Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten synnytyksen saisi käyntiin?

Vierailija
11.03.2015 |

Huomenna aletaan käynnistelemään lääkkeillä jos tänään ei tapahdu mitään. 

Kolme SSS on jo niin kokeiltu. Muita vinkkejä ? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei siinä auta kuin cytotec ja syntocinon

Vierailija
2/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vadelmanlehtiteetä on mun muistaakseni palstalla suositeltu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla neuvoi terkka että nännejä stimuloimalla voi saada aikaan supisteluja kohdussa mikä taas saattaa käynnistää synnytyksen. En tosin ehtinyt itse kokeilla mutta kuulosti ihan järkevältä.

Vierailija
4/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika. jos noi kolme ässää toimis, ei kukaan olis raskaana yli 38 vkoa.

Vierailija
5/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Näinpä!. Mutta aikaa ei enää ole! Huomenna aamulla aika polille klo 8.oo .

Täytyy varmaan lähteä nyt pitkälle kävelylle ja hieroa nännenä samalla kevät auringossa. :D 

Ap

Vierailija
6/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:38"]

[/quote]

Näinpä!. Mutta aikaa ei enää ole! Huomenna aamulla aika polille klo 8.oo .

Täytyy varmaan lähteä nyt pitkälle kävelylle ja hieroa nännenä samalla kevät auringossa. :D 

Ap

[/quote]

Kuulostaa siltä, että siellä on lähistön ikkunoissa muut av-mammat ihmettelemässä ja kohta näemme täällä kasan aloituksia siitä, miten irstas viimeisillään raskaana oleva nainen hyväilee itseään julkisesti! :D 

Ei vaiskaan, toivottavasti saat käynnistymään ennen aamua! Itsellä toimi tuo jo mainittu vadelmanlehtitee. Tai siis "toimi" ja "toimi". Eihän se nyt varmaa ole, että juuri sen takia käynnistyi, mutta sitä uskaltaisin suositella kokeiltavaksi kuitenkin. Päivän mittaan lipittelin muutaman kupillista ja alkuillasta synnytys käynnistyi :)

Vierailija
7/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkusta käynnistettiin kolmatta päivää ennenkö tuli ulos. Vedet meni osittain josta päästiin käynnistykseen kun ei kotoa alkanut yön jälkeen itse muttei silti synnytys lähtenyt liikkeelle vaikka oli kolmas odotus.

Neljännen synnytys lähti jenkkiohjelman vinkillä: Eli putsaa kädet, riisut vaatteita, menet kyykkyyn, alat alapäätä kiertämään sormilla reippaasti, kiihotut ja siitä lähtee supistelut. Ne ei loppunut ja lapsi syntyi tunti sen jälkeen. ;)

Mutta kyllä tuo synnytyksen käynnistyminen vaatii sen että siellä on sinun keho valmiina ja lapsi olisi tulossa. Esikoiseni joskus ei meinannut millään jipolla käynnistyä ja olin ihan poikki siitä odottelusta ja tekemisestä että kakkosen synnytys alkoi sen jälkeen kun olin nauttinut kynttilänvalosta ja herkuista, levännyt ja nauttinut olostani.. ;)

Mutta voimia tulevaan! Muista rentoutuminen.

Vierailija
8/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun supistuksia jo tulo muttei riittävän tiheästi, sain ne kiihtymään ja synnytyksen käyntiin ajamalla (olemalla kyydissä ) autossa. Autoilu on aiheuttanut minulle aina supistuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi