Kaveri ei soittanut koskaan takaisin, nyt viestitteli muuten
Kirjoitin jokin aikaa sitten, miten minua korpeaa, jos luvataan soittaa eikä soiteta.
Olin siis itse pari kertaa tavoitellut kaveria ja laitoin viestiä että olisi sellaista asiaa että olisi mukava jutella (olisin halunnut kertoa iloisen ja toisen, vähän surullisemman uutisen, en halunnut näitä viestiä kertoa).
Kaveri tuolloin vastaili että soittaa silloin ja silloin - eikä soittanut. Tämä tapahtui kahdesti.
Laitoin sitten viestiä ettei asiani ole hänelle ilmeiseti kovin tärkeä, kun ei ehdi ottaa yhteyttä tai vastata puhelimeen.
Pahoitteli taas ja sanoi ettei asia ole näin. Ei soittanut. Annoin olla. Nyt viikkoja myohemmin hän yhtäkkiä ottaa yhteyttä ja laittaa viestiä reissultaan jossa kehuu ihanaa elämäänsä, lainauksella ”happy moments!”.
Mitä tästä pitää ajatella?
Kehuin toki, että hienoa, pitäkää hauskaa, jne. Puhelua en edelleenkään ole saanut. Kyseessä jo keski-iän ylittäneet ihmiset.
Kommentit (15)
Voihan olla, ettei yståvä edes huomaa närkästystäsi, kun vastaat ystävällisesti / toivovat hyvää lomaa, tai niin päin pois. Mutta minunkin mielestäni ihmeellistä, tosi tökeröä jotenkin…. Onko ystäväsi mies? Miehet(kin) ovat joskus sosiaalisesti kömpelöitä…
Ei taida pitää sinua läheisenä ystävänä, vaan henkilönä jolle voi kehua omaa elämäänsä.
Kannattaa antaa olla, vastata muutamalla sanalla tai hymiöllä (jos haluaa), kun viestittää omista onnistumisistaan, ihan vain siksi että vihamiehiä kukaan ei tarvitse. Mutta muuten unohtaa koko henkilö ja jatkaa omaa elämää.
Niinpä.
Ihmeellistä on se, ettei hän sanallakaan viestissään palannut soittopyyntöön - vaikka tietää minulla olevan asiaa. Tulee ”ohitettu” olo, mutta en voi roikkua ja enää asiasta mielestäni sanoa.
Ap
Oikeat kaverit eivät käyttäydy noin.
Unohda tuo " kaveri".
Kaikkia ei kiinnosta sinun asiasi ja olet varmaan vaivannut tätä kaveria liikaakin. Olisi kiva kuulla tarina ja historia kaverin kertomana.
No onpa tylyä. Kyllä jokaisella on joskus kiireitä ja se pitää ymmärtää, mutta kun kiireet menevät ohi, on tilanne toinen. Silloin minä ainakin otan ihan sydämenasiaksi soittaa kunnon parin tunnin puhelun, jossa käydään kummankin, mutta varsinkin kamun asiat kunnolla läpi ja tuetaan, lohdutetaan ja rohkaistaan toisiamme.
Ei ollenkaan kivasti ja fiksusti ole sua nyt kohdeltu.
^ en soittaisi, jos on jo Ap pari kertaa yrittånyt…
Mitenköhän tästä eteenpäin - aiotko AP olla yhteydessä häneen/odotatko että hän on yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tästä eteenpäin - aiotko AP olla yhteydessä häneen/odotatko että hän on yhteydessä?
En, enkä halua enää asiasta keskusteltavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, enkä halua enää asiasta keskusteltavan.
Tämä ei ollut ap.
Oikea ap vastaa: en oikein tiedä. Haluaisin pitää välit avoimena, mutta en jaksa olla aina se aloitteellinen osapuoli…
Ap
Tahditonta käytöstä ystävältä