[/quote]

No kerroppa tarkemmin, miten haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:32"]

[/quote]

[/quote]

Kunnolla rutistat kyrvän juuresta. räkäset kalun kunnolla märäks ja nautit koko vartta lutkuttaen ;)

Vierailija
4/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:38"]

[/quote]

[/quote]

Kunnolla rutistat kyrvän juuresta. räkäset kalun kunnolla märäks ja nautit koko vartta lutkuttaen ;)

[/quote]

Paremmin ei asiaa voisi ilmasta. Näillä ohjeilla opettelemaan niin varmasti tykkää ukot.

Vierailija
5/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vähän enemmän kuin terskan suuhuni, painan kielellä veijaria kiinni kitalakeen, liikutan vähän päätäni edestakaisin ja kieltä sivuttain. Samalla kohtuu kova imu. Kitalaki hieroo yläpuolta ja kieli alapuolta. Suu väsyy äkkiä, jos suun hallinta ei ole ihan kunnossa. Aika simppeli ja tykätty tekniikka. Ei tietenkään mikään toimi kaikilla ja liikettä ja otetta on hyvä vaihtaa välillä. Sekä tietenkin tulkita ukkoa:)

N31

Vierailija
6/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Huulilla puristat suht kovaa ja niin että puristat kun otat kalua syvemmälle suuhun ja hellität kun vetäydyt, moni imee ihan liikaa ja se sattuu enemmän kuin hampaat, nuole kalun alapintaa siitä missä on esinahan kiinnityskohta, hyväile hellästi palleja ja koikeile vaikka sieltä altakin läheltä peppua ja pepulta. Jos runkkaat kädellä kevyt kahden sormen tekniikka jolla liikutat esinahkaa samasn tahtiin kuin otat suihin, ei liian nopeesti myös. Älä ota sitä sormet levyksi kokokädellä lujasti puristaen ja kauhean kova tahti liikkeessä, se ei tunnu hyvältä... tuossa toisessa ketjussa oli esimerkki videosta jossa kaikki, ihan kaikki meni pieleen...

Vierailija
7/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää runsaasti sylkeä. Kokeile erilaisia tekniikoita mieheen. Nuoleskele ja imeskele välillä teroa, välillä ota mulkku hieman syvemmälle, tiedät itse omat rajasi. Aika pitkälle pääset sillä, että tutkaile miehen eleitä. Jos mies näyttää nauttivan jostain tietystä tekniikasta niin jatka sen tekemistä(sama juttu suuseksissä naiselle). Mistä itse tykkään paljon on imutehon käyttäminen. Jos vehje otetaan aluksi syvälle suuhun, ja naisen imiessä kovaa vedetään kalua poispäin suusta. Kannatan myös käsien käyttämistä paljon, varsinkin jos vehje on iso. Parempi että se koko varsikin otetaan välillä huomioon. Mutta siis kokeilemalla eri tekniikoita ja tutkailemalla miehen eleitä pääsee hyvin pitkälle.

Vierailija
8/18 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille suihinottajilleni olen joutunut sanomaan, että varo terskaa, hampaasi osuu siihen.

Eli imua kyrpään ja pallien rajua puristelua, kyllä mälli lentää. Meikki ja punainen huulipuna auttaa asiaan

Vierailija
9/18 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:23"]

Luin tuosta syväkurkusta, ja siinä todettiin että parempi kun keskittyy terskan imemiseen ja lutkuttaa sitä. Olen aina ottanut suihin tavallaan runkkaamalla suullani. Miten terskaa lutkutetaan? Siis ihanko vaan nuppi suuhun ja imua, ilman pään liikettä edes takas? Välillä tietty nuolen, pusuttelen, huomioin kivekset yms. mutta tuo lutkuttaminen oli ihan uus juttu. Kertokaa miten te sen teette tai haluaisitte tehtävän. Ja työskennelläänkö kielellä imun yhteydessä? Kaikki vinkit kehiin.

[/quote]

vallihauta se paras on kielellä tökkiii ja muutenki kielelä kierrellä sekä juuresta asti imee. mitää teroo oo paras imee

Vierailija
10/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan vähän enemmän kuin terskan suuhuni, painan kielellä veijaria kiinni kitalakeen, liikutan vähän päätäni edestakaisin ja kieltä sivuttain. Samalla kohtuu kova imu. Kitalaki hieroo yläpuolta ja kieli alapuolta. Suu väsyy äkkiä, jos suun hallinta ei ole ihan kunnossa. Aika simppeli ja tykätty tekniikka. Ei tietenkään mikään toimi kaikilla ja liikettä ja otetta on hyvä vaihtaa välillä. Sekä tietenkin tulkita ukkoa:)

N31

Tätä kitalakea vasten tekniikkaa harva nainen tajua käyttää. Tuntuu omasta mielestä parhaimmalta. pitää myös muistaa että liian kova imu sattuu

Vierailija
11/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

Mitä se imu siinä auttaa? Mulla teki kipeetä kun yks muija alkoi imuttamaan. Suun liikuttaminen edestakaisin terskalla tekee hyvää, tai voi välillä syvällekin ottaa, mutta herkin kohta on terskan alla oleva esinahan side eli frenulum ja terskan takareuna sekä virtsaputken suuaukko, niin koko munan höylääminen ei juuri ainakaan paranna suihinottoa. Toki onhan se himokkaan näköistä kun koko kulli uppoaa suuhun ja liuksatuu syljestä :)

Vierailija
12/18 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N31

Mitä se imu siinä auttaa? Mulla teki kipeetä kun yks muija alkoi imuttamaan. Suun liikuttaminen edestakaisin terskalla tekee hyvää, tai voi välillä syvällekin ottaa, mutta herkin kohta on terskan alla oleva esinahan side eli frenulum ja terskan takareuna sekä virtsaputken suuaukko, niin koko munan höylääminen ei juuri ainakaan paranna suihinottoa. Toki onhan se himokkaan näköistä kun koko kulli uppoaa suuhun ja liuksatuu syljestä :)

Ahh että toi frenulumin kiusoittelu taitavasti tehtynä kielellä tai parilla

sormella saa kyllä niin kovan seisokin ja sellaisen syöksytyksen aikaan, että kun nainen viimein antaa mun tulla (tykkää kiusata ja kun huomaa että oon lähellä laueta lopettaa niin että joudun anelemaan jatkoa ja kulli on räjähtää) niin orgasmi on uskomattoman vahva ja spermaa tulee enemmän kuin muuten.

Oon itekin runkatessa hyväillyt frenulumia, mutta se tekee niin hyvää, että en malta olla vetelemättä vartta kunnolla ja sillon satsi lentää heti. Naiseni käsi tai kieli tietenkin tuntuu tuhat kertaa paremmalta. Sitten kun pääsee laukeemaan esim. rinnoille niin mustakin lähtee ääntä orgasmin tullessa. Yleensä meillä vain nainen on se (hyvin) äänekäs osapuoli, kun mä puolestani tuotan hänelle nautintoa.

Ai kun kävi panettamaan ja kohta tulee eka asiakas. Tai ei siis tule, vaan kävelee ovesta sisään. Ehtisinköhän mä tulla ensin? Pakko yrittää jos tuo erektio ei laske.

Joo... talouspaperi esille...

Vierailija
13/18 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai eri miehillä on erilaisia mieltymyksiä. Itse pidän huolen, että kieli pyörii tuon mainitun frenulumin ymäpärillä ja toinen tärkeä juttu on pitää kalu kosteana. Välillä imen ja runkkaa vartta, toinen käsi hyväilee kiveksiä, välillä otan syvälle ja siellä kun vielä tekee nielaisuliikkeen yleensä mielyttää. Jos mies tykkää niin hieron myös eturauhasta.

Tärkein ohje mun mielestä on tarkkailla toista ja tehdä sitä, mistä hän nauttii.

Vierailija
14/18 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo unohtakaa se pallien puristelu. siitä pitää ehkä kymmenesosa miehistä. paljon sylkeä, nätti naama ja munaa syvälle. siitä tykkää kaikki.

15/18 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juu noin.

Martti Juhani Häyrynen

Vierailija
16/18 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syväkurkku on paras jos yökkäysrefleksin saa treenattua pois. Kyllä se kurkkukin terskaa kutkuttelee ihan tarpeeksi.

Vierailija
17/18 |
05.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka maltatte ottaa vaan vähän suuhun?

Mulla ainakin himottaa ottaa kokonaan suuhun, pelkän terskan lipominen tuntuu himmailulta ja näyttää siltä että koska se suihinotto oikein alkaa.

Ja sama kyllä jos vaan puoli munaa käy suussa, sekin on jotenkin tylsän näköistä ja tuntoista.

Toivottavasti en päädy yhteen sellaisen pelkkää terskan lipomista haluavan miehen kanssa, sillä itse haluan enemmän.

Ja samaa edellytän mieheltä mulle, pillua pitää nuolla kunnolla ja intohimoisesti kuin maailmassa ei muuta olisikaan, ei lipoa niinku jotain mattoa.

Onneksi näistä löytyy eri koulukuntia ja jokainen voi valita sellaisen partnerin mikä itselleen sopii.

Itselleni ei sopisi mikään hissuksiin livoskelija tai sellaista itselleen toivova mies.

Vierailija
18/18 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31

AAaaaahhh. Kun saisi joskus näin osaavan naisen suihinoton. Koskaan en ole saanut sellaiselta naiselta suihinottoa, joka olisi oikein osannut sitä, sinä selvästi osaat ja saat miehen näkemään tähtiä ennen lastin ampumista.